Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
Search Results
Item Методи організації самостійної роботи студентів в закладах вищої медичної освіти США(Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2022) Симоненко, Наталія Олександрівна; Symonenko, Nataliia Oleksandrivna; Міхно, Світлана Василівна; Mikhno, Svitlana Vasylivna; Гладченко, Оксана Робертівна; Hladchenko, Oksana RobertivnaНа підставі узагальнення педагогічних та методичних праць американських науковців визначено найбільш поширені методи організації самостійної роботи студентів медичних ЗВО США: «навчання-точно-в-строк», «звіт за хвилину», «обмін думками в парі», рольова гра, метод отримання клінічного досвіду «з рук», «робота тінню лікаря», кейси віртуальних пацієнтів. Виявлено, що застосування цих методів потребує ґрунтовної теоретичної і практичної самостійної роботи студентів, сприяє виявленню індивідуальних особливостей мислення, відстоюванню особистої та спільної точки зору, збагаченню, впорядкуванню і закріпленню матеріалу, спонукає думати нестандартно й розвивати самоконтроль. Проаналізовано сутнісні характеристики методу «навчання-точнов-строк», схарактеризовано типологію вправ для застосування методу в медичній освіті та основні його компоненти. Розглянуто переваги рольової гри для формування навичок організації самостійної роботи студентівмедиків; обґрунтовано доцільність та високу ефективність використання рольових ігор при вивченні дисциплін професійного спрямування. Окреслено переваги методу кейсів віртуальних пацієнтів: 1) створення середовища, сприятливого для самостійної роботи та персоналізованого навчання; 2) заміна пасивного навчання активним; 3) сприяння формуванню принципів навчання упродовж життя шляхом демонстрації та закріплення навичок організації самостійної роботи; 4) зміщення функцій організатора СРС від викладача до студента; 5) у процесі отримання все більшої кількості знань та досвіду, студентам надається більше можливостей самостійно керувати їх навчанням тощо. Аудиторну самостійну роботу під керівництвом викладача представлено застосуванням таких методів організації самостійної роботи як «звіт за хвилину» та «обмін-думками-в-парі». У статті обґрунтовано можливості творчого використання елементів позитивного американського досвіду щодо організації самостійної роботи студентів медичних ЗВО України.