Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Комунікативна компетентність та стійкість до стресу операторів контакт-центрів
    (Сумський державний університет, 2021) Губар, Ю.С.
    Бакалаврська робота включає в себе вивчення особливостей "комунікативної компетентності" Фахівців з обслуговування абонентів контакт-центру, на прикладі ТОВ "ГЛОБАЛ БІЛГІ" та осіб, які не працюють у сфері контакт-центру. Було проаналізовано особливості роботи у сфері контакт-центру, мету їх появи та особливості комунікації у цій сфері. Також було здійснено порівняння отриманих результатів за двома групами, а, також, проаналізовано вплив рівню комунікативної компетентності на стійкість до стресу людини. Підібрано методики для дослідження комунікативної компетентності та рівню стійкості до стресу. Об ґ рунтовано та здійснено їх дослідження. Визначено ефективні психологічні напрями для розвитку комунікативної компетентності у фахівців з обслуговування абонентів контакт-центру. Аргументовано використання когнітивно-поведінкового напряму для розвитку комунікативної компетентності. Розроблено програму розвитку комунікативно компетентності за допомогою когнітивно-поведінкового напряму психології.