Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 16
  • Item
    Серцем до дитини: концептуалізація змісту фахової підготовки вчителів іноземної мови з урахуванням теорії соціально-емоційного навчання
    (Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2023) Коробова, Юлія Володимирівна; Korobova, Yuliia Volodymyrivna; Зайцева, Інна Олексіївна; Zaitseva, Inna Oleksiivna
    У статті розглянуто проблему забезпечення психосоціальної підтримки учнів, яку можуть надати вчителі іноземної мови на уроці, та адаптації школярів до життя та навчання в Україні. У зв’язку з військовою агресію росії виникла необхідність готувати освітян, які здатні надавати таку підтримку школярам, мають знання про способи реагування дітей на стрес та психологічну травму, вплив цих чинників на їх поведінку та відношення до навчання, а також вміють застосовувати стратегії соціально-емоційного навчання під час проведення уроку іноземної мови. Тому мета даної статті полягає в обґрунтуванні необхідності інтеграції теоретичних та практичних аспектів соціально-емоційного навчання до фахового курсу методики навчання іноземних мов для підготовки майбутніх учителів. Проаналізовано тематичний модуль «Розуміння учнів та процесу учіння» типової програми з методики навчання англійської мови (освітнього ступень бакалавра), який присвячено ролі психологічних чинників під час навчання англійської мови, та в межах якого рекомендовано інтегрувати вивчення основ соціально-емоційного навчання. Охарактеризовано етапи створення навчальних програм для вивчення іноземної мови, роль психологічних чинників у ефективній організації зазначених етапів, а також рекомендації щодо варіювання характеристик моделей підготовки вчителів. Вказано, що етап оцінювання «об’єктивних» та «суб’єктивних» потреб учнів займає важливе місце серед етапів, яких необхідно дотримуватися під час створення навчального курсу. Оскільки зовнішні фактори, які впливають на організацію підготовки фахівців-освітян зазнали змін, необхідно їх враховувати під час оновлення змісту цієї підготовки. Розкрито сутність таких понять як базові принципи психосоціальної підтримки, компетентності та стратегії соціально-емоційного навчання. Наведено приклади завдань для розвитку компетенцій соціально-емоційного навчання на уроках англійської мови.
  • Item
    Virtual and augmented reality
    (Sumy State University, 2020) Zabara, M.; Зайцева, Інна Олексіївна; Зайцева, Инна Алексеевна; Zaitseva, Inna Oleksiivna
    What is virtual and augmented reality? First of all, for a better understating what these two terms mean let me give you a definition. Virtual reality – is a simulated experience that can even be out of this world. When augmented reality is some addons to your life. Examples of virtual reality would be you with the help of technology to go out of this world (basically it has no effect on your real life). Examples of augmented reality can be some devices that would give you the opportunity to effect things in the real world.
  • Item
    Künstliche intelligenz
    (Sumy State University, 2020) Nikolaiev, Y.; Зайцева, Інна Олексіївна; Зайцева, Инна Алексеевна; Zaitseva, Inna Oleksiivna
    Künstliche Intelligenz hat sich im letzten Jahrzehnt von einem Science-Fiction-Traum zu einem kritischen Teil unseres Alltags entwickelt. Wir verwenden Künstliche-Intelligenz -Systeme, um mit unseren Handys über Siri zu interagieren, Autos wie Teslas zu interpretieren. Künstlich intelligente Algorithmen sind hier, sie haben unser Leben bereits zum Besseren oder Schlechteren verändert. Aber das ist nur der Anfang, und eines Tages werden wir 2019 auf Künstliche Intelligenz zurückblicken und darüber lachen, wie primitiv es war. In erster Linie sind KI-Systeme bereits darauf vorbereitet, Millionen von Jobs zu übernehmen. Jeder Job, bei dem ein Mensch Informationen von anderen Menschen herunternimmt und in ein System eingibt, wird wahrscheinlich veraltet. So sind Kassierer, Rezeptionisten, Telemarketer und Bankangestellte auf dem Weg. Da selbstfahrende Autos, selbstfahrende Drohnen und andere Förderer von A nach B komplexer werden, verlieren wir auch Jobs wie Lastwagenfahrer, Postangestellte, Kurierdienste und sogar die Lieferung von Pizza. Fabriken werden auch voll automatisiert, ebenso Autowaschanlagen und Kinos. Sogar ein Job als Journalist ist durch die schnelle Verbesserung von Nachrichtenalgorithmen bedroht, die Informationen sammeln und schneller und genauer liefern können.
  • Item
    Реализация проектных форм обучения иностранным языкам в вузе
    (Издательство СумГУ, 2008) Зайцева, Інна Олексіївна; Зайцева, Инна Алексеевна; Zaitseva, Inna Oleksiivna
  • Item
    Впровадження комп'ютерних засобів навчання іноземних мов
    (Видавництво СумДУ, 2009) Зайцева, Інна Олексіївна; Зайцева, Инна Алексеевна; Zaitseva, Inna Oleksiivna
  • Item
    Die luftreinhalyung und umweltschutz anderer lebensbereiche
    (Видавництво СумДУ, 2010) Зайцева, Інна Олексіївна; Зайцева, Инна Алексеевна; Zaitseva, Inna Oleksiivna; Strelezkij, S.
  • Item
    Unternehmenskultur
    (Видавництво СумДУ, 2010) Зайцева, Інна Олексіївна; Зайцева, Инна Алексеевна; Zaitseva, Inna Oleksiivna; Korch, S.
  • Item
    Використання Інтернет при навчанні іноземних мов
    (Видавництво СумДУ, 2010) Зайцева, Інна Олексіївна; Зайцева, Инна Алексеевна; Zaitseva, Inna Oleksiivna
  • Item
    Umweltschutz. Okologische probleme in deutschland und in der Ukraine
    (Видавництво СумДУ, 2008) Зайцева, Інна Олексіївна; Зайцева, Инна Алексеевна; Zaitseva, Inna Oleksiivna; Nedokus, J.
  • Item
    Kleine geschichte der deutchen sprache
    (Видавництво СумДУ, 2008) Зайцева, Інна Олексіївна; Зайцева, Инна Алексеевна; Zaitseva, Inna Oleksiivna; Gontscharenko, J.