Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Національна стійкість в духовному просторі міжкультурного діалогу
    (Вища школа управління і адміністрації. Ополє, 2022) Набок, Марина Миколаївна; Набок, Марина Николаевна; Nabok, Maryna Mykolaivna; Зайцева, Станіслава Станіславівна; Зайцева, Станислава Станиславовна; Zaitseva, Stanislava Stanislavivna
    Національна стійкість є невіддільною частиною духовних цінностей, які є джерелом національних традицій, внутрішньопсихологічного досвіду людини сформованого впродовж життя. У філософії поняття «духовність» завжди відігравало чи не найпершу роль у ключових питаннях призначення людини, ролі, суті її буття. Адже духовне життя збагачувалося в процесі освоєння людиною навколишнього світу через мову, традиції, виховання, добро, красу, гармонію, а не через тілесні насолоди. Прагматичні, побутові складові поєднувалися з естетичними й були засновані не на злі, ненависті, а на щирості, ніжному, гармонійному поєднанні людини з навколишнім світом. У природі людина шукала співзвучне своєму внутрішньому прагненню, своїм настроям. Це формувало своєрідний «генетичний код», що обумовлювався особливостями світосприйняття і світорозуміння кожного окремого народу, народним світоглядом, що містить явища як естетичного, так і психологічного, соціального, філософського, національного характеру, мовою, яка є не лише інструментом спілкування між людьми, але й формує світогляд.
  • Item
    Use of Google services for organization of distance learning in Ukrainian as a foreign language
    (International Science Group, 2022) Зайцева, Станіслава Станіславівна; Зайцева, Станислава Станиславовна; Zaitseva, Stanislava Stanislavivna; Набок, Марина Миколаївна; Набок, Марина Николаевна; Nabok, Maryna Mykolaivna
    На заняттях з української мови як іноземної важливо забезпечувати формування у студентів навичок чотирьох видів мовленнєвої діяльності: читання, говоріння, письма й аудіювання. Відповідно навчальним матеріалом й інструментом для забезпечення навичок слугують тексти, робочі зошити, відеоматеріали, аудіофайли із, наприклад, новими словами, короткі аудіофайли із домашнім читанням текстів, фото із письмовими вправами, онлайн-дошки тощо. Таким чином існує нагальна потреба у збереженні й обміну цими файлами між викладачем і студентами. Найпопулярнішим способом залишається використання електронної пошти, мобільних додатків. Проте, під час дистанційного навчання можуть виникнути питання через різницю у часі між країнами студентів-іноземців та викладачем з України.