Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 22
  • Item
    Інноваційні підходи до створення рекламних кампаній у цифрову епоху
    (Сумський державний університет, 2025) Ковальова, Тетяна Вікторівна; Kovalova, Tetiana Viktorivna; Іллін, Є.
    Розглядається розвиток цифрового маркетингу, окреслено еволюцію рекламної комунікації від традиційного до цифрового формату, визначено ключові терміни та підходи до класифікації digital-інструментів. Аналіз сучасних наукових досліджень і публікацій щодо використання технологій Big Data, персоналізації, програматик реклами, AR/VR, а також практики впровадження інноваційних стратегій у провідних міжнародних і вітчизняних кампаніях.
  • Item
    Рекламні кампанії брендів парфумів у Instagram
    (Сумський державний університет, 2025) Ковальова, Тетяна Вікторівна; Kovalova, Tetiana Viktorivna; Маслакова, A.
    У роботі розглядається контент-стратегія парфумерних брендів у соціальній мережі Instagram, що має на меті визначити основні підходи до просування та залучення аудиторії. Акцентується на тому, що успішна рекламна кампанія базується на поєднанні візуальної естетики, інтерактивних форматів та використанні відомих особистостей. Досліджено контент брендів Chanel та Tom Ford,. Аналіз показав, що такі підходи сприяють формуванню унікального іміджу та впливають на впізнаваність для споживачів.
  • Item
    Персоналізація реклами у фешн-індустрії: як бренди використовують штучний інтелект для створення унікального споживчого досвіду
    (Сумський державний університет, 2025) Ковальова, Тетяна Вікторівна; Kovalova, Tetiana Viktorivna; Бодарєв, К.
    Розглядається використання штучного інтелекту (ШІ) у рекламній діяльності брендів одягу, зокрема в контексті фешн-індустрії. Акцент зроблено на персоналізації реклами, створенні візуального та текстового контенту, а також застосуванні аналітичних алгоритмів для підвищення ефективності комунікації з цільовою аудиторією. Розкрито як переваги (масштабованість, швидкість, адаптивність), так і ризики (загроза творчості, етичні аспекти) впровадження ШІ в креативний процес. Матеріал базується на актуальних сучасних інструментах, що використовуються у модному маркетингу. Дослідження спрямоване на виявлення балансу між технологічною ефективністю та збереженням унікальності бренду.
  • Item
    Особливості конкуренції косметичних магазинів на локальних ринках
    (Сумський державний університет, 2025) Ковальова, Тетяна Вікторівна; Kovalova, Tetiana Viktorivna; Колесникова, В.
    Дослідження вивчає стратегії комунікації та візуальний контент косметичних магазинів в Instagram у 2025 році, з фокусом на конкуренції (Unova, Aisha, Belle Elli). Аналіз охоплює UGC, інтерактив, інновації.
  • Item
    Особливості рекламних кампаній провідних брендів чаю
    (Сумський державний університет, 2025) Ковальова, Тетяна Вікторівна; Kovalova, Tetiana Viktorivna; Білошапка, С.
    Розглядаються особливості рекламних кампаній провідних чайних брендів, зокрема Lipton та Ahmad Tea. Проаналізовано інструменти, що застосовуються в рекламних кампаніях: використання емоційного маркетингу, цифрових технологій, колаборацій з інфлюенсерами, екологічного позиціонування та сторітелінгу. Визначено основні підходи до просування продукції: Lipton орієнтується на масовий ринок та активний digital-маркетинг, натомість Ahmad Tea акцентує увагу на преміальності, традиціях та високій якості чаю. Досліджено ефективність рекламних кампаній за ключовими показниками: впізнаваність бренду, рівень взаємодії з аудиторією, продажі та соціальна відповідальність. Отримані результати мають практичну цінність для рекламників та брендів, що працюють у чайній індустрії.
  • Item
    Особливості розробки імідж-стратегії для дитячих студій розвитку
    (Сумський державний університет, 2025) Ковальова, Тетяна Вікторівна; Kovalova, Tetiana Viktorivna; Сабчук, A.
    У тезах проаналізовано особливості розробки імідж-стратегії для малого бізнесу на прикладі дитячих студій розвитку. Охарактеризовано основні аспекти побудови іміджу, зокрема позиціонування бренду, візуальну айдентику, комунікаційну політику та емоційний зв’язок з аудиторією. Проаналізовано три приклади імідж-стратегій українських дитячих студій, на основі чого виокремлено ключові чинники, що впливають на ефективність іміджевої стратегії: довіра до експертів, емоційна залученість батьків та адаптація до цифрових технологій. У підсумку визначено перспективні напрямки подальших досліджень у галузі іміджевого позиціонування малого бізнесу.
  • Item
    Методи залучення ЦА в контексті PR
    (Сумський державний університет, 2025) Ковальова, Тетяна Вікторівна; Kovalova, Tetiana Viktorivna; Прибилєв, З.
    У роботі розглядаються методи залучення цільової аудиторії та вплив реклами на мотиви цільової аудиторії. У роботі означено суть методів залучення аудиторії, виділено основні методи та проаналізовано їх у контексті їх ефективності.
  • Item
    Twitch – стрімінг для геймерів: взаємодія з аудиторією
    (Сумський державний університет, 2025) Ковальова, Тетяна Вікторівна; Kovalova, Tetiana Viktorivna; Бабич, Д.
    У роботі розглянуто платформу Twitch як простір для геймерів. Простежено механізми взаємодії стримерів з аудиторією. Проаналізовано основні інструменти комунікації, такі як аудиторія, монетизація та партнерство, чати спільнот. З’ясовано вплив цих механізмів на формування спільнот навколо контент-мейкерів: як стример взаємодіє з аудиторією. Окремо акцентовано увагу на ролі стримерів як лідерів думок та їхньому впливі на поведінку й активність аудиторії.
  • Item
    Кольорове рішення в соціальній рекламі на тему безпеки дорожнього руху
    (Сумський державний університет, 2024) Ковальова, Тетяна Вікторівна; Kovalova, Tetiana Viktorivna; Оропай, А.
    У статті проаналізовано приклади соціальної реклами на тему безпеки дорожнього руху. Окреслено значення кольору в рекламі та роль контексту в сприйнятті візуальної інформації споживачем. Визначено умови ефективного використання кольору в соціальній рекламі на тему безпеки дорожнього руху.
  • Item
    Соціально-чутлива тематика в інформаційному просторі України: специфіка висвітлення
    (Сумський державний університет, 2023) Ковальова, Тетяна Вікторівна; Ковалева, Татьяна Викторовна; Kovalova, Tetiana Viktorivna; Ювко, З.
    Мета наукової роботи передбачала дослідження проявів мови ворожнечі та порушень етики у текстах українськомовних інтернет-ЗМІ, що висвітлюють теми, пов’язані з переселенцями та внутрішньо перемішеними особами. У науковій розвідці проаналізовано основні особливості репрезентації соціально-чутливої групи мігрантів та внутрішньо переміщених осіб в українських інтернет-медіа, зокрема на Еспресо. TV. На прикладі журналістських матеріалів визначено схильність журналістів до уникнення вживання конкретних термінів та, водночас, використання узагальнених фраз нейтрального характеру.