Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
4 results
Search Results
Item Рекламні кампанії брендів парфумів у Instagram(Сумський державний університет, 2025) Ковальова, Тетяна Вікторівна; Kovalova, Tetiana Viktorivna; Маслакова, A.У роботі розглядається контент-стратегія парфумерних брендів у соціальній мережі Instagram, що має на меті визначити основні підходи до просування та залучення аудиторії. Акцентується на тому, що успішна рекламна кампанія базується на поєднанні візуальної естетики, інтерактивних форматів та використанні відомих особистостей. Досліджено контент брендів Chanel та Tom Ford,. Аналіз показав, що такі підходи сприяють формуванню унікального іміджу та впливають на впізнаваність для споживачів.Item Соціально-комунікаційний дискурс у рекламних повідомленнях в умовах війни(Сумський державний університет, 2022) Ковальова, Тетяна Вікторівна; Ковалева, Татьяна Викторовна; Kovalova, Tetiana Viktorivna; Охрименко, Л.У дослідженні розглядаються зміни у сучасних рекламних повідомленнях та вплив війни на формування соціально-комунікаційного дискурсу в сфері реклами. Метою було дослідити зміст рекламних повідомлень різноманітних компаній та виявити зміни, якщо вони є. Для цього була зроблена добірка матеріалів та виконаний аналіз, який став основою для висновків нашої роботи.Item Національні мотиви в рекламі горілчаних виробів(Сумський державний університет, 2017) Михайліченко, К.; Ковальова, Тетяна Вікторівна; Ковалева, Татьяна Викторовна; Kovalova, Tetiana ViktorivnaНа прикладі української реклами горілчаних виробів проілюстровано специфіку використання національних мотивів. Проаналізовано рекламу українських брендів, визначено доречність використання символів та з’ясовано їх вплив на реципієнтів.Item Національні символи в українській рекламі(Сумський державний університет, 2017) Ковальова, Тетяна Вікторівна; Ковалева, Татьяна Викторовна; Kovalova, Tetiana Viktorivna; Літвінчук, А.На прикладі української реклами проілюстровано специфіку використання національної символіки. Проаналізовано комерційні та соціальні рекламні повідомлення, визначено доречність використання символів та з’ясовано їх маніпулятивний вплив на реципієнтів.