Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Корпоративний імідж: розробка інформаційної кампанії.
    (Сумський державний університет, 2024) Науменко, А.Ю.; Сердюк, А.Ю.; Котляр, Ю.Р.
    У роботі представлено проєкт інформаційної кампанії, яка спрямована на просування та підтримку позитивного корпоративного іміджу кафедри журналістики та філології ІФСК СумДУ в медіасередовищі. У ході розробки проєкту було визначено цільову аудиторію, канали поширення інформації, створено серію медіаматеріалів різного формату, а саме: відеопрограма для YouTube, подкаст в аудіо- та відеоверсіях, серію текстових дописів для соціальних мереж з візуалізацією та серію коротких відеороликів-замальовок. Актуальність обраної теми зумовлена необхідністю освітніх установ та кафедри журналістики зокрема адаптувати власні інформаційні кампанії до викликів цифрової епохи та активно використовувати для залучення аудиторії соціальні мережі. Відповідно, робота спрямована на те, щоб розробити інформаційну кампанію за принципами кросмедійності та мультиплатформності для кафедри журналістики та філології СумДУ з метою підвищення її впізнаваності та привабливості серед потенційних абітурієнтів. У результаті роботи було створено комплексний інформаційний продукт. Обсяг кваліфікаційної роботи становить 71 сторінку, інформаційний продукт містить 31 зображення, список використаних джерел складається з 28 посилань.
  • Item
    Формування, медіапросування та підтримка загальнокорпоративного іміджу: інформаційна кампанія
    (Сумський державний університет, 2023) Науменко, А.Ю.; Сердюк, А.Ю.; Лунгор, Т.О.; Котляр, Ю.Р.; Кібець, К.К.
    У роботі представлено проєкт інформаційної кампанії, спрямованої на формування, медіапросування й підтримку загальнокорпоративного іміджу кафедри журналістики та філології факультету ІФСК СумДУ. Під час розроблення проєкту та його апробації визначено цільову аудиторію, канали поширення інформації, підготовлено інформаційні продукти різних форматів та жанрів: ютуб-шоу, аудіоподкаст, серію текстових матеріалів, короткі відео замальовки. Обсяг роботи складає 78 сторінок, у ній використано додатки, серед яких ілюстрації, сценарії, текстові матеріали тощо. Проєкт рекомендується втілювати для збільшення впізнаваності кафедри журналістики та філології факультету ІФСК СумДУ серед цільової аудиторії та збільшення кількості вступників. Актуальність роботи зумовлена необхідністю відновлювати українську медіасферу, що постраждала через війну, за рахунок притоку в журналістику та медіабізнес нових молодих висококваліфікованих спеціалістів.