Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Assessing oracy in young adults vocational training
    (University of Niš, 2022) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna Volodymyrivna
    В університетській освіті сучасне навчання спрямоване на розвиток найважливіших навичок 21 століття, зосереджених на працевлаштуванні та успішній роботі. Ораторське мовлення як навичка займає важливе місце серед основних комунікативних навичок для працевлаштування та навчання. Його оцінка вимагає обережного та відповідального поводження. Багато дослідників приділяли достатньо уваги ораторській грамотності та механізмам її розвитку в учнівської молоді. Проте досі мало відомо про те, як у студентів вищих навчальних закладів розвивається ораторська майстерність у професійному контексті. Тобто процес навчання та оцінювання професійної ораторської майстерності зі студентами вищих навчальних закладів може відрізнятися від процесу розвитку ораторської майстерності для інших категорій учнів. Послідовна достовірність цього дослідження розкривається в більш глибокій і чіткій ролі професійного контексту в оцінці ораторської майстерності як важливого компонента для майбутнього професіонала на ринку праці. Згідно з останніми дослідженнями, які підтримують визначення ораторського мистецтва, наші висновки вказують на те, що ораторське мистецтво є життєво важливим у навчанні професіоналів для ринку працевлаштування, які відповідають найвищим стандартам основних навичок 21 століття. Це дослідження може допомогти створити або перевірити теоретичну основу для оцінки будь-якої спеціальної ораторської мови. Крім того, це може допомогти розробити іншу теорію з новими чи іншими компонентами щодо ораторського оцінювання в конкретному контексті.
  • Item
    Disciplinary Literacy Development in the Professional Online Course for Cynological Translators: Ukrainian Case
    (2021) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna Volodymyrivna; Bula, L.
    Ongoing development of modern technologies requires high-level skills and abilities in completing the preparation of the student youth to specific situations in life. The educational system needs to use more efficient approaches in increasing essential skills for modern life andwork situations. The study's main aim is to specify the appropriate system of teaching essential and more profound skills of the cynological translators for fulfilling their specific work activities. The study's academic importance lies in revealing new connections between the disciplinary literacy and ESP sphere in preparing the cynological translators with practical meaning for future application. The students of distance course on training the cynological translators-assistants were questioned about theessential components necessary for their job completing. The results were verified by the statistical processing method. The results provided support for the conceptual framework, with crucial elements of disciplinary literacy for cynological translators.Except for the primary skills applied for developing the specific knowledge, the main component for professional realization is acquiring the particular vocabulary and ability to operate with it in practice. This study's implications might relate to the more various scope of disciplinary literacy of the cynological translators.