Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
Search Results
Item Формування умінь ведення діалогу при вивченні іноземної мови(Сумський державний університет, 2023) Нефедченко, Оксана Іллівна; Нефедченко, Оксана Ильинична; Nefedchenko, Oksana Illivna; Алексахіна, Тетяна Олексіївна; Алексахина, Татьяна Алексеевна; Aleksakhina, Tetiana OleksiivnaВагоме місце з-поміж професійних умінь займають уміння застосовувати евристичний навчальний діалог при вивченні різних предметів, зокрема іноземної мови. Означений підхід визначає провідним у навчанні студентів орієнтацію на опанування логікою навчального діалогу, оскільки він забезпечує більш повні можливості для творчого освоєння знань, підвищення рівня самостійності в опануванні студентами знань та умінь, сприяє виробленню таких важливих професійних якостей особистості, як самостійність, ініціативність, креативність, гнучкість мислення та ін. На підставі аналізу філософсько методологічних, психолого-педагогічних досліджень В. Андреєва, А. Хуторського, П. Копніна, А. Короля, Г. Гончаренка та інших це можливо в умовах пізнавально-творчої, тобто евристичної освіти, яка може бути схарактеризована як завершена інноваційна освітня система, що має на меті створення необхідних умов для розвитку і творчої самореалізації, самозростання особистості майбутнього професіонала. На підставі системного аналізу Галузевого стандарту вищої освіти, Концепції «Нова українська школа» визначено групи основних умінь застосування евристичного навчального діалогу, якими мають оволодіти сучасні студенти, а саме: уміння ставити сутнісні пізнавальні запитання; уміння складати логічний ряд запитань для розвитку мислення, створення конкретного освітнього продукту; уміння взаємодіяти в інтерактивній групі; уміння здійснювати діагностику запитальної діяльності та діалогової взаємодії.Item French phraseologisms with the component «name of a flower» as part of the ideographic group «Man is a biological being»(Sumy State University, 2023) Алексахіна, Тетяна Олексіївна; Алексахина, Татьяна Алексеевна; Aleksakhina, Tetiana Oleksiivna; Нефедченко, Оксана Іллівна; Нефедченко, Оксана Ильинична; Nefedchenko, Oksana IllivnaThe problem of constructing an ideographic classification of phraseological units does not cease to be in the focus of many researchers. Phraseological ideography is studied on the material of various languages, such as Ukrainian (M.F. Alefirenko, V.D. Uzhchenko, M.V. Serebriak, N.F. Grozian, etc.), English (I. I. Humeniuk), German (I. E. Parina, L. M. Ryazanovsky), French (M. K. Artina), Kashubian (O. V. Semenova), etc. Comparative studies in the field of ideography are also being conducted, in particular, on the material of Ukrainian and English (I. Kolesnikova), Russian and German (A. Guseva), English, Spanish and French (O. Yermakov), etc. Despite such a variety of works on phraseological ideography, a significant number of issues remain unresolved, including, in particular, the following: the lack of unified terminology for taxa, which leads to differences in ideographic classifications of different scholars even when describing the same macro- and microsystems; the lack of research on phraseological units with the component «name of the flower», etc. Thus, the relevance of our study lies in the need to study French phraseological units with the component «name of the flower» in the ideographic aspect.