Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Модифікація форм подієвого менеджменту видавництв в умовах російсько-української війни (на прикладі видавництва «Бородатий Тамарин»)
    (Сумський державний університет, 2025) Подоляка, Н.; Савчукk, О.
    Розглядається питання щодо модифікації форм подієвого менеджменту видавництв в умовах російсько-української війни. На прикладі діяльності видавництва «Бородатий Тамарин» доведено, що видавництва сьогодні активно використовують соціальні мережі та месенджери Telegram, Instagram, Facebook, TikTok, Email-розсилки, власний сайт та інше задля інформування аудиторії щодо проведення заходів із промоції книги, адже в сучасному світі онлайн-івенти стали новою якісною заміною офлайн-спілкуванню. Основна реалізація складових подієвого менеджменту видавництва «Бородатий Тамарин» відбувається за безпосередньої участі його власника – відомого українського письменника Макс Кідрука у проєктах, де він може гідно його представити.
  • Item
    Позиціонування українських видавництв у соціальній мережі Instagram
    (Сумський державний університет, 2019) Подоляка, Н.; Теницька, Д.
    Сучасна видавнича діяльність майже не можлива без інноваційних способів комунікації з читачами. Одним із таких способів є соціальні мережі. Варто зазначити, що не всі українські видавці користуються соціальними мережами задля комунікації з читачем та просування своєї продукції. Але, ті хто розуміють необхідність присутності в соціальних мережах ведуть доволі активне Internet-життя і таким чином розширюють коло своїх клієнтів. Засобам промоції українських видавництв в соціальних мережах присвячені публікації М. Женченко, Т. Гринівського, В. Теремка, І. Копистенської, А. Попової та інших. У 2018 р. вийшла монографія М. Женченко, присвячена векторам цифрових трансформацій видавничої галузі. Загалом, можна визначити кілька завдань, які ставить перед собою видавець при створенні аканту у соціальних мережах: по-перше – ознайомити читачів з асортиментом видавничої продукції, новинками, культурними заходами, авторами, цінами тощо; по-друге – соціальні мережі є дуже легким способом реалізації продукції. Покупки в Internet доволі легка процедура, що передбачає заощадження часу, а іноді і коштів. Книги не є винятком.