Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
3 results
Search Results
Item Політичні меми як інструмент впливу на аудиторію соцмереж у період Російсько-Української війни(Сумський державний університет, 2024) Садівнича, Марина Володимирівна; Sadivnycha, Maryna Volodymyrivna; Лагута, Ю.Політичні меми – це зображення з коротким текстом (або без нього), що створюються у відповідь на резонансні суспільні чи політичні події та ситуації. Меми значною мірою впливають на сприйняття суспільно важливих подій глядачем, інколи кардинально змінюють його думку. За часів повномасштабного вторгнення російської армії до України в інформаційному просторі нашої держави з’явилась величезна кількість мемів, героями яких є політичні діячі обох держав. Поєднання соціального контексту зі знайомими образами наділяє меми особливим змістом, що привертає увагу реципієнтів до певної проблеми, ситуації або постаті. Актуальність роботи визначається популярністю політичних мемів серед аудиторії. Вони є інструментом привернення уваги до певних проблем у межах країни або світу, але інколи, навпаки – відволікають населення від аналізу значущих суспільних ситуацій. Дослідження мемів і їхнього впливу на аудиторію є важливим і тому, що за сторінками в соціальних мережах часто стоять особи, котрі пропагують власні або замовні політичні погляди. Такі пабліки формують упереджене ставлення аудиторії, створюють стереотипне бачення ситуації, певні ідеологічні уподобання та соціальні цінності. Для дослідження ми обрали сторінку «Процишин офіційний» в соціальній мережі «Фейсбук» як приклад популярного пабліка (аудиторія – 105 тис. читачів), що регулярно поширює політичні меми. Об’єкт дослідження – політичні меми, розміщені на сторінці «Процишин офіційний» у соціальній мережі «Фейсбук». Предмет – тематичні й змістові особливості політичних мемів. Мета роботи полягає в дослідженні впливу політичних мемів на погляди суспільства.Item «Elle Ukraine» та «Elle man Ukraine»: комунікаційні стратегії та читацькі реакції(Інститут журналістики КНУ ім. Тараса Шевченка, 2019) Садівнича, Марина Володимирівна; Садовничая, Марина Владимировна; Sadivnycha, Maryna VolodymyrivnaУ статті розглядається відповідність комунікаційних стратегій франчайзингових видань «Elle Ukraine» та «Elle Man Ukraine» аудиторним потребам. За допомогою контент-аналізу досліджено тематично-змістове наповнення кожного видання, а також реакції читачів на публікації цих медіа, що дозволило зробити висновки щодо зацікавленості аудиторії в порушуваних виданнями темах. Визначено, що їхні комунікаційні стратегії полягають у зміні тематики контенту, характерної для видань гендерного спрямування. При цьому «Elle Ukraine» має різнобарвне тематичне наповнення, яке відповідає аудиторним потребам, у той час як «Elle Man Ukraine» більше орієнтується на загальний формат медіабренду «Elle» ніж на читацькі реакції українських споживачів інформації.Item Соціально-психологічні особливості франчайзингових видань для жінок(Сумський державний університет, 2019) Садівнича, Марина Володимирівна; Садовничая, Марина Владимировна; Sadivnycha, Maryna VolodymyrivnaУ статті розглядаються соціально-психологічні особливості функціонування франчайзингових видань для жінок в умовах глобалізації та конкуренції. Подано результати дослідження взаємодії цих видань з аудиторією, відповідності стилю подання і змісту медіатекстів потребам читачів.