Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
3 results
Search Results
Item Marketing Communications in Election Campaigns(IAEME Publication, 2020) Ткаченко, Олена Григорівна; Tkachenko, Olena Hryhorivna; Яненко, Ярослав Васильович; Yanenko, Yaroslav Vasylovych; Сидоренко, Ольга Павлівна; Sydorenko, Olha Pavlivna; Сипченко, Інна Володимирівна; Sypchenko, Inna Volodymyriva; Дудченко, Людмила Миколаївна; Dudchenko, Liudmyla Mykolaivna; Руденко, Наталія Володимирівна; Rudenko, Nataliia VolodymyrivnaThe article discusses the peculiarities of building political communications based on the material of official Twitter accounts of Petro Poroshenko and Volodymyr Zelensky as candidates for the President of Ukraine from 31.03 to 21.04.2019. Today's politicians are actively leveraging the positive experience of using Internet technologies to influence target audiences and building political communication with potential voters. Therefore, political communications including posts on candidates' official pages between the first and second rounds of presidential elections were chosen for the analysis. Based on the content analysis of text messages in the following aspects: frequency of posting, thematic integrity and completeness of the content, use of keywords, the participation in debates, vision of Ukraine's geopolitical strategy, and V. Zelensky's inaugural speech, the authors concluded that V. Zelensky's account was inferior to P. Poroshenko's account by the number of subscribers (readers) – 34 thousand vs 1.21 million; messages (43 vs 270); meaningful keywords. Significant differences were observed in the thematic content filling. V. Zelensky used completely different instruments considering the mood of the citizens of Ukraine, their attitude to the previous government. He played on the heartstrings of Ukrainians. His phenomenon is similar to the phenomenon in the interpretation of I. Kant, it is based primarily on feelings.Item Стилістика української мови. Практичний курс(ТОВ "ВПП Фабрика друку", 2023) Сидоренко, Ольга Павлівна; Sydorenko, Olha Pavlivna; Сипченко, Інна Володимирівна; Sypchenko, Inna VolodymyrivaПосібник має на меті дати знання основ стилістики, виробити у студентів вміння і навички аналізувати та продукувати тексти різних типів і жанрів; сприяти піднесенню культури фахового мовлення. Практичні завдання розкривають стилістичний потенціал мовних одиниць усіх рівнів, показують особливості їх функціонування в журналістських текстах; необхідний мінімум теоретичних відомостей уміщено в короткому словнику стилістичних термінів; індивідуальні завдання зі стилістичного аналізу тексту узагальнюють і систематизують знання і практичні навички. Навчальний посібник розрахований для студентів спеціальності «Журналістика», буде цікавим для студентів-філологів, учителів української мови, а також для тих, хто прагне вдосконалити мовлення.Item Integrating E-learning in Ukrainian language teaching for international students at higher education institutions(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2022) Левенок, Інна Сергіївна; Левенок, Инна Сергеевна; Levenok, Inna Serhiivna; Сидоренко, Ольга Павлівна; Сидоренко, Ольга Павловна; Sydorenko, Olha PavlivnaСтаття актуалізує застосування E-learning технологій під час викладання української мови іноземним студентам у закладах вищої освіти. Неможливо уявити як формальне, так і неформальне вивчення мови без сучасних технологій електронного навчання. Традиційне та онлайн-навчання дійсно співіснують. У статті здійснено спробу вирішити суперечність між недостатньою розробленістю й імплементацією цифрових навчальних засобів, (електронних книг, подкастів, мультимедійного забезпечення, навчальних мовних онлайн лабораторій у соціальних мережах) та електронних навчальних платформ і потребою у них іноземних студентів закладів вищої освіти. На основі системного та компаративного аналізу міжнародної методичної та наукової літератури, сайтів ЗВО, інтерактивних засобів електронного навчання, узагальнено практичний досвід застосування нових методик викладання на кафедрі мовної підготовки іноземних громадян Сумського державного університету. Національний та міжнародний досвід електронного навчання інтегровано у викладання української мови як іноземної. Швидкий розвиток онлайн-ресурсів, соціальних мереж, електронних інтерактивних засобів навчання для вивчення мови сприяють відкриттю іноземним студентам нових можливостей для їх якісного навчання та швидкого оволодіння українською як другою мовою. Сьогодні особливого значення набувають такі інноваційні форми, як змішане навчання. Деталізовано практичний досвід застосування електронних інтерактивних засобів навчання та навчальних ресурсів під час викладання української як другої мови для іноземних студентів. Для викладання навчальної дисципліни «Українська мова як іноземна» інтегровано електронні навчальні матеріали (професійно орієнтовані тексти, онлайн тести, відео, ментальні карти та інше) на внутрішніх навчальних платформах СумДУ, таких як Mix (https://mix.sumdu.edu. ua/), Open Course Ware (https://ocw.sumdu. edu.ua/ ), а також мовні онлайн лабораторії у соціальній мережі Facebook. Зазначаємо, що концепція нашого дослідження здійснюється на основі теоретико-методичних аспектів.