Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Український авторський портал як інструмент для комунікації авторів з аудиторією
    (Сумський державний університет, 2019) Подоляка, Надія Степанівна; Подоляка, Надежда Степановна; Podoliaka, Nadiia Stepanivna; Теницька, Д.
    У статті розглянуто розвиток самвидаву на платформі «Український Авторський Портал». Визначено можливості послуг сайту для авторів і читачів. Висвітлено особливості роботи сайту.
  • Item
    Позиціонування українських видавництв у соціальній мережі Instagram
    (Сумський державний університет, 2019) Подоляка, Н.; Теницька, Д.
    Сучасна видавнича діяльність майже не можлива без інноваційних способів комунікації з читачами. Одним із таких способів є соціальні мережі. Варто зазначити, що не всі українські видавці користуються соціальними мережами задля комунікації з читачем та просування своєї продукції. Але, ті хто розуміють необхідність присутності в соціальних мережах ведуть доволі активне Internet-життя і таким чином розширюють коло своїх клієнтів. Засобам промоції українських видавництв в соціальних мережах присвячені публікації М. Женченко, Т. Гринівського, В. Теремка, І. Копистенської, А. Попової та інших. У 2018 р. вийшла монографія М. Женченко, присвячена векторам цифрових трансформацій видавничої галузі. Загалом, можна визначити кілька завдань, які ставить перед собою видавець при створенні аканту у соціальних мережах: по-перше – ознайомити читачів з асортиментом видавничої продукції, новинками, культурними заходами, авторами, цінами тощо; по-друге – соціальні мережі є дуже легким способом реалізації продукції. Покупки в Internet доволі легка процедура, що передбачає заощадження часу, а іноді і коштів. Книги не є винятком.
  • Item
    Ознаки "джинси" на шпальтах українських ЗМІ різних рівнів
    (Сумський державний університет, 2017) Теницька, Д.; Сипченко, Інна Володимирівна; Сыпченко, Инна Владимировна; Sypchenko, Inna Volodymyriva
    На прикладі примірників газет «Сегодня» та «Ваш шанс» зроблено спробу виявити «джинсу» на сторінках друкованих ЗМІ та схарактеризувати її ознаки. Наведено порівняльний аналіз співвідношення замовних матеріалів на шпальтах газет регіонального та загальноукраїнського рівнів.