Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 7 of 7
  • Item
    Особливості сучасних рекламних текстів у соціальних мережах
    (Видавнича група «Наукові перспективи», 2023) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    В статті визначено особливості сучасних рекламних текстів у соціальних мережах, що дозволило детально розглянути структуру текстів реклами та вплив на неї змін у сучасному медіа-середовищі. Серед найважливіших особливостей відзначено використання першої фрази рекламного тексту як засобу привернення уваги, неформальний стиль текстів реклами у соціальних мережах, використання цифр у заголовках.
  • Item
    Сторителлинг как коммуникационная технология
    (Белорусский государственный университет, 2017) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    Стаття присвячена виявленню особливостей сторітеллінгу як комунікаційної технології, зокрема, визначенню соціалізаційного впливу сторітеллінгу на аудиторію сучасних ЗМІ. Особлива увага приділяється розгляду особливостей формування привабливого образу героя корпоративного і PR-сторітеллінга.
  • Item
    Комунікаційні особливості сучасної нативної реклами
    (Київський національний університет ім. Т. Шевченка, 2017) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    Метою статті є визначення комунікаційних особливостей сучасної нативної реклами. За допомогою методу контент-аналізу рекламних та PR-повідомлень у різних медіа визначено особливості рекламного та PR-контенту, який можна класифікувати як нативну рекламу. Результатом статті є визначення особливостей нативної реклами та вимог до неї: подача у форматі матеріалу, який ґрунтується на інформаційному приводі; ненав’язливість; мінімальна схожість із рекламними та PR-матеріалами у інформаційній і візуальній складовій; адаптивність до різних медіаканалів, що дозволяє трансформувати контент для різних ЗМІ; крос-медійність як можливість подавати контент в різних форматах (відео, аудіо, фото, текст, інфографіка тощо). Значення статті для науки полягає у здобутті нового цінного фактажу, зокрема, прикладів нативної реклами у сучасному міському середовищі.
  • Item
    Нативна реклама у міському середовищі
    (КНУ імені Тараса Шевченка, 2017) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    У статті визначено комунікаційні особливості нативної реклами у сучасному міському середовищі. Представлено авторське визначення поняття «нативна реклама».
  • Item
    Сторителлинг в современных СМИ: коммуникационный и социализационный аспекты
    (Белорусский государственный университет, 2017) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    У статті проаналізовано особливості застосування технологій сторітеллінгу в сучасних ЗМІ. Охарактеризовані комунікаційний і соціалізаційний аспекти сторітеллінгу, виявлено можливості застосування технологій сторітеллінгу у журналістиці та у галузі зв'язків з громадськістю, запропоновані приклади структури сучасного сторітеллінгу.
  • Item
    Науковий дискурс у сучасній журналістиці
    (Сумський державний університет, 2013) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych; Маркова, О.
    У статті розглянуто особливості відображення наукових знань в журналіс- тиці. Проаналізовано перспективи розвитку української наукової журналісти- ки. Особливу увагу приділено розгляду проблем збереження наукової якості мате- ріалів при переході від першоджерел до їх адаптованих версій.
  • Item
    Роль СМИ в процессе социализации индивида в информационном обществе
    (Белорусский государственный университет, 2014) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    Досліджено роль ЗМІ у процесі соціалізації індивіда в інформаційному суспільстві