Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Видеовербальный текст немецкоязычного рекламного дискурса
    (Челябинский государственный университет, вузовская академическая лаборатория межкультурных коммуникаций, 2013) Бикова, Ольга Дмитрівна; Быкова, Ольга Дмитриевна; Bykova, Olha Dmytrivna; Єрмоленко, Світлана Василівна; Ермоленко, Светлана Васильевна; Yermolenko, Svitlana Vasylivna
    Подана стаття присвячена дослідженню особливостей структури та функціонування рекламних текстів. Проводиться аналіз німецькомовних рекламних повідомлень на вербальному та візуальному рівнях. Особлива увага приділена мехінізмам психологічного впливу текстів реклами на реципієнта та ролі візуального компонента в цьому процесі. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33521