Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
Search Results
Item Видеовербальный текст немецкоязычного рекламного дискурса(Челябинский государственный университет, вузовская академическая лаборатория межкультурных коммуникаций, 2013) Бикова, Ольга Дмитрівна; Быкова, Ольга Дмитриевна; Bykova, Olha Dmytrivna; Єрмоленко, Світлана Василівна; Ермоленко, Светлана Васильевна; Yermolenko, Svitlana VasylivnaПодана стаття присвячена дослідженню особливостей структури та функціонування рекламних текстів. Проводиться аналіз німецькомовних рекламних повідомлень на вербальному та візуальному рівнях. Особлива увага приділена мехінізмам психологічного впливу текстів реклами на реципієнта та ролі візуального компонента в цьому процесі. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33521