Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
5 results
Search Results
Item Marketing Communications in Election Campaigns(IAEME Publication, 2020) Ткаченко, Олена Григорівна; Tkachenko, Olena Hryhorivna; Яненко, Ярослав Васильович; Yanenko, Yaroslav Vasylovych; Сидоренко, Ольга Павлівна; Sydorenko, Olha Pavlivna; Сипченко, Інна Володимирівна; Sypchenko, Inna Volodymyriva; Дудченко, Людмила Миколаївна; Dudchenko, Liudmyla Mykolaivna; Руденко, Наталія Володимирівна; Rudenko, Nataliia VolodymyrivnaThe article discusses the peculiarities of building political communications based on the material of official Twitter accounts of Petro Poroshenko and Volodymyr Zelensky as candidates for the President of Ukraine from 31.03 to 21.04.2019. Today's politicians are actively leveraging the positive experience of using Internet technologies to influence target audiences and building political communication with potential voters. Therefore, political communications including posts on candidates' official pages between the first and second rounds of presidential elections were chosen for the analysis. Based on the content analysis of text messages in the following aspects: frequency of posting, thematic integrity and completeness of the content, use of keywords, the participation in debates, vision of Ukraine's geopolitical strategy, and V. Zelensky's inaugural speech, the authors concluded that V. Zelensky's account was inferior to P. Poroshenko's account by the number of subscribers (readers) – 34 thousand vs 1.21 million; messages (43 vs 270); meaningful keywords. Significant differences were observed in the thematic content filling. V. Zelensky used completely different instruments considering the mood of the citizens of Ukraine, their attitude to the previous government. He played on the heartstrings of Ukrainians. His phenomenon is similar to the phenomenon in the interpretation of I. Kant, it is based primarily on feelings.Item Ділові видання сучасної України у світовому контексті (типологія та особливості функціонування)(Сумський Державний Університет, 2015) Дудченко, Людмила Миколаївна; Дудченко, Людмила Николаевна; Dudchenko, Liudmyla MykolaivnaДисертація присвячена дослідженню одного з найпоширеніших сегментів сучасної друкованої преси – ділових видань. Зародившись ще в середині ХІХ століття у зв’язку із «промисловим переворотом» спочатку в Англії, а потім в США та інших західних державах, ділова преса сьогодні є своєрідним барометром стану економіки у кожній країні, а через призму економічних відносин аналізує та оцінює стан суспільних, громадсько-політичних, соціальних, соціокультурних проблем в національному та глобальному вимірах. Виникнення та подальша еволюція ділової преси безпосередньо залежить від стану національної економіки, фінансової системи, а також рівня розвитку технологій. Це означає, що ділова журналістика постає як невід’ємна частина бізнес-інфраструктури і суттєво впливає на поведінку агентів економічних, фінансових, ділових відносин. Ось чому вона являє собою унікальний тип мас-медіа, який охоплює як вузькоспеціалізовані видання, що адресовані експертам, так і універсальні газети і журнали з широким діапазоном тем, які можуть бути цікавими читачам, не залученим до бізнес-відносин. У цілому національну систему ділової преси можна схарактеризувати за допомогою моделі, на яку впливають такі чинники: економічно-організаційні, аудиторні, технологічні, професійні, структурні, політичні та ділові симпатії редколегії.Item Візуальний контент газети «День»: фотографія(Сумський державний університет, 2016) Дудченко, Людмила Миколаївна; Дудченко, Людмила Николаевна; Dudchenko, Liudmyla Mykolaivna; Щербак, Е.У статті зроблена спроба з’ясувати на основі березневих примірників газети «День» принципи використання фотографій у контенті газети.Item Фотоілюстрування контенту в газеті «День»(Сумський державний університет, 2016) Дудченко, Людмила Миколаївна; Дудченко, Людмила Николаевна; Dudchenko, Liudmyla Mykolaivna; Сорока, А.У статті зроблена спроба визначити особливості функціонування фотографій у газеті «День» за вересень 2015 року.Item Фотографія в інтернет-виданні газети «День»(Сумський державний університет, 2016) Дудченко, Людмила Миколаївна; Дудченко, Людмила Николаевна; Dudchenko, Liudmyla Mykolaivna; Дубініна, М.У статті зроблена спроба визначити основні тенденції використання фотографії в газеті «День» за травень 2015 року.