Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
6 results
Search Results
Item Інструменти реклами та pr для просування мобільної гри «Shadows of Arcana»: створення концепції(Сумський державний університет, 2025) Іщенко, Олена Анатоліївна; Ishchenko, Olena Anatoliivna; Сіренко, Д.У роботі здійснена спроба розробки стратегії рекламної кампанії для мобільної гри «Shadows of Arcana», яка охоплює всі ключові етапи: від аналізу ринку й конкурентів до формування креативного рішення, вибору каналів комунікації та оцінки ефективності кампанії. Визначено, що для ефективного просування необхідно здійснити аналіз прямих і непрямих конкурентів, якіми є мобільні ігри, що належать до жанру RPG із фентезійною тематикою, складною сюжетною лінією та розвиненою системою персонажів RAID: Shadow Legends (Plarium Games), AFK Arena (Lilith Games), Hero Wars (Nexters), Genshin Impact (HoYoverse) та Clash of Clans / Clash Royale (Supercell). Запропонована концепція рекламної кампанії охоплюєь: запуск і реліз гри на платформах iOS та Android, інфлюенсер-маркетинг і співпраця зі стрімерами, участь у галузевих ігрових виставках і конкурсах, соціальні мережі та спільноти гравців.Item Соціальні мережі як засіб популяризації бьюті-бізнесу (на прикладі концепції рекламної кампанії салону «NovaКраса»)(Сумський державний університет, 2025) Іщенко, Олена Анатоліївна; Ishchenko, Olena Anatoliivna; Кондратюк, Д.У розвідці простежено роль соціальних мереж у просуванні бьюті-брендів на сучасному ринку послуг. Проаналізувавши контент салонів-потенційних конкурентів «Лотос», «Aurum» та «Nika Studio», автори висновують про необхідність забезпечення активної комунікації з майбутніми клієнтами для успішної рекламної кампанії нового бренду. З’ясовано, що не всі представники бьюті-бізнесу мають системний підхід для просування послуг. Для забезпечення конкурентоспроможності нового салону «NovaКраса» була запропонована стратегія, що передбачає чітко оформлену візуальну айдентику, збалансований контент-план, активну взаємодію з підписниками, інтеграція інструментів залучення та регулярний аналіз ефективності.Item Специфіка сучасного рекламного звернення на телебаченні(Сумський державний університет, 2024) Іщенко, Олена Анатоліївна; Ishchenko, Olena Anatoliivna; Лутченко, А.У розвідці простежено особливості сучасного рекламного звернення на прикладі відеороликів українських телеканалів «СТБ» та «ICTV», які були презентовані починаючи з 2022 року до сьогодні. З’ясовано, що головною особливістю реклами цього періоду є прагнення створити емоційний контекст за допомогою аудіовізуальних засобів. Проаналізувавши контент українського телебачення, ми дійшли висновку, що рекламні звернення зазначеного періоду зосереджені на осмисленні военної чи патріотичної, соціальної та медичної проблематики.Item Доречність проявів авторства у медіатексті(Сумський державний університет, 2023) Іщенко, Олена Анатоліївна; Ищенко, Елена Анатольевна; Ishchenko, Olena Anatoliivna; Оропай, A.У статті проаналізовано особливості проявів авторства у медіатексті на матеріалі публікацій «Радіо Свобода. Україна» та «Суспільне. Новини», які були опубліковані у період з вересня-жовтня 2022 року. Зазначено, що проявами авторства є лексичні конструкції з емоційним забарвленням, чітко окреслені думки журналіста, ті формулювання, які позначають присутність творця в тексті. З’ясовано: розглянуті матеріали містять маркери присутності автора, які не порушують жанрову специфіку та архітектоніку медіатексту.Item Художня література та масовокомунікаційний простір: особливості взаємодії (на матеріалі творчого доробку Мирослава Дочинця)(Сумський державний університет, 2022) Іщенко, Олена Анатоліївна; Ищенко, Елена Анатольевна; Ishchenko, Olena AnatoliivnaУ статті проаналізовано особливості взаємодії українського літературного процесу кінця ХХ – початку ХХІ століття та масовокомунікаційного простору на матеріалі творчого доробку сучасного українського письменника Мирослава Дочинця. Проза автора прикметна глибинним філософським підтекстом, заглибленістю у літературний, історичний, культурний контексти, естетизмом, що сприяє осмисленню творів як кращих зразків елітарної літератури та водночас характеризується вмінням відповідати на запити масового читача.Item The Cinemapoetics of the modern Ukrainian novel: Myroslav Dochynets’ creative works(Universidad de la Amazonia, 2021) Horbolis, L.; Іщенко, Олена Анатоліївна; Ищенко, Елена Анатольевна; Ishchenko, Olena Anatoliivna; Novykov, A.; Marieiev, D.; Hrychanyk, N.The article presents a review of the Ukrainian literary critics’ works on the relationship between literature and cinema, the relevance and effectiveness of the practice of involving cinematic resources in the literary works of Ukrainian writers of the 20th – early 21st centuries. On the material of the novels “Centenarian. Confession on the Pass of the Spirit”, “Svitovan. Studies under the Tent of the Skies”, “Well-Digger. Diary of the Richest Resident of Mukachevo Dominion”, “Highlander. Waters of Our Lord’s Riverbeds”, “Maftei. Book Written with a Dry Pen” by the contemporary Ukrainian writer M. Dochynets traces the problem of inter-artistic interaction of literature and cinema. The purpose of the research is to single out and analyze film frame, montage, shot, perspective, rhythm as integral elements of the cinematic poetics of M. Dochynets ’prose, which are used in the text to reveal the artistic, aesthetic, philosophical and creative principles of the writer. The study used general scientific (analysis, synthesis, comparison) and literary methods: the systematic approach, hermeneutic method, principles of narratology, intermedia approach. Appealing to the works of O. Chicherin, S. Eisenstein, Yu. Lotman, M. Romm, A. Tarkovsky, etc., the peculiarities of the use of film poetics in the writer’s novels are analyzed. It was found out that in prose by M. Dochynets montage, film frame, shot, rhythm, foreshortening perform intonation-expressive, plot-compositional and characterological functions.