Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
3 results
Search Results
Item Cooperative Learning in the EFL Classroom with First-year University Students(Видавничий дім "Гельветика", 2021) Андрейко, Лариса Володимирівна; Андрейко, Лариса Владимировна; Andreiko, Larysa Volodymyrivna; Ходцева, Алла Олександрівна; Ходцева, Алла Александровна; Khodtseva, Alla OleksandrivnaУ статті розглядається поняття сумісного навчання та те, як його ефективно використовувати при викладанні англійської мови студентам першого курсу. Під сумісним навчанням ми розуміємо метод навчання, коли студенти працюють у малих групах з метою максимізувати потенціал кожного в групі. Розвиток навичок співпраці особливо важливий для студентів першого курсу, які часто не дуже добре підготовлені до групової роботи та ефективної співпраці. Вони часто переконані, що можуть вчитися лише у викладача, а не один у одного. Аналіз та синтез літератури допомогли визначити основні риси сумісного навчання та проблеми, з якими часто стикаються викладачі та студенти. Наголошено на таких фундаментальних принципах сумісного навяання, як позитивна взаємозалежність та індивідуальна відповідальність. Позитивна взаємозалежність означає роботу в команді задля спільної мети, а не конкуренції між собою. Індивідуальна відповідальність виникає, коли кожен учасник групи сприяє успіху групи і відповідає як за своє навчання, так і за внесок у групу. Запропоновано види навчальної діяльності, які сприяють позитивній взаємозалежності та індивідуальній відповідальності на заняттях з англійської мови. Детально описаний кожен з видів діяльності. Підкреслено важливість підготовки студентів до сумісної діяльності та формування культури співпраці. Було виділено чотири основні перешкоди стосовно групових форм роботи: відсутність навичок колаборації, нерівномірна участь у роботі над спільним завданням, вищий статус компетентності деяких учасників та дружба. Наголошено на необхідності підготовки студентів до подолання цих перешкод. Викладені стратегії для їх уникнення, такі як розподіл ролей між членами групи, наявність постійних груп, невелика кількість людей у групі, навчання співпрацювати. Акцентовано на позитивних аспектах встановлення цілей сумісного навчання, приділення більшої уваги набуттю навичок сумісної роботи, необхідних для ефективної співпраці, та на наявності детальних критеріїв для оцінювання того, як студенти працюють у групах.Item Роль сучасних дистанційних форм навчання в розвитку англомовних комунікативних компетенцій(Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2020) Медвідь, Олена Миколаївна; Медведь, Елена Николаевна; Medvid, Olena Mykolaivna; Подолкова, Світлана Віталіївна; Подолкова, Светлана Витальевна; Podolkova, Svitlana Vitaliivna; Ходцева, Алла Олександрівна; Ходцева, Алла Александровна; Khodtseva, Alla OleksandrivnaВ статті досліджується сучасний стан, переваги та перспективи розвитку дистанційної освіти у вищих навчальних закладах України, зокрема формування комунікативних умінь та навичок майбутнього фахівця в різних галузях сучасного суспільства з урахуванням необхідності знання англійської мови як мови спілкування епохи глобалізації. Розглядається можливість використання відкритих освітніх ресурсів як однієї з прогресивних і перспективних технологій дистанційного навчання іноземної мови.Item Роль сучасних дистанційних форм навчання в розвитку англомовних комунікативних компетенцій(Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2020) Медвідь, Олена Миколаївна; Медведь, Елена Николаевна; Medvid, Olena Mykolaivna; Подолкова, Світлана Віталіївна; Подолкова, Светлана Витальевна; Podolkova, Svitlana Vitaliivna; Ходцева, Алла Олександрівна; Ходцева, Алла Александровна; Khodtseva, Alla OleksandrivnaРоль сучасних дистанційних форм навчання в розвитку англомовних комунікативних компетенцій В статті досліджується сучасний стан, переваги та перспективи розвитку дистанційної освіти у вищих навчальних закладах України, зокрема формування комунікативних умінь та навичок майбутнього фахівця в різних галузях сучасного суспільства з урахуванням необхідності знання англійської мови як мови спілкування епохи глобалізації. Розглядається можливість використання відкритих освітніх ресурсів як однієї з прогресивних і перспективних технологій дистанційного навчання іноземної мови.