Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
19 results
Search Results
Item Indigenous Languages Of Nigeria: Current State And Problems Of Conservation(Sumy State University, 2021) Угва, Чімаобі Прінс; Кисельова, Ганна Іванівна; Киселева, Анна Ивановна; Kyselova, Hanna IvanivnaThe problem of preserving indigenous languages – the languages of the country's indigenous peoples – is an urgent problem of modern mankind. About half of the languages existing today (about 6,000) are threatened with extinction. According to UNESCO, one language dies every week in the world, 50 years later, such a developed language as Igbo, which is spoken by tens of millions of people, may disappear.Item О лингвистических особенностях учебного юридического текста(Сумский государственный университет, 2021) Мусурманкулау, А.; Кисельова, Ганна Іванівна; Киселева, Анна Ивановна; Kyselova, Hanna IvanivnaОбъектом исследования стали языковые и структурные особенности юридических текстов, с которыми мы, иностранные студенты СумГУ, получающие профессию юриста, работаем на занятиях, к которым аппелируют преподаватели специальных дисциплин. Целью исследования мы полагаем анализ лингвистических признаков юридических текстов, выяснение особенностей усвоения таких текстов иностранными студентами.Item Формування українознавчої компетенції іноземних студентів засобами УМІ(Сумський державний університет, 2021) Кисельова, Ганна Іванівна; Киселева, Анна Ивановна; Kyselova, Hanna Ivanivna; Салма, МустафаАктуальність теми дослідження полягає у необхідності створення, удосконалення та впровадження навчально-методичного забезпечення для формування лінгвокраїнознавчої компетенції іноземних студентів, які навчаються в Україні, в нових освітніх умовах, при домінуванні віддалених форматів навчання. Метою розвідки є з’ясування методичних можливостей, засобів та ресурсів нового навчально-методичного посібника з української мови як іноземної, створеного на матеріалі історії України. Цим обумовлені завдання дослідження: стисло описати та проаналізувати методичні можливості та особливості посібника, обґрунтувати доцільність його використання у навчальному процесі для формування українознавчої компетенції студентів-інокомунікантів.Item Аудиторний практикум з української мови як ефективна форма підготовки іноземних студентів до самостійного навчання(Сумський державний університет, 2019) Біденко, Лариса Валентинівна; Биденко, Лариса Валентиновна; Bidenko, Larysa Valentynivna; Кисельова, Ганна Іванівна; Киселева, Анна Ивановна; Kyselova, Hanna IvanivnaУ сучасному освітньому просторі неможливо існувати без уміння самостійно отримувати певні знання, вести постійний самостійний пошук навчальної інформації, творчо використовувати набуте. Отже, ключового значення набуває поняття «самостійність». І для студентів, і для викладачів уже стало очевидним, що зараз у вищій школі йде глобальна переорієнтація освітнього процесу, зміщення пріоритетів з викладацької діяльності на навчальну самостійну діяльність студента. Саме студент прогнозує для себе власну особистісну стратегію розвитку і шукає притаманні йому шляхи реалізації своїх навчальних цілей.Item Практичний досвід застосування проектного методу навчання українського та російського іноземного мовлення на ПВ СумДУ(Сумський державний університет, 2017) Кисельова, Ганна Іванівна; Киселева, Анна Ивановна; Kyselova, Hanna Ivanivna; Алафір, Мутаз Шехадех МохаммадНавчальне проектування у курсі іноземної мови дозволяє вирішувати певні завдання на основі самостійної діяльності студента, реалізації його творчого потенціалу при використанні доступних засобів, набутих знань, когнітивних і практичних умінь і навичок для отримання якісного мовленнєвого продукту.Item Учебная экскурсия по университету при обучении иностранному языку как средство профессионального и образовательного самоопределения иностранных слушателей подготовительного отделения СумГУ(Сумский государственный университет, 2016) Кисельова, Ганна Іванівна; Киселева, Анна Ивановна; Kyselova, Hanna Ivanivna; Элнака, Хамса Абдуллах Джмаа; Бадер, Мусса Мохаммад АхмадНа подготовительном отделении ДМО СумГУ в рамках обучения украинскому и русскому языкам как иностранным выделяется предмет «Развитие связной речи», основная цель которого – интенсивное формирование иноязычных коммуникативных навыков слушателей. Поскольку языковой и речевой материал курса имеет страноведческую, культуроведческую и образовательную направленность, он сконцентрирован в две большие речевые темы. Первая из тем нацелена на формирование, в первую очередь, образовательной ориентации иностранных студентов, которые собираются продолжить образование в университетах Украины. Поэтому эта речевая тема, точнее сказать – комплекс речевых тем, как и соответствующее учебно-методическое пособие, называется « Хочу учиться в СумГУ!». Учебная тематическая экскурсия по университету, которая проводится в связи с изучением комплекса этих взаимосвязанных речевых тем, педагогически и методически целесообразна в качестве заключительного звена мини-курса.Item Учебные пособия по русскому языку для иностранных студентов-нефилологов(Сумской государственный университет, 2015) Биденко, Л.В.; Кисельова, Ганна Іванівна; Киселева, Анна Ивановна; Kyselova, Hanna IvanivnaПреподавание русского языка как иностранного (далее РКИ) было предметом научных исследований и методических поисков в течение нескольких десятилетий, благодаря чему теория и практика обучения РКИ в настоящее время располагает тщательно разработанной методикой.Item Когнітивно-комунікативний підхід у процесі викладання російської мови як іноземної(Запорізький медичний університет, 2013) Біденко, Лариса Валентинівна; Биденко, Лариса Валентиновна; Bidenko, Larysa Valentynivna; Кисельова, Ганна Іванівна; Киселева, Анна Ивановна; Kyselova, Hanna IvanivnaУ статті розглядаються питання щодо вдосконалення форм та методів навчання у процесі викладання російської мови як іноземної. Автори статті підкреслюють визначну роль когнітивно-комунікативного підходу на уроках РМІ та зазначають важливе місце розвитку когнітивно-комунікативної компетентності майбутніх медиків.Item Использование лингвострановедческой информации новых учебных пособий для развития речи иностранных студентов разных этапов и форм обучения(Сумский государственный университет, 2015) Кисельова, Ганна Іванівна; Киселева, Анна Ивановна; Kyselova, Hanna Ivanivna; Яхьёев, Б.Коллективом авторов кафедры языковой подготовки иностранных граждан созданы и опубликованы два учебных пособия, в которых воплотился многолетний опыт обучения иностранцев русской речи в Сумском государственном университете. (Хочу учиться в СумГУ! / Л.В. Биденко, В.А. Завгородний, А.И. Киселева, А.В. Шевцова. – Сумы: СумГУ, 2014, 117 с. Хочу учиться в Сумах! / Л.В. Биденко, В.А. Завгородний, А.И. Киселева, А.В. Шевцова. – Сумы: СумГУ, 2015, 115 с.).Item Проблемы адаптации и методы диагностики уровня адаптированности иностранных студентов к условиям новой действительности высшей школы в Украине(Сумский государственный университет, 2014) Кисельова, Ганна Іванівна; Киселева, Анна Ивановна; Kyselova, Hanna Ivanivna; Алфарра, А.; Алафанди, З.Социальная, физиологическая, психологическая, биосоциальная, социокультурная и другие виды адаптаций тесно взаимосвязаны и являются составляющими единого процесса, который представляет собой основу человеческого существования. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34695