Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
3 results
Search Results
Item Технологія формування пізнавально-творчої самостійності майбутніх учителів іноземної мови у процесі професійної підготовки (при вивченні педагогічних дисциплін)(Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, 2018) Міхно, Світлана Василівна; Михно, Свитлана Васильевна; Mikhno, Svitlana VasylivnaУ статті представлено аналіз філософської, психолого-педагогічної та методичної літератури щодо пізнавально-творчої самостійності майбутніх учителів. На основі методу аналізу, синтезу й узагальнення уточнено поняття «пізнавально- творчої самостійності майбутніх учителів», окреслено особливості формування пізнавально-творчої самостійності майбутніх учителів іноземної мови у процесі вивчення педагогічних дисциплін. Розроблено й теоретично обґрунтовано технологію формування пізнавально-творчої самостійності майбутніх учителів іноземної мови у процесі вивчення педагогічних дисциплін та етапи її реалізації. Наведено приклади та розкрито сутність форм і методів навчання, які використовуються на кожному етапі. Практичне значення дослідження полягає у використанні його результатів для оновлення змісту лекційних і практичних занять із педагогічних дисциплін. Перспективними напрямами подальших розвідок визначено обґрунтування та експериментальна перевірка педагогічних умов формування пізнавально-творчоїItem Розвиток самостійності студентів(Сумський державний університет, 2015) Міхно, Світлана Василівна; Михно, Свитлана Васильевна; Mikhno, Svitlana VasylivnaПроцес формування особистості молодої людини є процесом її соціалізаціїї, входження в соціокультурне середовище під керівництвом дорослого. Розвиток самостійності студентів в процесі навчання та виховання є однією з головних проблем психолого-педагогічної науки, педагогічної практики та першочергове завдання сучасного викладача.Item Прояв самостійності студентів на програмувальному етапі індивідуальної траєкторії навчання(Вид-во СумДУ, 2009) Міхно, Світлана Василівна; Михно, Свитлана Васильевна; Mikhno, Svitlana VasylivnaВважаємо за необхідне надання якомога максимальної самостійності студентам на програмувальному етапі індивідуальної траєкторії навчання з метою підвищенння мотивації студентів до реалізації індивідуальної траєкторії навчання внаслідок вибору власної особистісно значущої програми. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16719