Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
Search Results
Item Вплив технології штучного інтелекту на сфери освіти й культури(Сумський державний університет, 2024) Ніколаєнко, Юлія Олександрівна; Nikolaienko, Yuliia OleksandrivnaЛюдина – істота, зовсім на схожа не будь-яку іншу на цій планеті. Перш за все її виокремлює здатність творити. Мільйони років еволюції змогли створити істоту, яка здатна докорінно змінити світ задля власних потреб. Сила думки дає поштовх для творіння, яке, у свою чергу, породжує науку, а далі й технологію. Упродовж століть йшов розвиток науки й технології, долаючи перепони й труднощі, що створило їх такими, якими вони є на сьогоднішній день, коли технологія розвивається як ніколи швидко. Оскільки, людина завжди використовувала якісь інструменти у своїй діяльності, темпи розвитку новітніх технологій не забарилися. На сьогоднішній день, мабуть, найбільш популярною стала технологія штучного інтелекту, що робить дану тему вельми актуальною. Інформаційні технології та кібернетика почали своє існування ще за часів Другої Світової війни, коли була розшифрована німецька шифрувальна машина Енігма. Це свого роду комп’ютер, що був «зламаний» іншим комп’ютером, створений англійським математиком, батьком інформатики А.Тьюрінгом. Саме він заклав основу для подальшого розвитку інформаційних технологій та кібернетики, заклав фундамент для створення Штучного інтелекту. Також науковець створив тест для визначення «штучності» інтелекту (Pickover, 2019). Метою даного дослідження є визначення впливів на освіту й культуру при використанні технологій штучного інтелекту. Наскільки це буде корисно та шкідливо для студентів та викладачів? Передбачити: як вплине ШІ на культуру й освіту людини в майбутньому? Чи не має прихованих небезпек у використанні цих технологій у довгостроковій перспективі? Як саме можна обмежити негативний вплив та пом’якшити наслідки використання штучного інтелекту?