Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
4 results
Search Results
Item Spatial semiotics and landscape hermeneutics in the professional training of managers of socio-cultural activity(Kyiv National University of Culture and Arts, 2022) Бойко, Ольга Петрівна; Boiko, Olha Petrivna; Зуєв, Сергій Павлович; Zuiev, Serhii Pavlovych; Повалій, Тетяна Леонідівна; Povalii, Tetiana Leonidivna; Отрощенко, Лариса Степанівна; Otroshchenko, Larysa StepanivnaПідготовка менеджерів соціокультурної діяльності передбачає засвоєння та вільне оперування студентами поняттями "культурний ландшафт" та "семіосфера", які використовуються для здійснення герменевтичного та семіотичного аналізу явищ регіональної та світової культури. Мета та методи. Мета статті - розкрити основні положення просторової семіотики і ландшафтної герменевтики та визначити їх дидактичний потенціал у контексті підготовки менеджерів соціокультурної діяльності. Методи дослідження - аналіз культурологічної, мистецтвознавчої та філософської літератури, теоретичне узагальнення та синтез. Результати. При аналізі культурного простору і культурних явищ як текстів використовуються поняття і терміни, що характеризують культурний простір як семіотичну систему: мова, текст, метатекст, інтертекстуальність, комунікація.Item Situational Tasks Usage in the Professional Training of Socio-Cultural Activity Managers(Kyiv National University of Culture and Arts, 2021) Бойко, Ольга Петрівна; Boiko, Olha Petrivna; Jeremus-Lewandowska, A.; Отрощенко, Лариса Степанівна; Otroshchenko, Larysa Stepanivna; Повалій, Тетяна Леонідівна; Povalii, Tetiana Leonidivna; Baidak, Yu.Культурні та креативні індустрії відіграють важливу роль у сучасній економіці. Саме тому питання управління соціокультурною сферою набуває особливої актуальності. У зв'язку із залученням до цього процесу менеджера, зміст діяльності якого полягає в управлінні та примноженні культурних цінностей і виробництві культурного продукту, виникає необхідність у визначенні інноваційних методів у професійній підготовці менеджерів соціокультурної діяльності. Мета і методи. У процесі дослідження використано загальнонаукові методи аналізу, синтезу, систематизації та узагальнення теоретичних положень, а також конкретно-наукові методи термінологічного аналізу, ретроспективний, біографічний, порівняння, конкретизації та класифікації, емпіричні методи бесіди та педагогічного спостереження.Item Design Activity of Managers of the Socio-Cultural Sphere: Organization of a Virtual Art Exhibition(Kyiv National University of Culture and Arts, 2023) Бойко, Ольга Петрівна; Boiko, Olha Petrivna; Туляков, Олег Олегович; Tuliakov, Oleh Olehovych; Повалій, Тетяна Леонідівна; Povalii, Tetiana Leonidivna; Отрощенко, Лариса Степанівна; Otroshchenko, Larysa Stepanivna; Zhylenko, E.Художня виставкова діяльність у віртуальному інформаційному середовищі адаптувала свої традиційні послуги до нових умов суспільного розвитку. Це пов'язано з тим, що потреба людей у споживанні мистецького продукту стає все більш актуальною, адже єднання українського народу через культуру є рушійною силою, яка демонструє унікальність наших традицій та піднімає патріотичний дух через культуру. Крім того, підготовка менеджерів соціокультурної діяльності передбачає навчання студентів навичкам дизайн-діяльності з організації віртуальної художньої виставки. Мета і методи дослідження: висвітлити особливості проектної діяльності з організації віртуальної художньої виставки, визначити та обґрунтувати основні етапи її реалізації. Методами дослідження є аналіз культурологічної, мистецтвознавчої, філософської літератури, теоретичне узагальнення та синтез. Додатково використано методи "дерева проблем" та "дерева цілей". Результати. Результати проведеного дослідження дозволяють визначити важливість практичного застосування проектної діяльності у професійній підготовці майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності. Висновки. Окреслено стратегію організації віртуальної художньої виставки. Встановлено, що стратегічне планування складається з декількох взаємопов'язаних етапів: постановка цілей, визначення стратегій і заходів, передбачення послідовності дій, організація виконання запланованих завдань, облік, контроль і аналіз.Item Exployting TikTok in teaching English: SWOT analysis of application(Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2022) Отрощенко, Лариса Степанівна; Отрощенко, Лариса Степановна; Otroshchenko, Larysa Stepanivna; Медведовська, Дар`я Олександрівна; Медведовская, Дарья Александровна; Medvedovska, Dar`ia OleksandrivnaДодатки соціальних мереж зараз стають все більш популярними в освітньому процесі. Ця стаття має на меті дослідити потенціал використання нового додатка для соціальних мереж TikTok у викладанні англійської мови в Сумському державному університеті. TikTok — це і навчальна платформа, і соціальна мережа. Цей метод активного навчання має різні унікальні особливості, які приваблюють студентів. Успіх TikTok значною мірою пояснюється інтерактивним та надзвичайно привабливим характером аудіовізуального контенту, який домінує на його платформі. Метою цієї роботи є дослідження доцільності використання платформи TikTok у процесі вивчення англійської мови. Для цього авторами було використано SWOT-аналіз із оцінкою сильних сторін, слабких сторін, можливостей, загроз використання TikTok у навчальному процесі. У цій роботі розглянуто переваги інтеграції TikTok в навчальний процес у класі та поза ним. Дослідження показують, що це ефективний інструмент як для студентів, так і для вчителів. В статті представлені різні способи впровадження TikTok під час навчання англійської мови, оскільки все більше і більше викладачів англійської мови використовують платформи соціальних мереж.