Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
2 results
Search Results
Item Пам'ятники як віддзеркалення національної історії: сучасні виклики та наративи(Триторія, 2024) Таценко, Наталія Віталіївна; Tatsenko, Nataliia Vitaliivna; Повалій, Тетяна Леонідівна; Povalii, Tetiana Leonidivna; Миленкова, Римма Володимирівна; Mylenkova, Rymma Volodymyrivna; Бойко, Ольга Петрівна; Boiko, Olha Petrivna; Зякун, Алла Іванівна; Ziakun, Alla Ivanivna; Отрощенко, Лариса Степанівна; Otroshchenko, Larysa Stepanivna; Молгамова, Лілія Олексіївна; Molhamova, Liliia OleksiivnaОб’єкт дослідження – українські пам’ятники, включно з тими, що постраждали чи можуть постраждати внаслідок військових дій чи окупації на підконтрольній уряду України території. Мета роботи – розроблення методології збору атрибутивної інформації, опису, аналізу, систематизації та міждисциплінарної інтерпретації даних щодо фізичного стану та соціально-політичних індикаторів пам’ятників та меморіалів, включно з тими, які постраждали внаслідок військових дій чи окупації шляхом їх діджитальної архівації з подальшою репрезентацією на двомовному веб-сайті для забезпечення сталого розвитку суспільства та підвищення конкурентоспроможності України у світі.Item Змістові складові розроблення медіаплану рекламної кампанії щодо просування соціокультурних послуг(Сумський державний університет, 2021) Повалій, Тетяна Леонідівна; Повалий, Татьяна Леонидовна; Povalii, Tetiana Leonidivna; Бірюк, Н.В умовах високої конкурентної боротьби для великої кількості підприємств важливим стає привертання уваги до різних методів дослідження ринку з метою мінімізації витрат і пошуку ефективних стратегій, що дозволять утримати власні позиції на ринку, наростити обсяги збуту і при цьому зберегти лояльність споживачів до своєї продукції (у нашому випадку такою продукцією виступають соціокультурні послуги). Для цього створюються різні маркетингові стратегії, що дозволяють вивести відносини між виробником і споживачем на новий рівень. У таких ситуаціях організації замислюються про ретельне опрацювання рекламної стратегії, а зокрема про розробку медіаплану.