Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Item
    Пам'ятники як віддзеркалення національної історії: сучасні виклики та наративи
    (Триторія, 2024) Таценко, Наталія Віталіївна; Tatsenko, Nataliia Vitaliivna; Повалій, Тетяна Леонідівна; Povalii, Tetiana Leonidivna; Миленкова, Римма Володимирівна; Mylenkova, Rymma Volodymyrivna; Бойко, Ольга Петрівна; Boiko, Olha Petrivna; Зякун, Алла Іванівна; Ziakun, Alla Ivanivna; Отрощенко, Лариса Степанівна; Otroshchenko, Larysa Stepanivna; Молгамова, Лілія Олексіївна; Molhamova, Liliia Oleksiivna
    Об’єкт дослідження – українські пам’ятники, включно з тими, що постраждали чи можуть постраждати внаслідок військових дій чи окупації на підконтрольній уряду України території. Мета роботи – розроблення методології збору атрибутивної інформації, опису, аналізу, систематизації та міждисциплінарної інтерпретації даних щодо фізичного стану та соціально-політичних індикаторів пам’ятників та меморіалів, включно з тими, які постраждали внаслідок військових дій чи окупації шляхом їх діджитальної архівації з подальшою репрезентацією на двомовному веб-сайті для забезпечення сталого розвитку суспільства та підвищення конкурентоспроможності України у світі.
  • Item
    Spatial semiotics and landscape hermeneutics in the professional training of managers of socio-cultural activity
    (Kyiv National University of Culture and Arts, 2022) Бойко, Ольга Петрівна; Boiko, Olha Petrivna; Зуєв, Сергій Павлович; Zuiev, Serhii Pavlovych; Повалій, Тетяна Леонідівна; Povalii, Tetiana Leonidivna; Отрощенко, Лариса Степанівна; Otroshchenko, Larysa Stepanivna
    Підготовка менеджерів соціокультурної діяльності передбачає засвоєння та вільне оперування студентами поняттями "культурний ландшафт" та "семіосфера", які використовуються для здійснення герменевтичного та семіотичного аналізу явищ регіональної та світової культури. Мета та методи. Мета статті - розкрити основні положення просторової семіотики і ландшафтної герменевтики та визначити їх дидактичний потенціал у контексті підготовки менеджерів соціокультурної діяльності. Методи дослідження - аналіз культурологічної, мистецтвознавчої та філософської літератури, теоретичне узагальнення та синтез. Результати. При аналізі культурного простору і культурних явищ як текстів використовуються поняття і терміни, що характеризують культурний простір як семіотичну систему: мова, текст, метатекст, інтертекстуальність, комунікація.
  • Item
    Situational Tasks Usage in the Professional Training of Socio-Cultural Activity Managers
    (Kyiv National University of Culture and Arts, 2021) Бойко, Ольга Петрівна; Boiko, Olha Petrivna; Jeremus-Lewandowska, A.; Отрощенко, Лариса Степанівна; Otroshchenko, Larysa Stepanivna; Повалій, Тетяна Леонідівна; Povalii, Tetiana Leonidivna; Baidak, Yu.
    Культурні та креативні індустрії відіграють важливу роль у сучасній економіці. Саме тому питання управління соціокультурною сферою набуває особливої актуальності. У зв'язку із залученням до цього процесу менеджера, зміст діяльності якого полягає в управлінні та примноженні культурних цінностей і виробництві культурного продукту, виникає необхідність у визначенні інноваційних методів у професійній підготовці менеджерів соціокультурної діяльності. Мета і методи. У процесі дослідження використано загальнонаукові методи аналізу, синтезу, систематизації та узагальнення теоретичних положень, а також конкретно-наукові методи термінологічного аналізу, ретроспективний, біографічний, порівняння, конкретизації та класифікації, емпіричні методи бесіди та педагогічного спостереження.
  • Item
    Design Activity of Managers of the Socio-Cultural Sphere: Organization of a Virtual Art Exhibition
    (Kyiv National University of Culture and Arts, 2023) Бойко, Ольга Петрівна; Boiko, Olha Petrivna; Туляков, Олег Олегович; Tuliakov, Oleh Olehovych; Повалій, Тетяна Леонідівна; Povalii, Tetiana Leonidivna; Отрощенко, Лариса Степанівна; Otroshchenko, Larysa Stepanivna; Zhylenko, E.
    Художня виставкова діяльність у віртуальному інформаційному середовищі адаптувала свої традиційні послуги до нових умов суспільного розвитку. Це пов'язано з тим, що потреба людей у споживанні мистецького продукту стає все більш актуальною, адже єднання українського народу через культуру є рушійною силою, яка демонструє унікальність наших традицій та піднімає патріотичний дух через культуру. Крім того, підготовка менеджерів соціокультурної діяльності передбачає навчання студентів навичкам дизайн-діяльності з організації віртуальної художньої виставки. Мета і методи дослідження: висвітлити особливості проектної діяльності з організації віртуальної художньої виставки, визначити та обґрунтувати основні етапи її реалізації. Методами дослідження є аналіз культурологічної, мистецтвознавчої, філософської літератури, теоретичне узагальнення та синтез. Додатково використано методи "дерева проблем" та "дерева цілей". Результати. Результати проведеного дослідження дозволяють визначити важливість практичного застосування проектної діяльності у професійній підготовці майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності. Висновки. Окреслено стратегію організації віртуальної художньої виставки. Встановлено, що стратегічне планування складається з декількох взаємопов'язаних етапів: постановка цілей, визначення стратегій і заходів, передбачення послідовності дій, організація виконання запланованих завдань, облік, контроль і аналіз.
  • Item
    The role of the teacher in the multicultural competence development of students of higher educational institutions
    (Uma produção do EAAR, 2021) Vatamaniuk, H.; Khanykina, N.; Повалій, Тетяна Леонідівна; Повалий, Татьяна Леонидовна; Povalii, Tetiana Leonidivna; Mykhaskova, M.; Ilinitska, N.
    The purpose of the research is to outline the features of the development of students’ multicultural competence and determine the role of the teacher in this process. Methods of synthesis, analysis, experiment, questionnaire and observation method has been used in the academic paper. The obtained results have confirmed the hypothesis: increasing the level of multicultural competence of students in a student-centered educational environment can be implemented subject to the active involvement of the teacher. Regular studying foreign languages and non-specialized disciplines also contributes to the development of multicultural competence. To assess multicultural competence, it has been proposed to use criteria that allow evaluating the impact of learning foreign languages and non-specialized disciplines, as well as the participation of teachers - curators. The pedagogical expediency has been proved and the application of forms, means and content components of the multicultural educational environment has been substantiated, as well as recommendations have been developed towards improving the effectiveness of the acquisition of multicultural competence of students with the active involvement of teachers.
  • Item
    Змістові складові розроблення медіаплану рекламної кампанії щодо просування соціокультурних послуг
    (Сумський державний університет, 2021) Повалій, Тетяна Леонідівна; Повалий, Татьяна Леонидовна; Povalii, Tetiana Leonidivna; Бірюк, Н.
    В умовах високої конкурентної боротьби для великої кількості підприємств важливим стає привертання уваги до різних методів дослідження ринку з метою мінімізації витрат і пошуку ефективних стратегій, що дозволять утримати власні позиції на ринку, наростити обсяги збуту і при цьому зберегти лояльність споживачів до своєї продукції (у нашому випадку такою продукцією виступають соціокультурні послуги). Для цього створюються різні маркетингові стратегії, що дозволяють вивести відносини між виробником і споживачем на новий рівень. У таких ситуаціях організації замислюються про ретельне опрацювання рекламної стратегії, а зокрема про розробку медіаплану.