Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
2 results
Search Results
Item «Elle Ukraine» та «Elle man Ukraine»: комунікаційні стратегії та читацькі реакції(Інститут журналістики КНУ ім. Тараса Шевченка, 2019) Садівнича, Марина Володимирівна; Садовничая, Марина Владимировна; Sadivnycha, Maryna VolodymyrivnaУ статті розглядається відповідність комунікаційних стратегій франчайзингових видань «Elle Ukraine» та «Elle Man Ukraine» аудиторним потребам. За допомогою контент-аналізу досліджено тематично-змістове наповнення кожного видання, а також реакції читачів на публікації цих медіа, що дозволило зробити висновки щодо зацікавленості аудиторії в порушуваних виданнями темах. Визначено, що їхні комунікаційні стратегії полягають у зміні тематики контенту, характерної для видань гендерного спрямування. При цьому «Elle Ukraine» має різнобарвне тематичне наповнення, яке відповідає аудиторним потребам, у той час як «Elle Man Ukraine» більше орієнтується на загальний формат медіабренду «Elle» ніж на читацькі реакції українських споживачів інформації.Item Авторський дискурс франчайзингових видань початку повномасштабної війни в Україні(Сумський державний університет, 2022) Садівнича, Марина Володимирівна; Садовничая, Марина Владимировна; Sadivnycha, Maryna VolodymyrivnaДосліджено особливості авторського дискурсу франчайзингових видань періоду початку повномасштабної війни в Україні. Проаналізовано авторські публікації журналів "Forbes Україна" та "Marie Claire Україна", визначено особливості тематичного спрямування та стилю подання авторських текстів до та після початку повномасштабного вторгнення російських військ до України. Встановлено, що автори подекуди дають доволі емоційну оцінку реаліям сьогодення, при цьому зберігають певний оптимізм у баченні майбутнього, підбадьорюють читача й налаштовують на перемогу.