Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
9 results
Search Results
Item Гейміфікація як засіб підвищення мотивації та пізнавального інтересу студентів у процесі навчання іноземних мов(Сумський державний університет, 2024) Симоненко, Наталія Олександрівна; Symonenko, Nataliia OleksandrivnaАктуальність теми. Гейміфікований підхід до навчання набув популярності у різних сферах, включаючи освіту, психологію а також фізичне та психічне здоров'я. Фактично, пошуки в базі даних Scopus (2022 р.) показують різкий ріст популярності термінів, пов'язаних із гейміфікацією з 2011 року, що свідчить про значне зростання кількості досліджень у цій галузі в останні роки. [1, с. 104]. У роботі ми розглянемо можливості використання гейміфікації у навчанні іноземних мов для залучення уваги та підвищення мотивації студентів. Для ілюстрації використання гейміфікації наведемо приклади впровадження ігрових елементів у процес навчання іноземних мов. Мета дослідження – визначити можливості використання гейміфікації у процесі навчання іноземних мов з метою підвищення мотивації та пізнавального інтересу студентів до вивчення іноземних мов.Item Гейміфікація процесу навчання іноземної мови студентів медичних спеціальностей: теоретичні засади та практичні аспекти(Видавнича група "Наукові перспективи", 2024) Симоненко, Наталія Олександрівна; Symonenko, Nataliia Oleksandrivna; Міхно, Світлана Василівна; Mikhno, Svitlana VasylivnaУ дослідженні розглянуто актуальність використання гейміфікації в медичній освіті, зокрема у процесі вивчення іноземних мов студентами медичних ЗВО. Автори провели аналіз теоретичних аспектів гейміфікації та її практичного застосування у навчальному процесі з метою поліпшення навчання студентів медичних спеціальностей. У статті детально розглянуто вплив гейміфікації на мотивацію, активність та успішність навчання, особливо в контексті використання платформ Kahoot!, Brainscape та Duolingo для вивчення медичної термінології. Автори показують, що такий підхід сприяє покращенню рівня володіння іноземною мовою та збільшенню мотивації студентів до вивчення медичних термінів. Виявлено принципи успішного застосування гейміфікації в процесі викладання іноземних мов в медичній освіті. У роботі також розглядається застосування ролевих ігор у навчанні іноземних мов, що дозволяє студентам отримати практичні навички, близькі до реальних умов медичної практики. Загалом, стаття пропонує комплексний підхід до використання гейміфікації в медичній освіті з метою забезпечення ефективної підготовки майбутніх медичних фахівців з високим рівнем мовної та професійної компетентності.Item Метод лексико-граматичних відео-проєктів як засіб активізації пізнавально-творчої самостійності студентів на заняттях з англійської мови(Льотна академія Національного авіаційного університету, 2023) Міхно, Світлана Василівна; Mikhno, Svitlana Vasylivna; Симоненко, Наталія Олександрівна; Symonenko, Nataliia Oleksandrivna; Плохута, Тетяна Миколаївна; Plokhuta, Tetiana MykolaivnaУ статті обґрунтувано методику та представлено практичний досвід використання методу лексико-граматичних відео-проєктів як засобу активізації пізнавально-творчої самостійності студентів на заняттях з англійської мови, уточнено термін «метод лексико-граматичних відео проєктів», окреслено основні вимоги до його успішної реалізації. Автори визначають специфіку використання методу лексико-граматичних відео проєктів щодо активізації самостійності студентів на заняттях з англійської мови в особливих умовах навчання, воєнного стану зокрема. Наголошується на ефективності методу щодо удосконалення освітнього процесу в умовах цифровізації. Методи дослідження: аналіз, синтез, узагальнення інформації стосовно досліджуваної проблеми, педагогічне спостереження, аналіз та представлення практичного досвіду використання методу лексико граматичних відео-проєктів як засобу активізації пізнавально-творчої самостійності студентів на заняттях з англійської мови в особливих умовах навчання.Item Особливості застосування технології «перевернутого класу» у вищій медичній освіті США(Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2022) Симоненко, Наталія Олександрівна; Symonenko, Nataliia OleksandrivnaНа основі аналізу педагогічної та методичної літератури американських науковців досліджено сутність поняття «перевернутий клас»; визначено особливості застосування технології «перевернутого класу» у вищій медичній освіті США. На основі аналізу поняття обґрунтовано доцільність включення «перевернутих класів» до курикулумів медичних ЗВО України. Окреслено чотири основні етапи впровадження «перевернутого класу» в освітній процес медичного вишу: застосування зворотної структури організації навчання, створення можливостей для самостійної підготовки поза межами аудиторії, розроблення формативного та діагностичного оцінювання для визначення прогалин у навчанні, використання активних стратегій навчання. Виявлено, що успішність «перевернутого класу» залежить від багатьох чинників, а саме: ретельного підбору дидактичного матеріалу, створення цікавого відео контенту, зміни ролі викладача, який перетворюється з «носія знань» на фасилітатора для організації групової дискусії. Виявлено проблеми залучення студентів до вивчення матеріалів по підготовці до заняття. Наголошується, що для успішного «перевернутого класу» студенти потребують удосконалення таких навичок:1) критичне мислення, проблемне навчання і мислення вищого порядку; 2) участь студентів, залучення та мотивація; 3) здатність працювати в команді 4) максимізація персоналізованого, індивідуального та диференційованого навчання; 5) здатність функціонувати у студентоорієнтованому навчальному середовищі. Представлено рекомендації американських дослідників щодо організації успішного «перевернутого класу» для студентів-медиків. Досліджено доцільність застосовування «перевернутих онлайн-занять» з використанням різних платформ, сервісів або додатків для відео конференцій та розглянуто етапи проведення «перевернутого онлайн-заняття».Item Методи організації самостійної роботи студентів в закладах вищої медичної освіти США(Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2022) Симоненко, Наталія Олександрівна; Symonenko, Nataliia Oleksandrivna; Міхно, Світлана Василівна; Mikhno, Svitlana Vasylivna; Гладченко, Оксана Робертівна; Hladchenko, Oksana RobertivnaНа підставі узагальнення педагогічних та методичних праць американських науковців визначено найбільш поширені методи організації самостійної роботи студентів медичних ЗВО США: «навчання-точно-в-строк», «звіт за хвилину», «обмін думками в парі», рольова гра, метод отримання клінічного досвіду «з рук», «робота тінню лікаря», кейси віртуальних пацієнтів. Виявлено, що застосування цих методів потребує ґрунтовної теоретичної і практичної самостійної роботи студентів, сприяє виявленню індивідуальних особливостей мислення, відстоюванню особистої та спільної точки зору, збагаченню, впорядкуванню і закріпленню матеріалу, спонукає думати нестандартно й розвивати самоконтроль. Проаналізовано сутнісні характеристики методу «навчання-точнов-строк», схарактеризовано типологію вправ для застосування методу в медичній освіті та основні його компоненти. Розглянуто переваги рольової гри для формування навичок організації самостійної роботи студентівмедиків; обґрунтовано доцільність та високу ефективність використання рольових ігор при вивченні дисциплін професійного спрямування. Окреслено переваги методу кейсів віртуальних пацієнтів: 1) створення середовища, сприятливого для самостійної роботи та персоналізованого навчання; 2) заміна пасивного навчання активним; 3) сприяння формуванню принципів навчання упродовж життя шляхом демонстрації та закріплення навичок організації самостійної роботи; 4) зміщення функцій організатора СРС від викладача до студента; 5) у процесі отримання все більшої кількості знань та досвіду, студентам надається більше можливостей самостійно керувати їх навчанням тощо. Аудиторну самостійну роботу під керівництвом викладача представлено застосуванням таких методів організації самостійної роботи як «звіт за хвилину» та «обмін-думками-в-парі». У статті обґрунтовано можливості творчого використання елементів позитивного американського досвіду щодо організації самостійної роботи студентів медичних ЗВО України.Item Рольова гра як засіб досягнення професійної іншомовної компетенції студентів медичних спеціальностей(Сумський державний університет, 2023) Симоненко, Наталія Олександрівна; Симоненко, Наталия Александровна; Symonenko, Nataliia OleksandrivnaОсновною метою навчання іноземних мов у вищій медичній освіті є формування та розвиток комунікативної культури студентів, навчання практичному володінню іноземною мовою та формування іншомовної компетенції майбутніх медиків. Володіння іноземною мовою є обов'язковою складовою професійної підготовки майбутнього фахівця медичної галузі. Пріоритетне значення при вивченні іноземної мови у виші надається таким методам організації освітнього процесу, які дають змогу враховувати індивідуальні особливості студентів, стимулюють їхню пізнавальну активність, забезпечують розвиток творчого нестандартного мислення тощо. Створення нових можливостей для підвищення мотивації навчання та професійної іншомовної компетенції студентів медичних спеціальностей, можливе, на нашу думку, за рахунок вивчення особливостей та практичного досвіду впровадження методу «рольова гра» (Role Play), яка активно застосовується у процесі викладання іноземних мов у медичному виші. Метою нашої роботи є аналіз особливостей застосування рольової гри як засобу досягнення професійної іншомовної компетенції студентів медичних спеціальностей.Item Інноваційний підхід до питань здорового способу життя у навчальному процесі(Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, 2009) Терлецька, Ірина Миколаївна; Терлецкая, Ирина Николаевна; Terletska, Iryna Mykolaivna; Горобченко, Неля Георгіївна; Горобченко, Неля Георгиевна; Horobchenko, Nelia Heorhiivna; Симоненко, Наталія Олександрівна; Симоненко, Наталия Александровна; Symonenko, Nataliia Oleksandrivna; Охтема, Світлана Іванівна; Охтема, Светлана Ивановна; Okhtema, Svitlana IvanivnaItem Формування професійного інтересу у іноземних студентів при вивченні розділу «Фармацевтична термінологія»(Івано-Франківський національний медичний університет, 2010) Симоненко, Наталія Олександрівна; Симоненко, Наталия Александровна; Symonenko, Nataliia Oleksandrivna; Ільїна, Галина Самуіловна; Ильина, Галина Самуиловна; Ilina, Halyna SamuilovnaПрацюючи з іноземними студентами (у нашому інституті переважно навчаються студенти з Іраку і Нігерії), ми розуміємо, що стандарти середньої освіти в цих країнах не збігаються з українськими, але ми навчаємо їх за тими ж навчальними планами, що і випускників українських шкіл і повинні забезпечити іноземним студентам якісну вищу освіту. Тому, організовуючи навчальний процес з латинської мови, намагаємося викликати і підтримати інтерес студентів до досліджуваних розділів і тем дисципліни. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/26706Item Irregular plural from Latin and Greek(Інтер графіка, 2009) Симоненко, Наталія Олександрівна; Симоненко, Наталия Александровна; Symonenko, Nataliia Oleksandrivna