Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
9 results
Search Results
Item Marketing Communications in Election Campaigns(IAEME Publication, 2020) Ткаченко, Олена Григорівна; Tkachenko, Olena Hryhorivna; Яненко, Ярослав Васильович; Yanenko, Yaroslav Vasylovych; Сидоренко, Ольга Павлівна; Sydorenko, Olha Pavlivna; Сипченко, Інна Володимирівна; Sypchenko, Inna Volodymyriva; Дудченко, Людмила Миколаївна; Dudchenko, Liudmyla Mykolaivna; Руденко, Наталія Володимирівна; Rudenko, Nataliia VolodymyrivnaThe article discusses the peculiarities of building political communications based on the material of official Twitter accounts of Petro Poroshenko and Volodymyr Zelensky as candidates for the President of Ukraine from 31.03 to 21.04.2019. Today's politicians are actively leveraging the positive experience of using Internet technologies to influence target audiences and building political communication with potential voters. Therefore, political communications including posts on candidates' official pages between the first and second rounds of presidential elections were chosen for the analysis. Based on the content analysis of text messages in the following aspects: frequency of posting, thematic integrity and completeness of the content, use of keywords, the participation in debates, vision of Ukraine's geopolitical strategy, and V. Zelensky's inaugural speech, the authors concluded that V. Zelensky's account was inferior to P. Poroshenko's account by the number of subscribers (readers) – 34 thousand vs 1.21 million; messages (43 vs 270); meaningful keywords. Significant differences were observed in the thematic content filling. V. Zelensky used completely different instruments considering the mood of the citizens of Ukraine, their attitude to the previous government. He played on the heartstrings of Ukrainians. His phenomenon is similar to the phenomenon in the interpretation of I. Kant, it is based primarily on feelings.Item Стилістика української мови. Практичний курс(ТОВ "ВПП Фабрика друку", 2023) Сидоренко, Ольга Павлівна; Sydorenko, Olha Pavlivna; Сипченко, Інна Володимирівна; Sypchenko, Inna VolodymyrivaПосібник має на меті дати знання основ стилістики, виробити у студентів вміння і навички аналізувати та продукувати тексти різних типів і жанрів; сприяти піднесенню культури фахового мовлення. Практичні завдання розкривають стилістичний потенціал мовних одиниць усіх рівнів, показують особливості їх функціонування в журналістських текстах; необхідний мінімум теоретичних відомостей уміщено в короткому словнику стилістичних термінів; індивідуальні завдання зі стилістичного аналізу тексту узагальнюють і систематизують знання і практичні навички. Навчальний посібник розрахований для студентів спеціальності «Журналістика», буде цікавим для студентів-філологів, учителів української мови, а також для тих, хто прагне вдосконалити мовлення.Item Міграційна криза на польсько-білоруському кордоні 2021 року: специфіка висвітлення в українських телевізійних ЗМІ(Сумський державний університет, 2022) Сипченко, Інна Володимирівна; Сыпченко, Инна Владимировна; Sypchenko, Inna Volodymyriva; Кріцька, В.У роботі представлений образ міграції в медіапросторі. У ході написання авторки опрацювали теорію, здійснили аналіз 99 сюжетів міграційної тематики, які були оприлюднені українськими телевізійними каналами "1+1", "СТБ" та "ICTV" у випусках новин.Item Ознаки "джинси" на шпальтах українських ЗМІ різних рівнів(Сумський державний університет, 2017) Теницька, Д.; Сипченко, Інна Володимирівна; Сыпченко, Инна Владимировна; Sypchenko, Inna VolodymyrivaНа прикладі примірників газет «Сегодня» та «Ваш шанс» зроблено спробу виявити «джинсу» на сторінках друкованих ЗМІ та схарактеризувати її ознаки. Наведено порівняльний аналіз співвідношення замовних матеріалів на шпальтах газет регіонального та загальноукраїнського рівнів.Item Мас-медіа у соціокомунікаційному просторі Сумщини 30-х рр. ХХ ст.: ідеологічно-пропагандистський аспект(Сумський державний університет, 2016) Сипченко, Інна Володимирівна; Сыпченко, Инна Владимировна; Sypchenko, Inna Volodymyriva; Кириченко, Д.У статті схарактеризовано структурні особливості районної преси як механізму ідеологічного впливу на маси в умовах колективізації. Описано тематичну модель районної газети 1930-х рр.Item Роль місцевої преси у становленні радянської влади на Сумщині(Видавництво СумДУ, 2011) Сипченко, Інна Володимирівна; Сыпченко, Инна Владимировна; Sypchenko, Inna VolodymyrivaItem Газета "Сумщина"(Видавництво СумДУ, 2009) Сипченко, Інна Володимирівна; Сыпченко, Инна Владимировна; Sypchenko, Inna Volodymyriva; Пластун, В.Метою даної роботи є з'сування ролі газети «Сумщина» за період із квітня до вересня 2008 року у вирішенні соціальних проблем.Для цього були розглянуті номери з квітня по вересень 2008 року (№ 40 – №100). При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12911Item Газета "Панорама"(Видавництво СумДУ, 2009) Сипченко, Інна Володимирівна; Сыпченко, Инна Владимировна; Sypchenko, Inna Volodymyriva; Сизоненко, Ю.Мета роботи – з’ясувати роль газети «Панорама» за 2004 – 2005 роки у вирішенні проблем соціального захисту неповнолітніх, позба влених сімейного виховання. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12907Item Газета "Ваш шанс"(Видавництво СумДУ, 2009) Сипченко, Інна Володимирівна; Сыпченко, Инна Владимировна; Sypchenko, Inna VolodymyrivaМета дослідження – з’ясувати роль сумської суспільно ділової газети «Ваш Шанс» за період від жовтня 2005 р. до липня 2006 р. (35 номерів) у вирішенні соціальних про блем, шляхом опитування встановити рівень поінформованості чи тачів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12898