Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
15 results
Search Results
Item Засоби просування брендів кондитерських в Instagram(Сумський державний університет, 2025) Погоріла, Є.; Яненко, Ярослав Васильович; Yanenko, Yaroslav VasylovychРоботу присвячено визначенню засобів просування брендів сучасних кондитерських в Instagram на основі аналізу конкурентного середовища в ніші солодощів. В результаті визначено такі засоби, як візуалізація контенту (оформлення профілю, візуально привабливе подання продукції), структурований та інформативний опис сторінки, емоційні акценти у створенні сучасного контенту, активна взаємодія з підписниками.Item Чинники впливу на цільову аудиторію в рекламних моделях(Видавнича група «Наукові перспективи», 2025) Яненко, Ярослав Васильович; Yanenko, Yaroslav VasylovychУ статті визначено основні чинники впливу на цільову аудиторію в рекламних моделях, зокрема привернення уваги аудиторії та її переконання у перевагах рекламованого продукту, зворотній зв’язок зі споживачами, стимулювання дій аудиторії тощо. Під поняттям «рекламна модель» розуміється формула створення успішної реклами, розроблена певним автором або авторським колективом. Кожен з варіантів рекламних моделей містить акцент на певні чинники впливу на цільову аудиторію. Проведений аналіз відомих рекламних моделей дозволив визначити важливість такого чиннику впливу, як задоволеність цільової аудиторії. Відповідно, було з’ясовано значення для ефективності рекламних моделей чиннику задоволеності цільової аудиторії, зокрема задоволеність від придбання продукту, задоволеність від комунікації з рекламою, задоволеність власними діями через схвалення інших, моральне задоволення. Також у результаті дослідження було уточнено значення лояльності цільової аудиторії до рекламованого бренду для ефективності реклами. Це полягає у популяризації споживачами, переважно шляхом використання соціальних мереж, власного позитивного споживацького досвіду. Перші спроби створення рекламних моделей були зроблені ще наприкінці ХІХ століття, та деякі з цих засобів побудови ефективної реклами є актуальними і сьогодні. Водночас протягом ХХ-го і на початку ХХІ століття дослідники робили багато спроб вдосконалення існуючих рекламних моделей та створення абсолютно нових формул досягнення успіху в рекламі. З’ясовано, що кожна з нових рекламних моделей зазвичай базувалася на певних особливостях сприйняття реклами цільовою аудиторією, на змінах у медіаспоживанні, враховувала появу нових засобів масової інформації та каналів розповсюдження реклами. Відзначено, що у деяких сучасних рекламних моделях особлива увага приділяється пошуку споживачами додаткової інформації про продукт за допомогою інтернет-технологій.Item Брендбук як уособлення стратегії сучасного бренду(Сумський державний університет, 2023) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych; Охрименко, Л.Роботу присвячено визначенню ролі брендбуку як ключового інструменту керування брендом та налагодження комунікативної стратегії у сучасних умовах. Розглядається структура та функції брендбуку, а також його значення для формування ідентичності та впізнаваності бренду. Зокрема, акцентується увага на особливостях створення брендбуку для українських брендів, які наразі стикаються з новими викликами через вплив довготривалої війни, що змушують застосовувати нові стратегії просування, адаптовані до умов сьогодення.Item Особливості застосування візуальних комунікацій у період пандемії COVID-19(European Scientific Platform, 2021) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychВ роботі визначено особливості застосування візуальних комунікацій у період пандемії COVID-19 та можливості їх використання у медичному інформуванні цільової аудиторії.Item Протобрендинг у давньогрецькому епосі "Семеро проти Фів"(Сумський державний університет, 2020) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychСтаттю присвячено з'ясуванню зв'язку між візуальними складовими протобрендингу у давньогрецькому епосі "Семеро проти Фів" та візуальними комунікаціями сучасних брендів. Подано результати визначення основних візуальних символів-ідентифікаторів у контексті протобрендингу.Item Упаковка як складова рекламних комунікацій(Класичний приватний університет, 2017) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychМетою статті є визначення особливостей сучасної упаковки як складової рекламних комунікацій. Ці особливості полягають у трансляції цінностей, які використовуються у рекламній комунікації бренду та у інноваційних технологіях, запровадження яких є інформаційним приводом для рекламної та PR-комунікації. В результаті дослідження уточнено роль упаковки у процесі побудови ефективних комунікацій зі споживачами та виявлено комунікаційні особливості впровадження інновацій у рекламну упаковку. Особливу увагу приділено аналізу сучасних тенденцій дизайну рекламної упаковки.Item Ребрендинг як засіб конструювання рекламних комунікацій підприємства(Сумський державний університет, 2017) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychУ статті виявлено особливості використання ребрендингу як засобу конструювання рекламних комунікацій підприємства, що полягає у створенні відмінностей між конкуруючими продуктами та застосуванні ребрендингу як інформаційного приводу для комунікації з цільовою аудиторією. Уточнені відмінності між «ребрендингом» та «рестайлінгом»: проведення ребрендингу змінює внутрішню сутність бренду; метою рестайлінгу є зовнішні зміни у продукті. Визначені особливості власних торгових марок українських мереж супермаркетів, зокрема, використання раціональних мотивів у назвах та спрощений дизайн упаковки із мінімальною кількістю кольорів. Особлива увага приділяється розгляду впливу ребрендингу на соціалізацію сучасної людини, що полягає у демонстрації змін як основи для моделі поведінки цільової аудиторії.Item Сучасні бренд-комунікації: соціалізаційний аспект(Інститут журналістики КНУ ім. Т. Шевченка, 2016) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychУ статті виявлено соціалізаційні аспекти сучасних бренд-комунікацій та особливості використання брендами комунікаційних технологій у боротьбі за лояльність цільової аудиторії. На основі проведеного аналізу визначено причини змін у комунікаційних стратегіях успішних брендів, зокрема: вплив суспільства на бренд-комунікації, що змушує компанію-власника змінити стратегію рекламної кампанії, образи та цінності, які використовуються брендом; переорієнтація бренду на іншу цільову аудиторію; початок співробітництва бренду з новим рекламним агентством. Особлива увага приділяється розгляду особливостей впливу бренд-комунікацій на соціалізацію сучасної людини, які полягають у формуванні споживацьких звичок, уподібненні героям реклами та використанні у комунікаціях із оточуючими бренд-ідентифікаторів, що можуть підкреслити статус особи або засвідчити її належність до певної соціальної групи.Item Особливості PR-комунікацій в умовах трансформації сучасного суспільства(Сумський державний університет, 2016) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychУ роботі досліджено особливості PR-комунікацій в умовах трансформації сучасного суспільства шляхом аналізу сфери зв'язків з громадськістю в комунікаційному дискурсі та PR-повідомлень відомих брендів.Item Реклама в сучасних «глянсових» журналах як засіб соціалізації(Сумський державний університет, 2015) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychУ статті виявлено соціалізаційні аспекти реклами в сучасних «глянсових» журналах із обґрунтуванням характеристик кожного з видів реклами, які застосовуються у цих виданнях. На основі проведеного контент-аналізу класифіковано види реклами в сучасних «глянсових» журналах та проаналізовано галузі, які представляють рекламодавці цих ЗМІ. Особлива увага приділяється розгляду особливостей впливу реклами на соціалізацію сучасної людини. У дослідженні класифіковані типи реклами у міжнародних журналах, які мають українське видання («Cosmopolitan», «Elle», «Maxim», «Playboy»): реклама на обкладинці журналу, рекламні сторінки та блочна реклама, текстові рекламні матеріали, репортажі з рекламних заходів, інтерв'ю з постійними комунікантами рекламованих продуктів, постановочні фотографії з рекламованими товарами, використання рекламованих товарів у якості призів, рейтинги брендів, товарів та послуг, огляди нових продуктів, перелік брендів і рекламодавців.