Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Item
    Addressee’s factor in the limerick discourse
    (Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, Publishing House “Polytechnica”, 2019) Ємельянова, Олена Валеріанівна; Емельянова, Елена Валериановна; Yemelyanova, Olena Valerianivna
    Стаття присвячена аналізу фактору адресата в дискурсі лімеріка. Дослідження свідчить, що дискурс лімеріка характеризується взаємозв'язком адресанта-письменника та адресата-читача/слухача через ідіосинкразичні персонажі, представлені адресантом-письменником.
  • Item
    Ukraine’s image verbalisation in modern English mass media discourse
    (Advance Research Journal of Multidisciplinary Discoveries, 2017) Ємельянова, Олена Валеріанівна; Емельянова, Елена Валериановна; Yemelyanova, Olena Valerianivna; Баранова, Світлана Володимирівна; Баранова, Светлана Владимировна; Baranova, Svitlana Volodymyrivna
    Дослідження присвячене аналізу вербалізації образу України в сучасному англомовному дискурсі ЗМІ. Отримані дані показують, що лексико-семантичні та синтаксичні засоби відіграють провідну роль у формуванні іміджу України в світі. Дані свідчать про те, що сучасний англомовний дискурс ЗМІ рясніє лексикою негативної конотації, більшість дієслів та іменників, що використовуються для опису того, що відбувається в Україні, пов'язані з конфліктами, корупцією, політикою; єдиною сферою, де Україна має сталий і визнаний позитивний образ, є культура.
  • Item
    The category of modality in educational discourse
    (Видавництво "КОД", 2019) Ємельянова, Олена Валеріанівна; Емельянова, Елена Валериановна; Yemelyanova, Olena Valerianivna; Черниш, М.В.
    Стаття присвячена вивченню засобів вираження категорії модальності в англомовному освітньому дискурсі. Виявлено, що в науково-педагогічних текстах англійською мовами в якості ядра мовних репрезентацій суб’єктивної модальності виступають різноманітні модальні дієслова. Їм властиві характеристики, пов’язані з їх функціонуванням в якості сигналу суб’єктивного ставлення автора до викладу педагогічних феноменів, ідей, процесів; способу вираження суб’єктивного авторського ставлення і ряду специфічних об’єктивних закономірностей сучасних педагогічних процесів.
  • Item
    Особливості використання фоностилістичних засобів у англомовному рекламному дискурсі
    (Сумський державний університет, 2018) Ємельянова, Олена Валеріанівна; Емельянова, Елена Валериановна; Yemelyanova, Olena Valerianivna; Малай, А.А.
    Для сучасного рекламного дискурсу характерним є активне уживання звуконаслідування та звуковідтворення. Звуковідтворення – внесення до тексту переданих фонетичними засобами мови криків тварин і птахів, звуки машин й іншої техніки. Зазвичай використовують неповнозначні слова, звукові комплекси, які є індивідуально авторськими і не належать до мовної системи. А це означає, що, по суті, кожен із нас може представити той чи інший звук у своїй власній інтерпретації.
  • Item
    До питання про класифікаційну представленість метафори
    (Сумський державний університет, 2018) Ємельянова, Олена Валеріанівна; Емельянова, Елена Валериановна; Yemelyanova, Olena Valerianivna; Мирошніченко, М.В.
    Дослідження метафори як моделі образного мислення показало, як закладені в підсвідомості мовця поняття можуть вплинути на процес метафоризації, структуру мови та появу оригінальних метафор. Метафора – це передусім засіб встановити індивідуальність конкретного предмету чи явища та передати його неповторниість.
  • Item
    Диференціація понять "слухач" та "адресат"
    (Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна, 2007) Ємельянова, Олена Валеріанівна; Емельянова, Елена Валериановна; Yemelyanova, Olena Valerianivna
    В руслі антропоцентричного та системного підходу, характерного для сучасної лінгвістичної науки, комплексний аналіз вербальних, невербальних та екстралінгвальних компонентів комунікативної взаємодії передбачає урахування важливого антропокомпонента акту комунікації - адресата. Для теорії мовленнєвих актів характерним є оперування термінами "слухач/слухачі", а не "адресат/адресати".