Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 102
  • Item
    Пам’ятки архітектури Сумщини: добірка журналістських матеріалів
    (Сумський державний університет, 2019) Савченко, А.Р.
    Сучасні медіа роблять проблему релевантною. Якщо журналісти часто обирають при написанні своїх матеріалів певну тематику, її різні аспекти, то вони тим самим підвищують рівень зацікавленості цією темою у суспільстві – не дають забувати про неї. Одна із гострих проблем сучасного українського сьогодення – недостатня увага з боку влади до проблеми збереження культурної спадщини нашого народу, його історичних надбань, а саме пам’яток архітектури. Привернути увагу до проблем культурної спадщини можливо саме завдяки постійному обговоренню теми у медіа, загострення уваги аудиторії журналістом шляхом написання гострих, часом незручних для посадовців матеріалів. Мета кваліфікаційної роботи – створення журналістських матеріалів, присвячених архітектурній спадщині Сумщини. У роботі здійснено аналіз матеріалів за темою «Пам’ятки архітектури Сумщини» на сайті «SumyNews», вивчено аудиторію інтернет платформи та створено 6 журналістських матеріалів присвячених архітектурній спадщині Сумщини.
  • Item
    Контент газети «День»: проблемно-тематичний вимір
    (Сумський державний університет, 2019) Шара, А.О.
    Мета кваліфікаційної роботи – з’ясування проблемно-тематичного наповнення газети «День». У роботі визначено проблемно-тематичне спрямування контенту газети «День». Установлено, що актуальними темами у період з 23 липня по 3 серпня стали такі: політика, літня школа газети «День», історія, культура, економіка, суспільство.
  • Item
    Корпоративні сайти університетів як платформа медіалізації науково-освітніх процесів
    (Сумський державний університет, 2019) Корявко, Г.О.
    Магістерське дослідження присвячене визначенню рівнів і форм медіалізації науково-освітньої діяльності університетів України в інтернет-просторі.
  • Item
    Крауд-маркетинг як інноваційна технологія в онлайн-рекламі: добірка матеріалів
    (Сумський державний університет, 2019) Холод, В.І.
    У роботі проаналізовано інноваційні технології онлайн-реклами, зокрема крауд-маркетинг. На основі аналізу ринку надання послуг із крауд-маркетингу розроблено та реалізовано авторську добірку матеріалів для сайту IvyPanda із використанням цієї технології.
  • Item
    Образ людини з інвалідністю в комерційній рекламі: добірка матеріалів
    (Сумський державний університет, 2019) Малюк, П.С.
    У роботі проаналізовано теоретичні засади та еволюцію використання образу людини з інвалідністю в комерційній рекламі, описано процес розробки та реалізації творчого проекту за участі людини з інвалідністю для бренду спортивного одягу.
  • Item
    Кінорецензія в інтернет-виданнях: добірка журналістських матеріалів
    (Сумський державний університет, 2019) Коджушко, Я.В.
    У роботі досліджено роль кіножурналістики в сучасних українських інтернет-виданнях, обґрунтовано призначення, структура і особливості оформлення кінорецензій, проведено аналіз матеріалів про українське кіно від кінокритиків у інтернет-виданнях. Визначено специфіку журналістських матеріалів про українських кінематограф та створено добірку власних журналістських матеріалів про український кінематограф.
  • Item
    Новинні випуски в сучасному українському радіопросторі: добірка журналістських матеріалів
    (Сумський державний університет, 2019) Бондаренко, К.М.
    У роботі розглянуто сучасний підхід до створення випуску радіоновин, а також питання роботи радіоредакції та критеріїв відбору певного спектру інформаційного поля. Проведено аналіз виробництва інформаційних програм на конкретній радіостанції, і на основі даних аналізу, розроблено практичні рекомендації, щодо вдосконалення підбору новин, редагування отриманої інформації та напрацювання стилю їх подачі. Створено творчий доробок новинних випусків.
  • Item
    Добірка журналістських матеріалів на спортивну тематику
    (Сумський державний університет, 2019) Дюндік, П.В.
    У роботі вивчаються питання взаємодії ЗМІ та спорту. Такі процеси висвітлюються з точки розвитку спорту та його модифікацій (від змагальності до шоу), які тісно пов’язані зі змінами як у соціальному контексті, так і в розвитку медіа, робить необхідним спеціальний аналіз цього явища. Створено добірку матеріалів на спортивну тематику.
  • Item
    Добірка рекламних та PR-матеріалів для НІКЗ «Гетьманська столиця»
    (Сумський державний університет, 2019) Кривуля, А.О.
    У роботі проаналізовано особливості рекламування культурних закладів у сучасному інформаційному просторі, розглянуто PR-комунікації музеїв у Чернігівській області та розроблені власні рекламні та PR-матеріали для НІКЗ «Гетьманська столиця».
  • Item
    Бренд футбольного клубу: особливості брендингу ФК «Шахтар» Донецьк та ФК «Динамо» Київ
    (Сумський державний університет, 2019) Жадан, А.С.
    У роботі визначені особливості брендингу футбольних клубів «Шахтар» Донецьк та «Динамо» Київ, описані підходи до структурування бренду футбольного клубу; схарактеризовані основні атрибути бренду футбольного клубу.