Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 115
  • Item
    Лексико-семантичні особливості друкованих рекламних текстів
    (International Journal of Scientific Research and Management, 2018) Чуланова, Галина Валеріївна; Чуланова, Галина Валериевна; Chulanova, Halyna Valeriivna; Полежай, А.І.
    Стаття присвячена лексико-семантичним особливостям друкованих рекламних текстів. У рамках дослідження розглядається загальна характеристика рекламного тексту та вивчаються особливості застосування лексико-семантичних засобів виразності у письмових рекламних текстах для надання тексту реклами стислості, лаконічності, виразності, інформативності та переконливості з метою максимального впливу на потенційного споживача.
  • Item
    Крауд-маркетинг як інноваційна технологія в онлайн-рекламі: добірка матеріалів
    (Сумський державний університет, 2019) Холод, В.І.
    У роботі проаналізовано інноваційні технології онлайн-реклами, зокрема крауд-маркетинг. На основі аналізу ринку надання послуг із крауд-маркетингу розроблено та реалізовано авторську добірку матеріалів для сайту IvyPanda із використанням цієї технології.
  • Item
    Образ людини з інвалідністю в комерційній рекламі: добірка матеріалів
    (Сумський державний університет, 2019) Малюк, П.С.
    У роботі проаналізовано теоретичні засади та еволюцію використання образу людини з інвалідністю в комерційній рекламі, описано процес розробки та реалізації творчого проекту за участі людини з інвалідністю для бренду спортивного одягу.
  • Item
    Добірка рекламних та PR-матеріалів для НІКЗ «Гетьманська столиця»
    (Сумський державний університет, 2019) Кривуля, А.О.
    У роботі проаналізовано особливості рекламування культурних закладів у сучасному інформаційному просторі, розглянуто PR-комунікації музеїв у Чернігівській області та розроблені власні рекламні та PR-матеріали для НІКЗ «Гетьманська столиця».
  • Item
    Добірка рекламних матеріалів для магазину одягу "Рoosh"
    (Сумський державний університет, 2019) Крупська, В.М.
    У роботі визначено дієві засоби поширення інформації, проаналізовано рекламні кампанії магазинів-конкурентів, спроектовано стратегію для розвитку магазину одягу «POOSH» та розроблено макети зовнішньої, друкованої та інтернет-реклами, яка може бути ефективною для розвитку бізнесу з продажу сучасного одягу.
  • Item
    Добірка рекламних та PR-матеріалів для Сумського обласного художнього музею імені Никанора Онацького
    (Сумський державний університет, 2019) Чернякова, В.В.
    У роботі проаналізовано особливості просування художніх музеїв в інформаційному просторі, розглянуто особливості рекламування культурних закладів в соціальних мережах та розроблені власні рекламні та PR-матеріали для Сумського обласного художнього музею ім. Н. Онацького.
  • Item
    Добірка рекламних матеріалів щодо дотримання прав людини
    (Сумський державний університет, 2019) Жидков, А.О.
    У роботі з’ясовано законодавчі аспекти створення соціальної реклами щодо дотримання прав людини , проаналізовано рекламні матеріали різного формату з дискримінаційної та правозахисної тематики, запропоновано серію рекламних продуктів на захист прав маломобільних груп населення, зокрема людей з інвалідністю та людей похилого віку.
  • Item
    Добірка рекламних матеріалів для байєра
    (Сумський державний університет, 2019) Анохіна, А.В.
    У роботі розглянуто особливості реклами як механізму просування товару чи послуг, з’ясовано роль та функції байєра в рекламній діяльності. Мета роботи полягає у створенні рекламних матеріалів для роботи сучасного байєра.
  • Item
    Семантичні аспекти рекламних слоганів англомовного дискурсу
    (Сумський державний університет, 2019) Ємець, І.В.
    Тема: Семантичні аспекти рекламних слоганів англомовного дискурсу. Мета: визначити структурні особливості дискурсу англомовної реклами та способи переклади рекламних слоганів українською мовою. Теоретичне значення дослідження визначається його внеском у загальну теорію перекладу, його результати доповнюють наукові знання про особливості рекламних слоганів у сучасній англійській мові, основні мотиви та тенденції їх застосування. Відповідно до поставленої мети було розроблено три розділи, які описують всі етапи опрацювання обраної теми. У першому розділі висвітлено теоретичні засади англомовного рекламного дискурсу, розкрито поняття рекламного дискурсу та лінгвістичні особливості англомовного рекламного дискурсу. У другому розділі розглянуто складові сучасної англомовної реклами, а саме структуру рекламного тексту та невербальний елемент. Було розглянуто структуру вербального компонента реклами та його взаємодію із візуальними елементами. У третьому розділі проаналізовані та охарактеризовані перекладацькі трансформації та наведені варіанти їх практичного застосування на прикладах англомовних рекламних слоганів. Також були обґрунтовані основні способи перекладу англомовних рекламних слоганів українською мовою. З’ясовано, що переклад не може бути абсолютним віддзеркаленням тексту-оригіналу, а це означає, що головне завдання перекладача – побудувати такий текст, який буде максимально наближений до оригінального тексту з точки зору семантики, структури та потенційного впливу, які закладалися в концепт слогану. Основна проблема полягає в тому, що не завжди можливо знайти мовні паралелі між англійською та українською мовами. І саме, щоб уникнути таку проблему, перекладач повинен застосовувати перекладацькі трансформації. Перспектива цього дослідження полягає у можливості подальшого вивчення особливостей перекладу вербальних компонентів рекламного повідомлення, а також їх взаємодію із візуальними матеріалами. Характеристика перекладацьких трансформацій допоможе осягнути область їх використання, їх правильне комбінування та уникнення промахів при перекладі рекламних слоганів. Результати аналізу дослідження перекладацьких трансформацій нададуть можливість зрозуміти, у який спосіб і в якій ситуації краще їх застосовувати. Сучасний світ не стоїть на місці, він розвивається у всіх сферах, і кожну сферу просуває реклама. Саме цей аспект вказує на подальшу актуальність та доцільність вивчення рекламного дискурсу та способів його перекладу.
  • Item
    Розробка брендбуку для зоомагазину "Зоотрополіс"
    (Сумський державний університет, 2019) Шатравка, К.Т.
    У роботі розроблено брендбук для зоомагазину "Зоотрополіс". Запропоновано розглянути по-новому цінності бренду, принципи проведення рекламної кампанії.