Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
4 results
Search Results
Item Арт-терапевтичні технології як засіб інтеграції ВПО в приймаючій громаді(Сумський державний університет, 2025) Авраменко, А.А.Актуальність роботи зумовлена необхідністю пошуку та впровадження ефективних засобів соціальної інтеграції внутрішньо переміщених осіб (ВПО) у приймаючих громадах України, особливо з урахуванням зростаючих психоемоційних потреб цієї категорії населення. Метою роботи є вивчення та аналіз теоретичних засад та практичних аспектів арт-терапевтичних технологій як засобу інтеграції ВПО, а також розробка та апробація тренінгової програми для їхньої підтримки у приймаючій громаді.Item Українські волонтери за кордоном: добірка авторських журналістських матеріалів(Сумський державний університет, 2024) Павленко, П.О.Тема «Українські волонтери за кордоном» є надзвичайно актуальною та значущою в умовах сучасних глобальних проблем. Вона сприяє розумінню ролі волонтерства у підтримці та інтеграції біженців, а також має значний потенціал для практичного застосування результатів дослідження у сфері соціальної підтримки та інтеграції. Особлива увага приділяється практичним аспектам волонтерства для українців: діяльності волонтерських організацій, впливу волонтерської роботи на інтеграцію та соціальну адаптацію біженців. Результати дослідження вказують на значну роль волонтерства в підтримці українських біженців в Австрії. Дослідження волонтерства для українців в Австрії є важливим, оскільки дозволяє глибше зрозуміти механізми соціальної підтримки, мотивацію волонтерів, ефективність різних програм та вплив волонтерської діяльності на інтеграцію біженців.Item Інтеграція осіб з інвалідністю засобами формування спортивних звичок в Сумській ТГ(Сумський державний університет, 2024) Пирог, А.С.Це дослідження зосереджено на впливі спортивних занять, на інтеграцію осіб з обмеженими можливостями в освітнє середовище та їх соціальну адаптацію. В роботі досліджується як формування спортивних звичок може покращити якість життя та покращити самореалізацію цієї групи осіб. Об’єктом дослідження є процес формування спортивної діяльності за допомогою звички технології формування серед осіб з обмеженими можливостями. Метою дослідження є дослідження та аналіз можливостей інтеграції людей з обмеженими можливостями залучати до занять спортом через формування звички технології спортивної діяльності. У вступі визначаються мета, об’єкт, предмет дослідження, завдання, актуальність, та методи дослідження. Розділ 1 аналізує нормативну базу дослідження, досліджує характеристики цільової групи, розглядає існуючі визначення поняття поняття «соціальна інтеграція» та аналізує кейс-стаді. Розділ 2 аналізує процес формування звички і описує тестування лекції для дітей с порушення у формуванні звички займатися спортом. За результатами роботи зроблено висновки та рекомендації щодо перспектив інтеграції осіб з обмеженими можливостями через заняття спортом.Item Зв'язок монологічного мовлення з іншими видами мовленнєвої діяльності(Сумський державний університет, 2020) Несторенко, Д.В.Мета: дослідити зв’язок монологічного мовлення з іншими видами мовленнєвої діяльності у процесі навчання іноземної мови. Теоретичне значення: виявлення шляхів комплексного навчання монологу у взаємодії з рецептивними та продуктивними видами іншомовної діяльності/ Кваліфікаційна робота присвячена питанням навчання мовленнєвої діяльності на уроці іноземної мови. Проаналізовано науково-теоретичну літературу, що стосується інтеграції монологічного мовлення з іншомовною рецептивною та продуктивною діяльністю учнів. Визначено сутність компетентнісного підходу у навчанні говоріння та з’ясовано особливості організації процесу формування мовленнєвих навичок та вмінь. Розроблено пропозиції щодо практичного застосування «інтеграції» видів мовленнєвої діяльності на заняттях з англійської мови в процесі формування комунікативної компетентності в монологічному мовленні. Дослідження доводить, що суттєвих результатів у навчанні монологічного мовлення на уроках іноземних мов можна досягти лише за умови існування взаємопов’язаної основи для продуктивних та рецептивних видів діяльності. У роботі використовувалися такі методи наукового дослідження, як аналіз праць із педагогіки та методики викладання іноземних мов, спостереження за діяльністю здобувачів освіти та викладача на заняттях, узагальнення