Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 13
  • Item
    Стратегії SMM у цифрову епоху: адаптація до змін у поведінці користувачів
    (Сумський державний університет, 2025) Мартищенко, Ж.; Токар, Юрій Вікторович; Tokar, Yurii Viktorovych
    У роботі розглядаються основні причини змін поведінки користувачів соціальних мереж: від мети користування мережами, оновлення соцмереж виробниками до збільшення вимог якості комунікації. Завдяки дослідженням доведено найбільший популярний формат для платформ – відео. Розглянуто способи адаптації SMM-стратегіїзавдяки відео контенту до потреб аудиторії.
  • Item
    Twitch – стрімінг для геймерів: взаємодія з аудиторією
    (Сумський державний університет, 2025) Ковальова, Тетяна Вікторівна; Kovalova, Tetiana Viktorivna; Бабич, Д.
    У роботі розглянуто платформу Twitch як простір для геймерів. Простежено механізми взаємодії стримерів з аудиторією. Проаналізовано основні інструменти комунікації, такі як аудиторія, монетизація та партнерство, чати спільнот. З’ясовано вплив цих механізмів на формування спільнот навколо контент-мейкерів: як стример взаємодіє з аудиторією. Окремо акцентовано увагу на ролі стримерів як лідерів думок та їхньому впливі на поведінку й активність аудиторії.
  • Item
    Вплив повномасштабної війни на контентне наповнення інформаційно-розважальних програм: на прикладі програми «Сніданок з 1+1»
    (Сумський державний університет, 2025) Ковальов, Олександр Сергійович; Kovalov, Oleksandr Serhiiovych
    Розглянуто контентне наповнення тижневого випуску інформаційно- розважальної програми «Сніданок з 1+1» у період з 1 березня до 5 березня 2021 року та 3 березня до 8 березня 2025 року. Основна увага зосереджена на трансформації контенту інформаційно- розважальної програми «Сніданок з 1+1» після початку повномасштабного вторгнення Росії в Україну та зміні підходів до її підбору.
  • Item
    Образ військових у медіа: тональність і фреймінг
    (Сумський державний університет, 2025) Кульгова, В.; Садівничий, Володимир Олексійович; Sadivnychyi, Volodymyr Oleksiiovych
    Дослідження присвячено аналізу тональності та фреймування образу військових у матеріалах видань «День», «Дзеркало тижня» та «Українська правда» у двох часових відрізках: серпень–жовтень 2024 року та лютий–квітень 2025 року. Визначено домінування позитивного патріотичного фрейму в «Дні», аналітичного – у «Дзеркалі тижня» та фактологічного – в «Українській правді». Окремо виокремлено випадки негативного представлення, пов’язані з інцидентами, зловживаннями або критикою внутрішніх процесів у Збройних силах.
  • Item
    Комунікаційні платформи: специфіка поширення конвергентного контенту
    (Сумський державний університет, 2024) Тат’янченко, Артур Юрійович; Tatianchenko, Artur Yuriiovych
    У дослідженні розглянуто специфіку поширення новинного конвергентного контенту на різних комунікаційних платформах медіа NV. З’ясовано, що конвергентний контент, дотичний до теми російсько-української війни, активно поширюється новинною стрічкою на сайті медіа NV в рубриці «Війна в Україні: день 811», також частково дублюється в телеграм каналі NV. Моніторинг засвідчив, що окремі теми обговорюються в прямому ефірі на радіо NV, оприлюднюються в YouTube каналі і публікуються новиною в новинній стрічці сайту.
  • Item
    Особливості роботи ранкового шоу в умовах повномасштабної війни: на прикладі програми «Сніданок з 1+1»
    (Сумський державний університет, 2024) Ковальов, Олександр Сергійович; Kovalov, Oleksandr Serhiiovych
    Розглянуто специфіку функціонування редакції програми «Сніданок з 1+1» у період воєнного стану. Основна увага зосереджена на зміні робочих алгоритмів редакції, адаптації до умов воєнного стану, безпекових умовах та контентному наповненні програми.
  • Item
    Соціальні мережі як канал комунікації в епоху постправди
    (Сумський державний університет, 2024) Зубахін, Юрій Володимирович; Zubakhin, Yurii Volodymyrovych; Трачук, І.
    У дослідженні розглянуто специфіку поширення інформації українськими медіа ZN.UA та NV в Телеграм-каналах. Моніторинг засвідчив, що окремі публікації супроводжуються мультимедійним контентом. З’ясовано, що інформація, поширювана в телеграм-каналах досліджуваних українських медіа, вирізняється спрощеністю повідомлень, доповнюється «альтернативними фактами», також частково містить емоційний контент.
  • Item
    Передача змістів як особливість медіакультури інформаційного простору малих міст України
    (Сумський державний університет, 2023) Отрішко, Марина Анатоліївна; Отришко, Марина Анатольевна; Otrishko, Maryna Anatoliivna
    Внаслідок розвитку культурного простору сучасного міста в контексті особливостей медіакультури проаналізовано структуру інфопростору, що вибудовується завдяки взаємодії суспільно-економічних чинників. Інформаційна складова передачі змістів простежується у візуально-рекламному супроводі та забезпечує конкурентоспроможність міст. Позитивами медіакультури інформаційного простору малих міст України в передачі змістів медіакультури є масовість інформування, привернення уваги населення до конкретних проблем, активне, ненав`язливе сприймання інформації.
  • Item
    Fast, beneficial, harmful this is about ТikТok communication
    (Sumy State University, 2023) Nosova, B.; Moroni, C.; Boccolini, A.; Spinelli, E.
    Метою дослідження є аналіз рендомно вибраних публікацій в медіа про ТікТок. Розглядаються місійні принципи мережі, ставлення до користувачів, причини її заборони. Відображені стан українського сегмента ТікТок, проблемність його вивчення. Аналізуються публікації про зростання меседжів після російського повномасштабного вторгнення в Україну, поширення фейків в російському сегменті ТікТок. Водночас вивчається використання застосунку людьми з особливими потребами в навчанні. Висновки зосереджені на вивченні комунікаційних можливостей ТікТок і його функціональних особливостей.
  • Item
    Адаптація контенту франчайзингових журналів для жінок до потреб українського медіаринку (на прикладі «Cosmopolitan Україна»)
    (2021) Садівнича, Марина Володимирівна; Садовничая, Марина Владимировна; Sadivnycha, Maryna Volodymyrivna
    У статті розглядаються особливості адаптації журналу «Cosmopolitan Україна» до інформаційних потреб українського споживача. За допомогою контент-аналізу встановлено співвідношення матеріалів, присвячених західним та українським реаліям, а також частка контенту журналу «Cosmopolitan Україна», створена українськими журналістами. Визначено, що тематичне спрямування журналу здебільшого присвячено західним трендам, хоча існує певна тенденція до збільшення матеріалів, що висвітлюють українські реалії.