Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Психічна саморегуляція як чинник успішності навчальної діяльності студентів закладів вищої освіти
    (Сумський державний університет, 2020) Пересадько, О.Б.
    Актуальність теми дослідження обумовлена тим, що саморегуляція є неодмінною ознакою існування людини у соціумі. Однак її ефективне становлення залежить від різних зовнішніх та внутрішніх чинників. Особливо гостро проблема із саморегуляцією стоїть серед молоді, студентів. Проблеми зі саморегуляцією у студентів, можуть виникати з багатьох причин. Через те, що багато студентів не вміють володіти власною регуляцією психічних процесів і поведінки, багато студентів виявляються соціально дезадаптованими, не вміють пристосовуватись до нових умов у процесі навчання, через що трапляються психічні та емоційні зриви. У сучасному навчальному процесі студенти потребують створення таких умов для своєї навчальної діяльності, які б сприяли комфортному навчанню кожного студента.
  • Item
    Комунікативний тренінг як елемент профілактики торгівлі людьми
    (Сумський державний університет, 2019) Гаврилко, В.М.
    Україна - лідер у рості індексу рабства в регіоні «Центральна Європа». Ризики втягнення населення країни в торгівлю людьми зросли в зв’язку з війною на сході та катастрофічним падінням ВВП у 2014 році. Зростання соціального негативу від цієї біди заставляє по новому мислити соціальну роботу по її профілактиці. Стають необхідними нові дослідження особливостей явища, його динаміки, його впливу. Необхідними стають й методологічні зміни в проведенні профілактичної роботи. Домінування тренінгу як соціально технологічної панацеї можливо є просто модою та методологічним перевантаженням змісту соціальної роботи. Ми спробуємо розібратись з цим питанням у відношенні до комунікативного тренінгу як елементу профілактичної роботи з профілактики торгівлі людьми.