Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
5 results
Search Results
Item Речевой акт несогласия(International Academy of Science and Higher Education (London), 2017) Кобякова, Ірина Карпівна; Кобякова, Ирина Карповна; Kobiakova, Iryna Karpivna; Кобяков, Олександр Миколайович; Кобяков, Александр Николаевич; Kobiakov, Oleksandr Mykolaiovych; Чуланова, Галина Валеріївна; Чуланова, Галина Валериевна; Chulanova, Halyna ValeriivnaВ статті розглядаються особливості вирадення незгоди в англомовному мовленні. Фокусується увага на необхідності врахування прагматичних характеристик. Осмислюються прямі та непрямі засоби вираження незгоди.Item Читатель как субъект и объект в рекламно-художественном дискурсе(Москва, РУДН, 2012) Чуланова, Галина Валеріївна; Чуланова, Галина Валериевна; Chulanova, Halyna ValeriivnaItem Поверхностная и глубинная структура текстов-регулятивов(Издательство Таврического национального университета, 2011) Чуланова, Галина Валеріївна; Чуланова, Галина Валериевна; Chulanova, Halyna ValeriivnaУ статті досліджується антологія текстів-регулятивів, їх поверхнева та глибинна структура, зосереджується увага на репрезентації глобальної структури, досліджується питання інтеграції вербальних і невербальних знаків текстів-регулятивів. Дана класифікація невербальних елементів за способом передачі інформації. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21274Item Определение границ понятия "текст" и законов его организации(Издательство СумГУ, 2009) Чуланова, Галина Валеріївна; Чуланова, Галина Валериевна; Chulanova, Halyna ValeriivnaItem Лингво-когнитивные аспекты малых текстов(Издательство СумГУ, 2009) Чуланова, Галина Валериевна; Чуланова, Галина Валеріївна; Chulanova, Halyna ValeriivnaТекстовые структуры небольших размеров с полным или почти полным отсутствием привычных для нормы специальных средств связности можно назвать текстами-примитивами, дотекстовыми текстами, нестандартными или нетипичными текстами. Они информативны, самодостаточны для интерпретации, имеют своего адресанта и адресата и преследуют вполне ясные цели, являясь одним из средств влияния на выбор реципиента. Цель этих текстов состоит в формирование позитивной психологично-эмоциональной атмосферы, способствующей выполнению рекламной функции подобных текстов. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3741