Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 8 of 8
  • Item
    Лексико-семантичні особливості друкованих рекламних текстів
    (International Journal of Scientific Research and Management, 2018) Чуланова, Галина Валеріївна; Чуланова, Галина Валериевна; Chulanova, Halyna Valeriivna; Полежай, А.І.
    Стаття присвячена лексико-семантичним особливостям друкованих рекламних текстів. У рамках дослідження розглядається загальна характеристика рекламного тексту та вивчаються особливості застосування лексико-семантичних засобів виразності у письмових рекламних текстах для надання тексту реклами стислості, лаконічності, виразності, інформативності та переконливості з метою максимального впливу на потенційного споживача.
  • Item
    Реалізація прийому протиставлення у текстах реклами закладів швидкого харчування
    (Сумський державний університет, 2017) Чуланова, Галина Валеріївна; Чуланова, Галина Валериевна; Chulanova, Halyna Valeriivna; Артюх, В.В.
    У сучасних умовах розвинених ринкових відносин реклама перестає бути суто економічним атрибутом. Вона не лише створює нові потреби у товарах, але й формує соціальні цінності, естетичні смаки, стиль життя людини та ін.
  • Item
    Лексико-семантичні особливості креолізованого тексту (на матеріалі реклами автомобілів)
    (Сумський державний університет, 2017) Чуланова, Галина Валеріївна; Чуланова, Галина Валериевна; Chulanova, Halyna Valeriivna; Липівець, В.В.
    Креолізовані тексти – це тексти, фактура котрих складається з двох негомогенних частин: вербальної (мовленнєвої/мовної) та невербальної (тої, що відноситься до інших знакових системам, на відміну від природньої мови) [1, c.180]. У текстах такого типу поєднуються паралінгвістичні засоби та вербальне повідомлення, що разом утворюють єдине змістовне ціле.
  • Item
    Використання лексичних засобів у слоганах туристичної реклами готелів США
    (Міжнародний гуманітарний університет, 2016) Герман, О.Г.; Чуланова, Галина Валеріївна; Чуланова, Галина Валериевна; Chulanova, Halyna Valeriivna
    У статті розглянуто лексичні засоби, що використовуються в рекламних слоганах готелів США, увагу сфокусовано на ролі кожного із засобів. Досліджено явище, сутність та особливості туристичної реклами, а також вимоги до створення рекламних слоганів.
  • Item
    Лексико-семантичні особливості креолізованого тексту (на матеріалі реклами автомобілей)
    (Південноукраїнська організація «Центр філологічних досліджень», 2016) Липівець, В.В.; Чуланова, Галина Валеріївна; Чуланова, Галина Валериевна; Chulanova, Halyna Valeriivna
    Сучасний комунікативний простір тяжіє до тенденції все більшого застосування та поширення паралінгвістичних засобів інформації у сфері реклами. Безперечно, такі зміни привертають увагу на науковців та вчених, адже комплексне дослідження рекламних текстів передбачає поетапне вивчення вербальних та паралінгвістичних компонентів, які формують єдине ціле та комплексно впливають на реципієнта.
  • Item
    Гендерно марковані одиниці у рекламних текстах
    (Cумський державний університет, 2016) Чуланова, Галина Валеріївна; Чуланова, Галина Валериевна; Chulanova, Halyna Valeriivna; Шевченко, С.В.
    Рекламний текст є основною частиною рекламного повідомлення. Він має прагматичний аспект, адже кінцева мета цього тексту – вплинути на адресата та спонукати його до дії. Саме задля реалізації цієї мети і використовуються різноманітні мовні засоби, серед яких є і гендерно марковані одиниці.
  • Item
    Лінгвопрагматичні особливості тексту-відгуку в рекламному дискурсі
    (Сумський державний університет, 2016) Романько, О.О.; Чуланова, Галина Валеріївна; Чуланова, Галина Валериевна; Chulanova, Halyna Valeriivna
    Реклама є невід’ємною складовою сучасного життя, бо вона є чудовим помічником у торгівлі. Реклама є досить ефективним способом розповсюдження інформації про певні товари та послуги. Сюди можна віднести і рекламу готелів. Кожен готель має свою офіційну сторінку в мережі Інтернет, де рекламує себе з найкращого боку з метою зацікавити адресатів (туристів), щоб вони забронювали номер саме там. На сайті є спеціальне поле, де туристи можуть залишити свої відгуки про певний готель та поділитися своїми враженнями з іншими туристами.
  • Item
    Лінгво-прагматичні особливості віртуальних рекламних відгуків (на матеріалі англомовних рекламних текстів)
    (Сумський державний університет, 2013) Чуланова, Галина Валеріївна; Чуланова, Галина Валериевна; Chulanova, Halyna Valeriivna; Тимощук, Г.І.
    Сучасна реклама є невід'ємною ознакою повсякдення та, водночас, частиною культури, оскільки вона активно впливає на формування ціннісно-нормативної системи людини, її поведінку, а також відіграє значну роль у процесах соціокультурної динаміки сучасного суспільства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30790