Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 7 of 7
  • Item
    Лексико-семантичні особливості друкованих рекламних текстів
    (International Journal of Scientific Research and Management, 2018) Чуланова, Галина Валеріївна; Чуланова, Галина Валериевна; Chulanova, Halyna Valeriivna; Полежай, А.І.
    Стаття присвячена лексико-семантичним особливостям друкованих рекламних текстів. У рамках дослідження розглядається загальна характеристика рекламного тексту та вивчаються особливості застосування лексико-семантичних засобів виразності у письмових рекламних текстах для надання тексту реклами стислості, лаконічності, виразності, інформативності та переконливості з метою максимального впливу на потенційного споживача.
  • Item
    Реалізація прийому протиставлення у текстах реклами закладів швидкого харчування
    (Сумський державний університет, 2017) Чуланова, Галина Валеріївна; Чуланова, Галина Валериевна; Chulanova, Halyna Valeriivna; Артюх, В.В.
    У сучасних умовах розвинених ринкових відносин реклама перестає бути суто економічним атрибутом. Вона не лише створює нові потреби у товарах, але й формує соціальні цінності, естетичні смаки, стиль життя людини та ін.
  • Item
    Реалізація прийому протиставлення у текстах реклами закладів швидкого харчування
    (Сумський державний університет, 2017) Чуланова, Галина Валеріївна; Чуланова, Галина Валериевна; Chulanova, Halyna Valeriivna; Артюх, В.В.
    У сучасних умовах розвинених ринкових відносин реклама перестає бути суто економічним атрибутом. Вона не лише створює нові потреби у товарах, але й формує соціальні цінності, естетичні смаки, стиль життя людини та ін.
  • Item
    Expressiveness of Blurbs: Syntactic Level
    (International Academy of Science and Higher Education (London), 2015) Кобякова, Ірина Карпівна; Кобякова, Ирина Карповна; Kobiakova, Iryna Karpivna; Чуланова, Галина Валеріївна; Чуланова, Галина Валериевна; Chulanova, Halyna Valeriivna
    The article deals with the expressiveness of blurbs. Closely considered are items of emotional syntax. The article singles out and analyzes the range of syntactical means of expressing emotions in blurbs. Herewith much attention is given to the peculiarities of dominant stylistic techniques used in this type of discourse.
  • Item
    Expressiveness of Blurbs: Syntactic Level
    (International Academy of Science and Higher Education, 2016) Кобякова, Ірина Карпівна; Кобякова, Ирина Карповна; Kobуakova, Iryna Karpivna; Чуланова, Галина Валеріївна; Чуланова, Галина Валериевна; Chulanova, Halyna Valeriivna
    В статті розглядається емоційні вирази в рекламних текстах-відзивах, які розміщені на обкладенках та форзацах художних книжок. Аналізуеться спектр синтаксичних засобів вираження емоцій в рекламі. Особлива увага пріделяється емоційно-експресивним реченням.
  • Item
    Прецедентні імена як засіб атрактивності в англомовному рекламному дискурсі
    (Маркова АД, 2013) Чуланова, Галина Валеріївна; Чуланова, Галина Валериевна; Chulanova, Halyna Valeriivna; Заїка, Інга Юріївна; Заика, Инга Юрьевна; Zaika, Inga Yuriivna
    Стаття присвячена дослідженню прецедентних імен у складі рекламних текстів, як засобу, що підсилює прагматичний вплив на аудиторію. Також висвітлено критерії виявлення прецедентних імен, охарактеризовано специфіку їх вживання у рекламних текстах та особливості їх функціонування в сучасному рекламному дискурсі. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35282
  • Item
    Реалізація категорії емотивності в рекламних текстах (на матеріалі англомовних слоганів до кінофільмів)
    (Видавництво СумДУ, 2012) Чуланова, Галина Валеріївна; Чуланова, Галина Валериевна; Chulanova, Halyna Valeriivna; Рожнова, А.О.