Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 15
  • Item
    Особенности новых медиа: человекоцентричность, сторителлинг, социализационное влияние
    (Белорусский государственный университет, 2018) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    Статтю присвячено особливостям нових медіа, зокрема, використанню людиноцентричних технологій, які орієнтовані на проблеми і потреби сучасної аудиторії, а також впливу нових медіа на процес соціалізації. Основним методом дослідження є контент-аналіз журналістських і PR-матеріалів, що дозволило визначити особливості комунікації з аудиторією в нових медіа. Розглянуто людиноцентричність як орієнтацію на проблеми і потреби читача, слухача, глядача нових медіа, що дозволило обґрунтувати появу «нішевих» медіа-проектів, які реалізують вузькоспеціалізовані інформаційні запити від цільової аудиторії та компаній-рекламодавців. Показано особливості сторітеллінгу як комунікаційної технології, що впливає на аудиторію нових медіа, зокрема, через використання актуальних інформаційних приводів та зв’язок героя історії з відомими подіями. Проаналізовано вплив нових медіа на соціалізацію сучасного індивіда, що полягає в трансляції уявлень про соціально схвалювані або несхвалювані моделі поведінки. В результаті обґрунтовано, що особливостями комунікації з аудиторією в нових медіа є використання людиноцентричних технологій, таких як сторітеллінг, інфографіка, нативна реклама. Отримані результати можуть бути використані журналістами-практиками для підвищення ефективності роботи сучасних медіа.
  • Item
    Сторителлинг как коммуникационная технология
    (Белорусский государственный университет, 2017) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    Стаття присвячена виявленню особливостей сторітеллінгу як комунікаційної технології, зокрема, визначенню соціалізаційного впливу сторітеллінгу на аудиторію сучасних ЗМІ. Особлива увага приділяється розгляду особливостей формування привабливого образу героя корпоративного і PR-сторітеллінга.
  • Item
    Сторителлинг в современных СМИ: коммуникационный и социализационный аспекты
    (Белорусский государственный университет, 2017) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    У статті проаналізовано особливості застосування технологій сторітеллінгу в сучасних ЗМІ. Охарактеризовані комунікаційний і соціалізаційний аспекти сторітеллінгу, виявлено можливості застосування технологій сторітеллінгу у журналістиці та у галузі зв'язків з громадськістю, запропоновані приклади структури сучасного сторітеллінгу.
  • Item
    Обложка «глянцевого» журнала как средство социализации
    (Белорусский государственный университет, 2015) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    У статті досліджено роль обкладинки глянсового журналу в процесі соціалізації індивіда в інформаційному суспільстві. Проаналізовано компоненти обкладинки (анонси, ілюстрації, рекламу тощо).
  • Item
    Банковская реклама: преодоление последствий финансового кризиса
    (УАБС, 2010) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    Аналіз особливостей банківської реклами
  • Item
    Роль СМИ в процессе социализации индивида в информационном обществе
    (Белорусский государственный университет, 2014) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    Досліджено роль ЗМІ у процесі соціалізації індивіда в інформаційному суспільстві
  • Item
    Ценности, используемые в современной рекламе: здоровье, молодость, красота
    (СОІППО, 2010) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    У статті проаналізовано тенденції відбору та використання суспільних цінностей у сучасній рекламі. Досліджено досвід країн Європи, де на державному рівні розглядається проблема нав'язування рекламою суспільству жорстких стандартів краси. Визначено причини активного використання рекламодавцями цінностей здоров'я, молодості та краси.
  • Item
    Социальный успех как ценность в рекламе
    (Класичний приватний університет, 2011) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    У статті проаналізовано сучасні характеристики соціального успіху. Досліджено проблему ототожнення понять “соціальний успіх” і “багатство”. Розглянуто причини використання в рекламі образу успішної людини.
  • Item
    Социальные оксюмороны в украинской рекламе
    (ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2011) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    У статті проаналізовано соціальні оксюморони як важливу особливість сучасної української реклами. З'ясовано, що причинами існування соціальних оксюморонів в українській рекламі є формування “кліпової свідомості” і “сурогатів героїв”, ілюзорні образи продуктів в рекламі та “мозаїчність” інтересів індивідів. Виявлено основні соціальні оксюморони: “спорт” – “алкоголь”; “натуральність” – “синтетичність”; “здоров'я” – “ліки”, “високий статус” – “низький рівень доходу”.
  • Item
    Гедонистические ценности в рекламе
    (Астропринт, 2010) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    У статті розглянуті основні ціннісні пріоритети, що використовуються в рекламних меседжах. Проаналізовано тенденції, що впливають на гедоністичну спрямованість сучасної реклами. Визначено причини пропаганди в рекламі споживацького способу життя.