Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
15 results
Search Results
Item Особенности новых медиа: человекоцентричность, сторителлинг, социализационное влияние(Белорусский государственный университет, 2018) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychСтаттю присвячено особливостям нових медіа, зокрема, використанню людиноцентричних технологій, які орієнтовані на проблеми і потреби сучасної аудиторії, а також впливу нових медіа на процес соціалізації. Основним методом дослідження є контент-аналіз журналістських і PR-матеріалів, що дозволило визначити особливості комунікації з аудиторією в нових медіа. Розглянуто людиноцентричність як орієнтацію на проблеми і потреби читача, слухача, глядача нових медіа, що дозволило обґрунтувати появу «нішевих» медіа-проектів, які реалізують вузькоспеціалізовані інформаційні запити від цільової аудиторії та компаній-рекламодавців. Показано особливості сторітеллінгу як комунікаційної технології, що впливає на аудиторію нових медіа, зокрема, через використання актуальних інформаційних приводів та зв’язок героя історії з відомими подіями. Проаналізовано вплив нових медіа на соціалізацію сучасного індивіда, що полягає в трансляції уявлень про соціально схвалювані або несхвалювані моделі поведінки. В результаті обґрунтовано, що особливостями комунікації з аудиторією в нових медіа є використання людиноцентричних технологій, таких як сторітеллінг, інфографіка, нативна реклама. Отримані результати можуть бути використані журналістами-практиками для підвищення ефективності роботи сучасних медіа.Item Сторителлинг как коммуникационная технология(Белорусский государственный университет, 2017) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychСтаття присвячена виявленню особливостей сторітеллінгу як комунікаційної технології, зокрема, визначенню соціалізаційного впливу сторітеллінгу на аудиторію сучасних ЗМІ. Особлива увага приділяється розгляду особливостей формування привабливого образу героя корпоративного і PR-сторітеллінга.Item Сторителлинг в современных СМИ: коммуникационный и социализационный аспекты(Белорусский государственный университет, 2017) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychУ статті проаналізовано особливості застосування технологій сторітеллінгу в сучасних ЗМІ. Охарактеризовані комунікаційний і соціалізаційний аспекти сторітеллінгу, виявлено можливості застосування технологій сторітеллінгу у журналістиці та у галузі зв'язків з громадськістю, запропоновані приклади структури сучасного сторітеллінгу.Item Обложка «глянцевого» журнала как средство социализации(Белорусский государственный университет, 2015) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychУ статті досліджено роль обкладинки глянсового журналу в процесі соціалізації індивіда в інформаційному суспільстві. Проаналізовано компоненти обкладинки (анонси, ілюстрації, рекламу тощо).Item Банковская реклама: преодоление последствий финансового кризиса(УАБС, 2010) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychАналіз особливостей банківської рекламиItem Роль СМИ в процессе социализации индивида в информационном обществе(Белорусский государственный университет, 2014) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychДосліджено роль ЗМІ у процесі соціалізації індивіда в інформаційному суспільствіItem Ценности, используемые в современной рекламе: здоровье, молодость, красота(СОІППО, 2010) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychУ статті проаналізовано тенденції відбору та використання суспільних цінностей у сучасній рекламі. Досліджено досвід країн Європи, де на державному рівні розглядається проблема нав'язування рекламою суспільству жорстких стандартів краси. Визначено причини активного використання рекламодавцями цінностей здоров'я, молодості та краси.Item Социальный успех как ценность в рекламе(Класичний приватний університет, 2011) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychУ статті проаналізовано сучасні характеристики соціального успіху. Досліджено проблему ототожнення понять “соціальний успіх” і “багатство”. Розглянуто причини використання в рекламі образу успішної людини.Item Социальные оксюмороны в украинской рекламе(ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2011) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychУ статті проаналізовано соціальні оксюморони як важливу особливість сучасної української реклами. З'ясовано, що причинами існування соціальних оксюморонів в українській рекламі є формування “кліпової свідомості” і “сурогатів героїв”, ілюзорні образи продуктів в рекламі та “мозаїчність” інтересів індивідів. Виявлено основні соціальні оксюморони: “спорт” – “алкоголь”; “натуральність” – “синтетичність”; “здоров'я” – “ліки”, “високий статус” – “низький рівень доходу”.Item Гедонистические ценности в рекламе(Астропринт, 2010) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychУ статті розглянуті основні ціннісні пріоритети, що використовуються в рекламних меседжах. Проаналізовано тенденції, що впливають на гедоністичну спрямованість сучасної реклами. Визначено причини пропаганди в рекламі споживацького способу життя.