Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 70
  • Item
    Кросмедійність та конвергенція у мас-медіа: соціально-психологічний аспект
    (Видавнича група «Наукові перспективи», 2024) Яненко, Ярослав Васильович; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    У статті визначено особливості кросмедійності та конвергенції в сучасних мас-медіа у соціально-психологічному аспекті, що дозволило трактувати кросмедійність як засіб додаткового привернення уваги до контенту конвергентних мас-медіа. Серед найважливіших особливостей відзначено зміни у аудиторії мас-медіа, яка бере участь у кросмедійному медіаспоживанні, але при цьому може свідомо обмежувати отримання інформації з певних медіа-каналів. В результаті дослідження визначено об’єктивні та суб’єктивні причини обмежень медіаспоживання, які можливі у двох основних варіантах: «зверху», коли влада з певних причин обмежує або взагалі закриває доступ аудиторії до визначеного переліку ЗМІ або нових медіа, та варіант обмеження «знизу», коли аудиторія свідомо обмежує свій доступ до певних ЗМІ або медіа-каналів і, відповідно, медіаспоживання інформації з них. З’ясовано, що сучасна аудиторія бере участь в кросмедійному медіаспоживанні та одночасно отримує інформацію з кількох медіа-каналів, що обумовлює процес трансформації редакцій ЗМІ, адже кросмедійний контент забезпечує додаткове привернення уваги до актуальної тематики, тож важливим чинником ефективної роботи редакції сучасного ЗМІ стає її кросмедійність. Уточнено, що соціально-психологічні особливості сучасних змін у медіаспоживанні полягають у збільшенні ролі соціальних мереж як каналу комунікацій та зменшенні кількість людей, які звикли отримувати інформацію з традиційних друкованих або електронних ЗМІ. Особливу увагу приділено визначенню соціально-психологічних характеристик аудиторії сучасних мас-медіа та ролі соціальних мереж у розповсюдженні кросмедійного медіа-контенту, що створюється редакціями конвергентних ЗМІ. Відзначено, що однією з соціально-психологічних характеристик споживання інформації у сучасних соціальних мережах є низький рівень верифікованості медіа-контенту, що може призводити до трансляції недостовірної інформації, фейків тощо.
  • Item
    «Макгаффіни» у сучасній рекламі
    (Сумський державний університет, 2023) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    У сучасному інформаційному світі одним із головних завдань авторів аудіовізуального контенту є привернення уваги аудиторії. Це характерно як для сфери мистецтва, зокрема кінематографу, так і для аудіовізуальних продуктів у галузі реклами. В цьому контексті важливим є вміння створити цікавий сюжет, розповісти захоплюючу історію, тож «творці фільмів приділяють все більше уваги мистецтву оповідання, оскільки аудиторія виявляє велику цікавість до розвитку сюжету» [4, с. 197]. Одним із засобів привернення уваги у аудіовізуальних творах є «макгаффін» (ключова деталь сюжету), і серед дослідників цієї теми варто відзначити таких вчених, як А. Арозамена, Л. Курштадт, З. Лю, Дж. Цзянг та ін. Метою роботи є визначення можливостей застосування «макгаффінів» у рекламі, а завданнями – з’ясування особливостей поняття «макгаффін» як ключової деталі сюжету твору та використання рекламованого товару в якості «макгаффіну».
  • Item
    Особливості сучасних рекламних текстів у соціальних мережах
    (Видавнича група «Наукові перспективи», 2023) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    В статті визначено особливості сучасних рекламних текстів у соціальних мережах, що дозволило детально розглянути структуру текстів реклами та вплив на неї змін у сучасному медіа-середовищі. Серед найважливіших особливостей відзначено використання першої фрази рекламного тексту як засобу привернення уваги, неформальний стиль текстів реклами у соціальних мережах, використання цифр у заголовках.
  • Item
    Інтерв’ю як інструмент PR-комунікацій
    (La Fedelta, 2022) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    У роботі визначено особливості інтерв’ю як інструменту PR-комунікацій, з’ясовано найважливіші характеристики сучасного PR-інтерв’ю.
  • Item
    Рекламний флаєр як сучасна поліграфічна продукція
    (European Scientific Platform, 2022) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    В роботі визначено особливості рекламного флаєра як сучасної поліграфічної продукції. Класифіковано рекламні флаєри за їх найважливішими характеристиками.
  • Item
    Засоби забезпечення практикоорієнтованості підготовки фахівців з реклами і PR у сучасному університеті
    (Baltija Publishing, 2021) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    У роботі визначено засоби забезпечення практикоорієнтованості підготовки фахівців з реклами і PR на прикладі освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» у Сумському державному університеті.
  • Item
    Особливості інформаційного простору у період пандемії COVID-19
    (Сумський державний університет, 2021) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    Роботу присвячено визначенню особливостей інформаційного простору у період пандемії COVID-19. Результатом є удосконалення фахової оцінки комунікацій у сфері спеціалізованого медичного інформування та безпеки особистості.
  • Item
    Особливості застосування візуальних комунікацій у період пандемії COVID-19
    (European Scientific Platform, 2021) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    В роботі визначено особливості застосування візуальних комунікацій у період пандемії COVID-19 та можливості їх використання у медичному інформуванні цільової аудиторії.
  • Item
    Протобрендинг у давньогрецькому епосі "Семеро проти Фів"
    (Сумський державний університет, 2020) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    Статтю присвячено з'ясуванню зв'язку між візуальними складовими протобрендингу у давньогрецькому епосі "Семеро проти Фів" та візуальними комунікаціями сучасних брендів. Подано результати визначення основних візуальних символів-ідентифікаторів у контексті протобрендингу.
  • Item
    Сюжети казок як основа для сторітеллінгу
    (Сумський державний університет, 2019) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    Стаття присвячена з’ясуванню особливостей використання сюжетів казок у якості основи для сторітеллінгу. Подано результати визначення особливостей сюжетів відомих казок та дій головних героїв з точки зору побудови сучасного сторітеллінгу.