Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
5 results
Search Results
Item Освітня програма у межах спеціальності 061 Журналістика: сучасні виклики та проблеми(Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2023) Яненко, Ярослав Васильович; Yanenko, Yaroslav VasylovychВ роботі з’ясовано особливості організації навчального процесу за спеціальністю 061 Журналістика на освітніх програмах, назви яких не співпадають із назвою спеціальності.Item Організація самостійної роботи студентів із використанням Microsoft Teams(ГО «Міжнародний центр наукових досліджень», ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2023) Яненко, Ярослав Васильович; Yanenko, Yaroslav VasylovychВ роботі визначено особливості використання у процесі організації самостійної роботи студентів платформи Microsoft Teams як засобу, здатного технічно об’єднати усі види навчальних матеріалів для студентів.Item Marketing Communications in Election Campaigns(IAEME Publication, 2020) Ткаченко, Олена Григорівна; Tkachenko, Olena Hryhorivna; Яненко, Ярослав Васильович; Yanenko, Yaroslav Vasylovych; Сидоренко, Ольга Павлівна; Sydorenko, Olha Pavlivna; Сипченко, Інна Володимирівна; Sypchenko, Inna Volodymyriva; Дудченко, Людмила Миколаївна; Dudchenko, Liudmyla Mykolaivna; Руденко, Наталія Володимирівна; Rudenko, Nataliia VolodymyrivnaThe article discusses the peculiarities of building political communications based on the material of official Twitter accounts of Petro Poroshenko and Volodymyr Zelensky as candidates for the President of Ukraine from 31.03 to 21.04.2019. Today's politicians are actively leveraging the positive experience of using Internet technologies to influence target audiences and building political communication with potential voters. Therefore, political communications including posts on candidates' official pages between the first and second rounds of presidential elections were chosen for the analysis. Based on the content analysis of text messages in the following aspects: frequency of posting, thematic integrity and completeness of the content, use of keywords, the participation in debates, vision of Ukraine's geopolitical strategy, and V. Zelensky's inaugural speech, the authors concluded that V. Zelensky's account was inferior to P. Poroshenko's account by the number of subscribers (readers) – 34 thousand vs 1.21 million; messages (43 vs 270); meaningful keywords. Significant differences were observed in the thematic content filling. V. Zelensky used completely different instruments considering the mood of the citizens of Ukraine, their attitude to the previous government. He played on the heartstrings of Ukrainians. His phenomenon is similar to the phenomenon in the interpretation of I. Kant, it is based primarily on feelings.Item Брендбук як уособлення стратегії сучасного бренду(Сумський державний університет, 2023) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych; Охрименко, Л.Роботу присвячено визначенню ролі брендбуку як ключового інструменту керування брендом та налагодження комунікативної стратегії у сучасних умовах. Розглядається структура та функції брендбуку, а також його значення для формування ідентичності та впізнаваності бренду. Зокрема, акцентується увага на особливостях створення брендбуку для українських брендів, які наразі стикаються з новими викликами через вплив довготривалої війни, що змушують застосовувати нові стратегії просування, адаптовані до умов сьогодення.Item Репрезентація карантинних обмежень у заголовках інтернет-ЗМІ(Сумський державний університет, 2021) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychМета дослідження – визначити особливості репрезентації карантинних обмежень у заголовках інтернет-ЗМІ.