Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 34
  • Item
    Кросмедійність та конвергенція у мас-медіа: соціально-психологічний аспект
    (Видавнича група «Наукові перспективи», 2024) Яненко, Ярослав Васильович; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    У статті визначено особливості кросмедійності та конвергенції в сучасних мас-медіа у соціально-психологічному аспекті, що дозволило трактувати кросмедійність як засіб додаткового привернення уваги до контенту конвергентних мас-медіа. Серед найважливіших особливостей відзначено зміни у аудиторії мас-медіа, яка бере участь у кросмедійному медіаспоживанні, але при цьому може свідомо обмежувати отримання інформації з певних медіа-каналів. В результаті дослідження визначено об’єктивні та суб’єктивні причини обмежень медіаспоживання, які можливі у двох основних варіантах: «зверху», коли влада з певних причин обмежує або взагалі закриває доступ аудиторії до визначеного переліку ЗМІ або нових медіа, та варіант обмеження «знизу», коли аудиторія свідомо обмежує свій доступ до певних ЗМІ або медіа-каналів і, відповідно, медіаспоживання інформації з них. З’ясовано, що сучасна аудиторія бере участь в кросмедійному медіаспоживанні та одночасно отримує інформацію з кількох медіа-каналів, що обумовлює процес трансформації редакцій ЗМІ, адже кросмедійний контент забезпечує додаткове привернення уваги до актуальної тематики, тож важливим чинником ефективної роботи редакції сучасного ЗМІ стає її кросмедійність. Уточнено, що соціально-психологічні особливості сучасних змін у медіаспоживанні полягають у збільшенні ролі соціальних мереж як каналу комунікацій та зменшенні кількість людей, які звикли отримувати інформацію з традиційних друкованих або електронних ЗМІ. Особливу увагу приділено визначенню соціально-психологічних характеристик аудиторії сучасних мас-медіа та ролі соціальних мереж у розповсюдженні кросмедійного медіа-контенту, що створюється редакціями конвергентних ЗМІ. Відзначено, що однією з соціально-психологічних характеристик споживання інформації у сучасних соціальних мережах є низький рівень верифікованості медіа-контенту, що може призводити до трансляції недостовірної інформації, фейків тощо.
  • Item
    Особливості сучасних рекламних текстів у соціальних мережах
    (Видавнича група «Наукові перспективи», 2023) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    В статті визначено особливості сучасних рекламних текстів у соціальних мережах, що дозволило детально розглянути структуру текстів реклами та вплив на неї змін у сучасному медіа-середовищі. Серед найважливіших особливостей відзначено використання першої фрази рекламного тексту як засобу привернення уваги, неформальний стиль текстів реклами у соціальних мережах, використання цифр у заголовках.
  • Item
    Засоби забезпечення практикоорієнтованості підготовки фахівців з реклами і PR у сучасному університеті
    (Baltija Publishing, 2021) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    У роботі визначено засоби забезпечення практикоорієнтованості підготовки фахівців з реклами і PR на прикладі освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» у Сумському державному університеті.
  • Item
    Образ героя-бунтаря в рекламі: соціалізаційний аспект
    (Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2017) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    Метою статті є визначення комунікаційних та соціалізаційних особливостей використання образу героя-бунтаря у сучасній рекламі. В результаті дослідження уточнено комунікаційні особливості рекламного контенту, який ґрунтується на образі героя-бунтаря та виявлено складові конструювання рекламних повідомлень із використанням образу цього героя. Особливу увагу приділено аналізу соціалізаційного впливу на споживачів образу героя-бунтаря, зокрема, демонстрації різних форм протесту та іміджу героя, що відрізняється від загальноприйнятих стандартів.
  • Item
    Інфографіка як об’єкт соціокомунікаційних досліджень
    (Сумський державний університет, 2018) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    У роботі визначено особливості відображення інфографіки у соціокомунікаційних дослідженнях. Уточнено основні характеристики інфографіки як сучасної людиноцентричної комунікаційної технології. Особлива увага приділяється розгляду особливостей застосування інфографіки у журналістиці та у сфері реклами і зв’язків з громадськістю.
  • Item
    Інфографіка: соціалізаційний аспект
    (КНУ імені Тараса Шевченка, 2018) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    У роботі визначено комунікаційні та соціалізаційні особливості використання інфографіки у сучасних медіа. Уточнено особливості інфографіки як комунікаційної технології; визначено аспекти соціалізаційного впливу інфографіки на споживачів.
  • Item
    Образ героя-конформіста в рекламі: соціалізаційний аспект
    (Класичний приватний університет, 2017) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    Метою статті є визначення комунікаційних та соціалізаційних особливостей використання образу героя-конформіста у сучасній рекламі. В результаті дослідження уточнено комунікаційні особливості рекламного контенту, який ґрунтується на образі героя-конформіста та виявлено складові конструювання рекламних повідомлень із використанням образу цього героя. Особливу увагу приділено аналізу соціалізаційного впливу на споживачів образу героя-конформіста, зокрема, демонстрації переваг традиційних цінностей.
  • Item
    «Святкова» та «акційна» реклама: соціалізаційний аспект
    (Київський національний університет ім. Т. Шевченка, 2017) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    Метою статті є визначення соціалізаційного впливу «святкової» та «акційної» реклами. За допомогою методу контент-аналізу виявлені цінності, стереотипи та моделі поведінки, які пропонуються в «святковій» та «акційній» рекламі. Метод кореляційного аналізу дозволив обґрунтувати взаємозв’язок контенту рекламних повідомлень і трансформацій у поведінці споживачів. Результатом статті є визначення соціалізаційного впливу «святкової» та «акційної» реклами як актуальних рекламних технологій, що пропонують аудиторії певні моделі поведінки. У висновках подано авторські визначення понять «святкова реклама» та «акційна реклама». Значення статті для науки полягає у здобутті нового цінного фактажу, зокрема, прикладів рекламних повідомлень, що базуються на інформаційних приводах рекламодавців. Підтверджено гіпотезу про роль реклами як засобу соціалізації споживача шляхом визначення соціалізаційних аспектів сучасної «святкової» та «акційної» реклами.
  • Item
    Образи героя-новатора та героя-професіонала в рекламі: соціалізаційний аспект
    (Київський національний університет ім.Т. Шевченка, 2017) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    Метою статті є визначення комунікаційних та соціалізаційних особливостей використання образів героя-новатора та героя-професіонала у сучасній рекламі. У результаті дослідження уточнено комунікаційні особливості рекламного контенту, який ґрунтується на образах героя-новатора та героя-професіонала та виявлено складові конструювання рекламних повідомлень із використанням образів цих героїв. Особливу увагу приділено аналізу соціалізаційного впливу на споживачів образів героя-новатора та героя-професіонала.
  • Item
    Упаковка як складова рекламних комунікацій
    (Класичний приватний університет, 2017) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    Метою статті є визначення особливостей сучасної упаковки як складової рекламних комунікацій. Ці особливості полягають у трансляції цінностей, які використовуються у рекламній комунікації бренду та у інноваційних технологіях, запровадження яких є інформаційним приводом для рекламної та PR-комунікації. В результаті дослідження уточнено роль упаковки у процесі побудови ефективних комунікацій зі споживачами та виявлено комунікаційні особливості впровадження інновацій у рекламну упаковку. Особливу увагу приділено аналізу сучасних тенденцій дизайну рекламної упаковки.