Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 8 of 8
  • Item
    Кросмедійність та конвергенція у мас-медіа: соціально-психологічний аспект
    (Видавнича група «Наукові перспективи», 2024) Яненко, Ярослав Васильович; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    У статті визначено особливості кросмедійності та конвергенції в сучасних мас-медіа у соціально-психологічному аспекті, що дозволило трактувати кросмедійність як засіб додаткового привернення уваги до контенту конвергентних мас-медіа. Серед найважливіших особливостей відзначено зміни у аудиторії мас-медіа, яка бере участь у кросмедійному медіаспоживанні, але при цьому може свідомо обмежувати отримання інформації з певних медіа-каналів. В результаті дослідження визначено об’єктивні та суб’єктивні причини обмежень медіаспоживання, які можливі у двох основних варіантах: «зверху», коли влада з певних причин обмежує або взагалі закриває доступ аудиторії до визначеного переліку ЗМІ або нових медіа, та варіант обмеження «знизу», коли аудиторія свідомо обмежує свій доступ до певних ЗМІ або медіа-каналів і, відповідно, медіаспоживання інформації з них. З’ясовано, що сучасна аудиторія бере участь в кросмедійному медіаспоживанні та одночасно отримує інформацію з кількох медіа-каналів, що обумовлює процес трансформації редакцій ЗМІ, адже кросмедійний контент забезпечує додаткове привернення уваги до актуальної тематики, тож важливим чинником ефективної роботи редакції сучасного ЗМІ стає її кросмедійність. Уточнено, що соціально-психологічні особливості сучасних змін у медіаспоживанні полягають у збільшенні ролі соціальних мереж як каналу комунікацій та зменшенні кількість людей, які звикли отримувати інформацію з традиційних друкованих або електронних ЗМІ. Особливу увагу приділено визначенню соціально-психологічних характеристик аудиторії сучасних мас-медіа та ролі соціальних мереж у розповсюдженні кросмедійного медіа-контенту, що створюється редакціями конвергентних ЗМІ. Відзначено, що однією з соціально-психологічних характеристик споживання інформації у сучасних соціальних мережах є низький рівень верифікованості медіа-контенту, що може призводити до трансляції недостовірної інформації, фейків тощо.
  • Item
    Особливості сучасних рекламних текстів у соціальних мережах
    (Видавнича група «Наукові перспективи», 2023) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    В статті визначено особливості сучасних рекламних текстів у соціальних мережах, що дозволило детально розглянути структуру текстів реклами та вплив на неї змін у сучасному медіа-середовищі. Серед найважливіших особливостей відзначено використання першої фрази рекламного тексту як засобу привернення уваги, неформальний стиль текстів реклами у соціальних мережах, використання цифр у заголовках.
  • Item
    Репрезентація карантинних обмежень у заголовках інтернет-ЗМІ
    (Сумський державний університет, 2021) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    Мета дослідження – визначити особливості репрезентації карантинних обмежень у заголовках інтернет-ЗМІ.
  • Item
    Сторителлинг как коммуникационная технология
    (Белорусский государственный университет, 2017) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    Стаття присвячена виявленню особливостей сторітеллінгу як комунікаційної технології, зокрема, визначенню соціалізаційного впливу сторітеллінгу на аудиторію сучасних ЗМІ. Особлива увага приділяється розгляду особливостей формування привабливого образу героя корпоративного і PR-сторітеллінга.
  • Item
    Нативна реклама у міському середовищі
    (КНУ імені Тараса Шевченка, 2017) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    У статті визначено комунікаційні особливості нативної реклами у сучасному міському середовищі. Представлено авторське визначення поняття «нативна реклама».
  • Item
    Сторителлинг в современных СМИ: коммуникационный и социализационный аспекты
    (Белорусский государственный университет, 2017) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    У статті проаналізовано особливості застосування технологій сторітеллінгу в сучасних ЗМІ. Охарактеризовані комунікаційний і соціалізаційний аспекти сторітеллінгу, виявлено можливості застосування технологій сторітеллінгу у журналістиці та у галузі зв'язків з громадськістю, запропоновані приклади структури сучасного сторітеллінгу.
  • Item
    Роль СМИ в процессе социализации индивида в информационном обществе
    (Белорусский государственный университет, 2014) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    Досліджено роль ЗМІ у процесі соціалізації індивіда в інформаційному суспільстві
  • Item
    Феномен «контрманіпуляція» у сучасному інформаційному суспільстві
    (КНУ імені Тараса Шевченка, 2013) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    У статті розглянуті особливості споживання інформації індивідом у сучасному інформаційному суспільстві. Проаналізовано феномен «контрманіпуляція» як можливість індивіда обирати найбільш важливу інформацію та свідомо обмежувати власний інформаційний простір. Особливу увагу приділено розгляду впливу на сучасне суспільство реклами як найбільш розвиненої форми інформаційних повідомлень.