Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Використання технологій Web 2.0 для організації самостійної роботи студентів-магістрантів у курсі "Англійської мови професійного спілкування"
    (Гнозис, 2016) Муліна, Наталія Ігорівна; Мулина, Наталия Игоревна; Mulina, Nataliia Ihorivna
    Сучасні інструменти Інтернет-технології нового покоління – Web 2.0 – допомагають викладачам організувати самостійну роботу студентів-магістрантів у курсі вивчення англійської мови на якісно новому рівні. У статті проаналізовано два основні підходи до використання технологій у навчальному процесі та зроблено спробу логічно їх поєднати. Робота обґрунтовує використання Вікіпедії в навчальних цілях як інформаційно-довідкового джерела при навчанні засобами технології, у ній наведено принципові положення щодо впровадження когнітивних інструментів при реалізації підходу "навчання разом з технологією". Автором запропонована поетапна організація навчальної діяльності з включенням інструментів технології Web 2.0 на етапі самостійної роботи студентів, надано орієнтовний перелік умінь, формуванню яких сприяє робота над англомовними проектами із залученням таких інструментів.
  • Item
    Використання технологiй Web 2.0 в курсi дистанцiйного вивчення англiйськоi мови
    (Гнозис, 2015) Муліна, Наталія Ігорівна; Мулина, Наталия Игоревна; Mulina, Nataliia Ihorivna
    Стрімкий прогрес у сфері інформаційно-комп’ютерних технологій (ІКТ) в останні роки призвів до пошуку можливостей їх застосування в освітньому процесі. Багато педагогів у всьому світі в даний час впроваджують інноваційні підходи до інтеграції новітніх технологій у свою практику. У викладанні іноземної мови одним з них є використання технологій Web 2.0, які уможливлюють співпрацю та полегшують обмін інформацією в Інтернеті. Дане дослідження необхідне для підвищення інформованості викладачів іноземних мов про можливості використання інструментів технологій Web 2.0 для збагачення свого педагогічного досвіду. Крім того, воно спрямоване на надання творчих і практичних ідей викладачам мови щодо використання цих інструментів, зокрема сервісу wiki, у сфері викладання англійської мови в дистанційному курсі навчання.