Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Integrating E-learning in Ukrainian language teaching for international students at higher education institutions
    (Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2022) Левенок, Інна Сергіївна; Левенок, Инна Сергеевна; Levenok, Inna Serhiivna; Сидоренко, Ольга Павлівна; Сидоренко, Ольга Павловна; Sydorenko, Olha Pavlivna
    Стаття актуалізує застосування E-learning технологій під час викладання української мови іноземним студентам у закладах вищої освіти. Неможливо уявити як формальне, так і неформальне вивчення мови без сучасних технологій електронного навчання. Традиційне та онлайн-навчання дійсно співіснують. У статті здійснено спробу вирішити суперечність між недостатньою розробленістю й імплементацією цифрових навчальних засобів, (електронних книг, подкастів, мультимедійного забезпечення, навчальних мовних онлайн лабораторій у соціальних мережах) та електронних навчальних платформ і потребою у них іноземних студентів закладів вищої освіти. На основі системного та компаративного аналізу міжнародної методичної та наукової літератури, сайтів ЗВО, інтерактивних засобів електронного навчання, узагальнено практичний досвід застосування нових методик викладання на кафедрі мовної підготовки іноземних громадян Сумського державного університету. Національний та міжнародний досвід електронного навчання інтегровано у викладання української мови як іноземної. Швидкий розвиток онлайн-ресурсів, соціальних мереж, електронних інтерактивних засобів навчання для вивчення мови сприяють відкриттю іноземним студентам нових можливостей для їх якісного навчання та швидкого оволодіння українською як другою мовою. Сьогодні особливого значення набувають такі інноваційні форми, як змішане навчання. Деталізовано практичний досвід застосування електронних інтерактивних засобів навчання та навчальних ресурсів під час викладання української як другої мови для іноземних студентів. Для викладання навчальної дисципліни «Українська мова як іноземна» інтегровано електронні навчальні матеріали (професійно орієнтовані тексти, онлайн тести, відео, ментальні карти та інше) на внутрішніх навчальних платформах СумДУ, таких як Mix (https://mix.sumdu.edu. ua/), Open Course Ware (https://ocw.sumdu. edu.ua/ ), а також мовні онлайн лабораторії у соціальній мережі Facebook. Зазначаємо, що концепція нашого дослідження здійснюється на основі теоретико-методичних аспектів.
  • Item
    European and Ukrainian methodological backgrounds in forming language competence of international students
    (Primedia eLaunch, 2022) Левенок, Інна Сергіївна; Levenok, Inna Serhiivna
    У розділі відображено європейські та українські наукові підходи, методичні основи професійної мовної підготовки іноземних студентів медичних спеціальностей закладів вищої освіти. Окреслено положення основних методичних підходів до формування українськомовної професійної компетентності іноземних студентів медичних спеціальностей : особистісно-розвивального, системного, компетентнісного, комунікативного, соціокультурного та текстоцентрованого. Cхарактеризовано основні підходи, такі як: системний, комунікативний, соціокультурний, деонтологічний та інші.