Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
Search Results
Item Oсобливості дистанційного навчання іноземної мови(Сумський державний університет, 2019) Гулак, В.О.Головною проблематикою дослідження і проведення реформ щодо дистанційної освіти є стрімкий потенціал студентів, що не мають доступу до традиційних методів навчання або спеціалізованих курсів, та їх бажання здобувати знання, не зважаючи на місце навчання або фінансові обмеження. Протягом останніх декількох десятиліть використання технологій та мультимедіа для дистанційного навчання іноземних мов швидко розширилося. Відповідно до проблематики теми, було досліджено дистанційне навчання в системі освіти України; теоретично обґрунтовано використання технологічної платформи у системі дистанційного навчання іноземної мови; проаналізовано формування знань та навичок студентів під час дистанційного навчання; визначено методи контролю та перевірки знань студентів системи дистанційного навчання; розроблено схему уроку для дистанційної освітньої програми на прикладі уроку для студентів економічного напрямку з використанням Інтернет-технологій. В ході роботи було проведено аналіз психолого-педагогічної та навчально-методичної літератури з теми дослідження, вивчено і узагальнено вітчизняний та закордонний педагогічний досвід застосування системи методологічного навчання, зібрано відомості щодо процесу навчання та застосування системи дистанційного навчання, використано узагальнення та прогностичний методи для формулювання висновків.Item Відеоматеріали на заняттях з іноземної мови(Сумський державний університет, 2019) Сизоненко, М.І.Актуальність теми обумовлена тим, що різноманітні відеоматеріали є завжди цікавими для вивчення дослідниками у різних галузях науки. Застосування відео у процесі вивчення іноземної мови є дієвим та успішним, оскільки воно дозволяє вчителю не лише розвивати всі види діяльності учнів, але й підвищує мотивацію до навчання та активізує творчу діяльність. Мета дослідження полягає у визначенні ролі та ефективності використання відеоматеріалів для розвитку мовних умінь і навичок учнів на уроках вивчення іноземної мови. Теоретичне значення бакалаврської роботи полягає в тому, що одержані результати можна використовувати на практичних заняттях з іноземної мови для підвищення результативності навчального процесу. Виокремлені методи роботи з відео можуть стати матеріалом для подальших досліджень. При написанні роботи було використано такі методи: порівняльний метод, а також метод аналізу та співставлень. У результаті проведеного дослідження було проаналізовано методи використання відеоматеріалів на уроках іноземної мови. Було доведено, що використання відео покращує пам’ять, увагу, а також розвиває такі види діяльності, як: читання, аудіювання, мовлення та письмо. На заняттях використовувалися різноманітні засоби сучасних технологій, що викликало інтерес та мотивацію учнів до вивчення англійської мови. Застосування описаних у роботі методів крім того, дало змогу виконувати разом з учнями креативні завдання, а також створювати різноманітні комунікативні ситуації для набуття мовної компетенції. Завдяки доступності та різноманітності відео богів, роликів, фільмів та серіалів учні почали вивчати іноземну мову поза межами школи у вільний час, а також за власною ініціативою. Проведена робота показала ефективність використання, а також неабияке практичне значення відеоматеріалів.Item Навчання іноземної мови як індивідуальний та соціальний процес(Сумський державний університет, 2019) Старикова, В.С.У бакалаврській роботі розглядається іншомовна культура як компонент змісту навчання іноземної мови, диференціація як умова індивідуалізації навчання. Аналізується вплив індивідуального та групового підходів на ефективність засвоєння іноземної мови учнями у загальноосвітніх навчальних закладах. Розглядаються можливості застосування індивідуальних та групових технологій на уроках іноземної мови за допомогою різноманітних вправ, перевірених на практиці. Мета полягає у визначенні індивідуального і соціального процесу навчання іноземної мови у загальноосвітніх навчальних закладах та аналізуванні проблем індивідуалізації навчання і групових технологій. Теоретичне значення полягає у подальшій розробці теоретичних та методичних аспектів даної роботи при організації індивідуального і соціального підходів у процесі навчання іноземної мови.Item Памятки как способ организации самостоятельной работы учеников на старшем этапе(Сумський державний університет, 2019) Аларкон, Кастілло Магаллі МічеллеСамостоятельная работа является одной из широко обсуждаемых проблем преподавания, основной задачей которой является повышение роли самостоятельной работы учащихся, воспитание их творческой активности и инициативы. В основу исследования были положены дефиниции самостоятельной работы в методике и дидактике, классификации самостоятельной работы различных педагогов и ученых. В данной работе были рассмотрены разные виды памяток, которые можно использовать на уроках в старших классах и как способ организации самостоятельной работы старшеклассников с целью улучшения и облегчения процесса обучения. Каждый из методов, используемых в этой работе, имеет целью научить студента использовать памятки в самостоятельной работе, а также подчеркнуть их важность. Самостоятельная работа становится основной ведущей деятельностью учащихся и готовит их к самообразованию. Учащиеся учатся сами управлять своей деятельностью, применять полученные знания на практике, умеют оценивать и анализировать свои действия, ставить цели и самостоятельно двигаться к ним.