Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 7 of 7
  • Item
    Імпровізація як метод формування мовленнєвих умінь та навичок
    (Сумський державний університет, 2019) Боровикова, Д.C.
    Нові тенденції у світоглядних орієнтаціях сучасного суспільства, інваріантність людського прогресу, де діалог і співпраця стають визначальним засобом збереження і розвитку цивілізації, вимагають нових підходів до підготовки вчителя. Діяльність вчителя може бути творчою, тільки включаючи елементи імпровізації. У зв'язку з цим імпровізація виявляється перманентною і необхідною характеристикою і в той же час специфічним компонентом творчої діяльності, без якої остання виявляється неможливою. Актуальність дослідження педагогічної імпровізації обумовлюється пошуком можливості і способу розвитку імпровізаційних здібностей у практикуючих педагогів та цілеспрямовану підготовку до педагогічної імпровізації студентів педагогічних ВНЗ. Слід зазначити, що в педагогічній діяльності взаємодія з аудиторією, співтворчість вчителя і учнів, грає дуже велику роль. Со-імпровізація на заняттях сприяє появі в учнів розумових, моральних та інтелектуальних новоутворень. Імпровізації необхідно навчати майбутніх учителів і молодих педагогів за допомогою системи спеціально розроблених вправ, специфіка яких полягає в цілеспрямованому скороченні й поступовому зниженні до мінімуму часу, відведеного на рішення нетипової педагогічної задачі. Тут слід говорити про імпровізаційну готовність педагога. Творча педагогічна діяльність не може здійснюватися повноцінно без уміння педагога утілювати та своєчасно коригувати педагогічний задум залежно від обставин діяльності, свого творчого потенціалу й самопочуття, настрою колективу учнів, тобто без уміння доцільно й педагогічно виправдано імпровізувати. Перспективою подальшого дослідження також може слугувати створення нових вправ та завдань для розвитку педагогічної імпровізації та її використання під час викладання.
  • Item
    "Своє" і "Чуже" у малій прозі Лесі Верховинки
    (Сумський державний університет, 2017) Жиленко, Ірина Рудольфівна; Жиленко, Ирина Рудольфовна; Zhylenko, Iryna Rudolfivna
    В український літературний простір, починаючи з 90-х років минулого століття, повертаються імена письменників, які з різних причин опинилися поза увагою науковців. Серед них – письменниця з Галичини Леся Верховинка (справжнє ім’я – Лагодинська-Кучковська Ярослава-Олександра; 1903–1936), яка після поразки визвольних змагань опинилася в еміграції.
  • Item
    Розвиток креативності студентів-рекламістів на заняттях мовного спрямування
    (Сумський державний університет, 2017) Воропай, Свiтлана Валерiївна; Воропай, Светлана Валериевна; Voropai, Svitlana Valeriivna; Жидкова, Д.
    У статті розглядаються прийоми і завдання, направлені на розвиток креативності студентів-рекламістів на заняттях мовного спрямування. Особлива увага приділяється питанню генерування, сортування та розвитку ідей, а також технологіям креативного розвитку студентів-рекламістів.
  • Item
    Формування методичних компетенцій нової якості як один із напрямків вдосконалення викладацької майстерності викладачів іноземної мови у немовних вищих навчальних закладах.
    (Видавничо-поліграфічний центр Сімферопольського Національного університету, 2010) Золотова, Світлана Григорівна; Золотова, Светлана Григорьевна; Zolotova, Svitlana Hryhorivna; Муліна, Наталія Ігорівна; Мулина, Наталия Игоревна; Mulina, Nataliia Ihorivna
  • Item
    Психологічні проблеми навчання творчості
    (Видавництво СумДУ, 2006) Кривопишина, Олена Анатоліївна; Кривопишина, Елена Анатольевна; Kryvopyshyna, Olena Anatoliivna; Ковальська, В.
  • Item
    Творчість як розв'язування творчих задач
    (Видавництво СумДУ, 2006) Кривопишина, Олена Анатоліївна; Кривопишина, Елена Анатольевна; Kryvopyshyna, Olena Anatoliivna; Бондаренко, Н.
  • Item
    Педагогічна освіта і Болонський процес
    (Видавництво СумДПУ ім. А.С.Макаренка, 2011) Барвінський, Анатолій Олександрович; Barvinskyi, Anatolii Oleksandrovych; Барвинский, Анатолий Александрович
    В статті аналізується ряд проблем, пов’язаних з модернізацією вищої педагогічної освіти в рамках Болонського процесу. Автор приходить до висновку, що ті заходи, які були зроблені вищою школою України в останні роки з метою входження до Болонської системи, поки що носять зовнішній, формальний характер. На черзі стоять завдання більш глибоких перетворень, зокрема перегляду змістовної сторони освітнього процесу, головними напрямками чого має стати стандартизація навчання та наближення його до життєвої і професійної практики майбутніх спеціалістів. // Русск. версия: В статье анализируется ряд проблем, связанных с модернизацией высшего педагогического образования в рамках Болонского процесса. Автор приходит к выводу, что меры, предпринятые высшей школой Украины в последние годы с целью вхождения в Болонскую систему, пока что носят внешний, формальный характер. На очереди стоят задачи более глубоких преобразований, как то, пересмотр содержательной стороны учебного процесса, главными направлениями чего должны стать стандартизация образования, приближение его к жизненной и профессиональной практике будущих специалистов. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2466