Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
20 results
Search Results
Item Лінгвістичні засоби вираження маніпуляції в медійному дискурсі(Інститут науково-технічної інтеграції та співпраці, 2024) Гаркавий, К.В.Лінгвістичні засоби вираження маніпуляції в медійному дискурсі є одним із найактуальніших об’єктів дослідження сучасної лінгвістики, оскільки саме медіа відіграють значну роль у формуванні суспільної свідомості та громадської думки. За допомогою специфічних мовних прийомів і засобів впливу медіа не лише інформують, але й формують певне ставлення до подій, явищ або персоналій, посилюючи або послаблюючи окремі акценти.Item Гумор у політиці(Інститут науково-технічної інтеграції та співпраці, 2024) Косенко, С.В.Сучасні дослідження гумору в політиці приділяють велике значення аналізу механізмів використання гумору в сучасній політичній комунікації як інструменту формування іміджу політиків та маніпуляції громадською думкою. Об'єктом дослідження є гумор як соціально-комунікативне явище в політичній сфері. Було визначено три головні теорії гумору: теорія переваги, невідповідності та розрядки.Item Історія та розвиток німецької мови(ТОВ «UKRLOGOS Group», 2024) Гулалян, Д.Р.Дана тема досліджує історичний шлях та етапи розвитку німецької мови від її початків до сучасності. Враховуючи культурні та соціальні впливи, вона розглядає етапи формування мови, виникнення діалектів, а також ключові фактори, що сприяли становленню стандартної німецької. Дослідження охоплює періоди лінгвістичних змін, включаючи вплив реформації на розвиток мови. Аналізується також сучасний стан і перспективи розвитку німецької мови.Item Французькі запозичення в сучасній англійській мові(ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2023) Побіращенко, А.В.Розглянуто основні етапи розвитку французьких запозичень в англійській мові. Досліджено словниковий склад мови, фонетичні особливостії.. Доведено, що деякі слова з французької мови, завдяки асиміляції звуків, перейшли до складу слів англійської мови.Item Розвиток англійської мови: вплив іншомовних запозичень на лексику та граматику(ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2023) Говорун, М.А.Зміни в лексиці сучасної української літературної мови є якісними й кількісними.. У статті розглянуто основні типи запозичень та проаналізовано критерії, за якими автор поділив іншомовну лексику та граматику.Item Рекламний текст у міському середовищі(European Scientific Platform, 2023) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychВ результаті роботи визначено особливості рекламного тексту у міському середовищі та з’ясовано основні вимоги для створення ефективних рекламних текстів, які розміщуються на рекламоносіях на вулицях сучасних міст.Item Цілі навчання англійської мови в загальноосвітній школі(European Scientific Platform, 2023) Бровкіна, Оксана Володимирівна; Бровкина, Оксана Владимировна; Brovkina, Oksana Volodymyrivna; Данильченко, С.В.Основними завданнями навчання англійської мови у початковій школі є посилення ігрової спрямованості навчальних завдань, забезпечення доцільних, ілюстративних наочно-розвиваючих матеріалів, врахування природної схильності молодших школярів до імітації, звуконаслідування, музики, стимуляція мотивації до навчання з позицій особистісного підходу в процесі викладання предмету, використання комунікативно спрямованих завдань, залучення учнів до проектної роботи, розвиток пізнавальної діяльності на уроках англійської мови.Item Українська мова як іноземна: лінгводидактичні особливості та міжкультурна комунікація(ГО «Європейська наукова платформа», 2023) Щербак, Д.С.Успішна життєдіяльність сучасної людини полікультурного світу, формування комунікативних компетенцій залежать від лінгводидактичних особливостей викладання іноземної мови в інофонному середовищі. В Україні навчається значна кількість іноземних громадян. Для того, щоб спілкуватися українською мовою їм треба опановувати основний запас української лексики, вивчати певну кількість базових слів.Item Development Prospects of Distance and Online Education in the Higher Education System of Ukraine(Academic Publishing House Researcher s.r.o., 2021) Медвідь, Олена Миколаївна; Медведь, Елена Николаевна; Medvid, Olena Mykolaivna; Лебідь, Андрій Євгенійович; Лебедь, Андрей Евгеньевич; Lebid, Andrii Yevheniiovych; Shevchenko, N.A.The article examines the advantages and perspectives of distance education development in the Ukrainian higher education system. One of the innovations in the process of organizing education in Ukraine, as a country that actively implements the demands of time and the Bologna process, is the actualization of distance learning, that meets the needs of the modern society, the society that needs a mobile professional who can implement the skills and knowledge in the globalized society, not only limited to the norms and standards of their own country. Distance learning is one of the promising and effective forms of higher education, which ensures the expansion of professional contacts, as well as greater use of the scientific and methodological potential of higher education. The authors consider the open educational resources to ensure the further effectiveness of the education system in Ukraine (in the context of society digitalization), to adapt it to the process of global integration. Open educational resources, both worldwide and Ukrainian, are the means for the development of skills and knowledge, due to which future professionals in a particular field have the opportunity to become more competitive at the labor market in the period of society globalization, achieving more significant goals.Item Technologically Supported Infusion of 21st century Skills Development within 21 Days(Academic Publishing House Researcher s.r.o., 2021) Лебідь, Андрій Євгенійович; Лебедь, Андрей Евгеньевич; Lebid, Andrii Yevheniiovych; Красуля, Алла Вікторівна; Красуля, Алла Викторовна; Krasulia, Alla Viktorivna; Сушкова, Олена Миколаївна; Сушкова, Елена Николаевна; Sushkova, Olena Mykolaivna; Shevchenko, N.A.The article aims to study the mechanisms of formation and development of soft skills, taking into account top technology trends and the digitalization of higher education. Based on the analysis of best world practices in soft skills development, the article’s authors conclude that transferable skills are fundamental to the formation of professional competencies. This conclusion has become possible based on a thorough theoretical review and self-report questionnaire findings. The article describes implementing a 21-day-skill-acquisition teaching technique to form and develop students’ hard and soft skills. The intervention conducted at the Department of Germanic Philology, Faculty of Foreign Philology and Social Communications, Sumy State University, targeted the 1st-year BA and 1st-year MA Translation Studies students who created their content using modern video blogging technology. The research findings make it possible to conclude that the development of soft skills significantly determines students’ personal trajectory of learning and acquiring professional competencies.