Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 9 of 9
  • Item
    Керований полілог як форма контролю на заняттях з іноземної мови
    (Сумський державний університет, 2020) Білогур, А.М.
    У бакалаврській роботі керований полілог розглядається як різновид контролю комунікативної мовленнєвої компетентності. Мета роботи полягає у тому, щоб дослідити особливості групового спілкування, розглянути полілог як форму комунікативного контролю, а також систему методів та прийомів проведення контролю за допомогою методики керованого полілогу. Крім того, досліджуються принципи та засоби контролю в цілому, процес і прийоми навчання полілогу. Особливо актуальними є проблеми визначення та оцінки ступеня сформованості іншомовної комунікативної компетентності, рівня володіння різними видами мовленнєвої діяльності. Було запропоновано відійти від типових тестових та діалогічних форм контролю іншомовної комунікативної компетентності та розглянути форму групового спілкування, адже саме цей різновид найбільш наближений до реальної ситуації іншомовної комунікації. Розглянуто рівневу шкалу оцінювання відповідно до Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти. Досліджено особливості керованого полілогу, його відмінність від діалогічної форми спілкування. Описана методика проведення контролю за допомогою полілогу, а саме дебатів та дискусії; розглянуто метод кейсів, оскільки його головною складовою є дискусія.
  • Item
    Управляемый полилог в процессе обучения иностранному языку на старшем этапе
    (Сумський державний університет, 2019) Хамітов, Елдорбек
    Актуальність даної роботи полягає у необхідності формування полілологіческіх yмінь, щоб забезпечити можливість спілкування іноземною мовою. У роботі зосереджено увагу на розвитку полілогічних умінь на старшому етапі навчання. Розглянуто і узагальнено наявні в методиці викладання іноземної мови дослідження і досягнення з даної проблеми; визначено оптимальні методи, прийоми і способи формування мовних навичок шляхом формування пoлілогіческіх умінь.
  • Item
    How to improve students speaking skills
    (Sumy State University, 2017) Морозова, Ірина Анатоліївна; Морозова, Ирина Анатольевна; Morozova, Iryna Anatoliivna
    Speaking is “the process of building and sharing meaning through the use of verbal and non-verbal symbols, in a variety of contexts” (Chaney, 1998, p.13). Speaking is a crucial part of second language learning and teaching. Today’s world requires that the goal of teaching speaking should improve students’ communicative skills, because, only in this way, students can express themselves and learn how to follow the social and cultural rules appropriate in each communicative circumstance. Now many linguists and ESL teachers agree that students learn to speak in the second language by “interacting”.
  • Item
    Обучение дискуссии на занятиях по РКИ (на материале экономической публицистики)
    (Сумский государственный университет, 2016) Гурина, Н.М.
    Работая над развитием речи студентов-экономистов, мы обычно используем информационный метод как менее трудоемкий. В этом случае знания сообщаются в готовом виде в текстовой форме. Но даже когда мы берем актуальный дидактический материал (например, рассказ о нобелевской неделе текущего года, биографию нового лауреата по экономике), повествовательный текст не способствует активизации речи слушателей. Дидактическая база занятий по практике речи расширится, если повествовательные тексты по специальности заменить дискуссионными, а в качестве метода обучения взять проблемный, стимулирующий поиск истины. Обучение дискуссии более трудоемко для преподавателя, так как требует большой предварительной работы: необходимо выбрать тему, определить цели, подготовить ведущего и участников, провести языковую подготовку.
  • Item
    Особливості спілкування в англомовному комп’ютерному середовищі
    (Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, 2008) Терлецька, Ірина Миколаївна; Терлецкая, Ирина Николаевна; Terletska, Iryna Mykolaivna; Сипченко, Дмитро Сергійович; Сыпченко, Дмитрий Сергеевич; Sypchenko, Dmytro Serhiiovych
    У комп’ютерному середовищі склалися свої певні традиції спілкування, які часто відрізняються від традиційного листування або розмови у реальному житті. Часто застосовуються принцип економії зусиль через написання абревіатур або комбінації букв, цифр, які в англійській мові виступають як окремий склад, граматична конвенсія, принцип виразності через застосування смайлів, різних графічних комплексів тощо. На сучасному етапі розвитку технологій все більшого поширення дістає спілкування через комп’ютерні мережі. Нині текстові повідомлення складають понад 90% від обсягу комунікацій в комп’ютерному середовищі. На це впливає ряд факторів, таких як можливість спілкування з багатьма особами одночасно, можливість спілкування з особами, які знаходяться дуже далеко, можливість знайти однодумців на різноманітних форумах і фан-клубах, зменшення хвилювання при спілкуванні через комп’ютер, адже деякі люди соромляться і ніяковіють при спілкуванні з іншими особами tate-a-tate. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27266
  • Item
    Навчальний процес: взаємодія викладача і студентів
    (Міністерство освіти і науки Автономної Республіки Крим, 2007) Терлецька, Ірина Миколаївна; Терлецкая, Ирина Николаевна; Terletska, Iryna Mykolaivna
    Об’єкт статті – сучасні концепції навчання професійному спілкуванню іноземною мовою у вищий школі згідно з Європейськими вимогами, тема – молодь і проблеми ВІЛ-інфекцій/СНІДа, поняття для осмислення – вміння молодої людини висловлювати власні думки, самостійність при прийнятті рішень, критичність та культура мислення; володіння студентом навичками перекладу з рідної мови на іноземну, та навпаки. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27265
  • Item
    Практичне заняття як один із найважливіших елементів навчально-виховного процесу у вищій школі
    (Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, 2007) Терлецька, Ірина Миколаївна; Терлецкая, Ирина Николаевна; Terletska, Iryna Mykolaivna
    Партнерство викладач-студент у навчально-виховному процесі - необхідна умова підвищення якості освіти, набрання майбутніми фахівцями навичок самостійного мислення, прийняття зважених рішень свідомого вибору свого місця у суспільстві. Побудова таких відносин можлива при проведенні усіх видів занять, в тому числі й з іноземної мови. Як приклад, хочу поділитися досвідом проведення практичного заняття з англійської мови на тему "ВІЛ-інфекція/СНІД" із студентами II курсу медичного факультету. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27264
  • Item
    Інноваційний підхід до питань здорового способу життя у навчальному процесі
    (Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, 2009) Терлецька, Ірина Миколаївна; Терлецкая, Ирина Николаевна; Terletska, Iryna Mykolaivna; Горобченко, Неля Георгіївна; Горобченко, Неля Георгиевна; Horobchenko, Nelia Heorhiivna; Симоненко, Наталія Олександрівна; Симоненко, Наталия Александровна; Symonenko, Nataliia Oleksandrivna; Охтема, Світлана Іванівна; Охтема, Светлана Ивановна; Okhtema, Svitlana Ivanivna
  • Item
    Дискуссия как активный метод обучения иностранцев русскому языку
    (Издательство СумГУ, 2007) Дегтярьова, Тетяна Олегівна; Дегтярева, Татьяна Олеговна; Dehtiarova, Tetiana Olehivna
    Дискуссионная форма подачи материала имеет преимущества перед другими формами: позволяет организовать живое общение, вовлечь большинство студентов в обсуждение важного вопроса, стимулирует речевую активность и развивает самостоятельность суждений на неродном (русском) языке. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17478