Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 82
  • Item
    Learner autonomy in a distance language learning/teaching context
    (Національний авіаційний університет, 2022) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna
    Дана робота присвячена аналізу точок зору та теорій, пов'язаних з проблемою автономії слухачів дистанційного навчання. Метою та завданням роботи є визначення оптимальних способів та механізмів втілення концепції автономії слухачів для забезпечення максимально ефективного та комфортного процесу вивчення іноземної мови.
  • Item
    Дієвість принципу навчити вчитися перекладу
    (Суми: СумДУ, 2020) Гордієнко, К. О.
    Мета: обґрунтувати педагогічні умови формування дієвості принципу навчити вчитися перекладу на заняттях з іноземної мови, аналіз основних методів, які використовує викладач під час навчання. Теоретичне значення: визначення ролі іноземної мови у процесі навчання перекладацької діяльності; виявлення потенціалу іноземних мов у навчальних закладах та ролі викладача у формуванні перекладацької компетенції у процесі вивчення іноземної мови.
  • Item
    Переклад як реалізація знань, умінь і навичок з іноземної мови у школі
    (Сумський державний університет, 2020) Швед, Є.В.
    Мета: обгрунтувати значимість перекладу для формування знань, умінь і навичок з іноземної мови в школі. Теоретичне значення: узагальнення теоретичних і практичних аспектів перекладу, які сприяють реалізації знань, умінь і навичок з іноземної мови в школі. Для ефективного оволодіння іноземною мовою в школі слід застосовувати метод двостороннього перекладу. Навчити школярів правильно переводити іншомовні тексти на рідну мову - це одна з важливих завдань для вчителя. Особливою проблемою для учнів є письмовий переклад. Письмовий переклад викликає в учнів труднощі, оскільки не всі конструкції рідної мови легко передаються засобами іноземної мови. Складність перекладу полягає в тому, що потрібно підібрати правильні граматичні конструкції, слова, щоб досягти еквівалентності перекладу. Втім, як показує практика, учням на будь-якому етапі навчання складно виконувати такі завдання.
  • Item
    Професійно орієнтоване навчання іноземної мови в коледжах
    (Сумський державний університет, 2020) Ніколенко, В.В.
    Об’єктом дослідження є рівень викладання іноземної мови за професійним спрямуванням у немовних навчальних закладах, а саме у коледжах. Предмет роботи – особливості професійно орієнтованого навчання іноземної мови у немовних навчальних закладах, а саме у коледжах. Мета роботи – визначити рівень викладання іноземної мови за професійним спрямуванням та дослідити сутність, мету, особливості, методи та засоби викладання іноземної мови у немовних навчальних закладах, а саме у коледжах. У першому розділі розглянуті теоретичні аспекти професійно орієнтованого навчання іноземної мови у коледжах. У другому розділі проаналізовано стан викладання іноземної мови за професійним спрямуванням у окремому немовному коледжі, визначені шляхи та запропоновані заходи щодо покращення стану викладання іноземної мови за професійним спрямуванням у досліджуваному об’єкті. У висновках проводиться аналіз проведеної роботи та отриманих результатів.
  • Item
    Психолого-педагогічні основи навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку
    (Сумський державний університет, 2020) Косяненко, Д.Е.
    Мета: вивчення та аналіз психолого-педагогічних основ навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку. Теоретичне значення: систематизація теоретичних передумов, вивчення психолого-педагогічних основ навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку. Зміст: у першому розділі розглянуті теоретичні засади основ навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку. У другому розділі проаналізовано психолого-педагогічні основи навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку, їх особливості. Надані рекомендації щодо формування іншомовної комунікативної компетенції учнів молодших класів. У висновках проводиться аналіз проведеної роботи та отриманих результатів.
  • Item
    Розвиток медіакомпетентності студентів у контексті конективного навчання іноземної мови
    (Сумський державний університет, 2020) Коваленко, А.Я.
    У пропонованому дослідженні розглядається питання потенціалу медіацентричної моделі примноження знань з позицій теорії конективізму.Зокрема аналізується ефективністьглогінгу та лінгвістичного медіамарафонуяк форм медіапроєктної діяльності в контексті іншомовної освіти. Особлива увага фокусується на ролі інтеракції студентів з медіапростором у методичній канві освітнього процесу та імплементації іманентних для теорії конективізму принципів різноманітності здобутих результатів, студентоцентричності, використання технологічних надбань сучасності тощо.
  • Item
    Сторірідінг і сторітелінг як інструменти формування комунікативної компетенції студентів-філологів
    (Сумський державний університет, 2020) Коренівська, Ю.В.
    У пропонованій роботі досліджується вплив стратегій сторірідінг і сторітелінг на активізацію та розвиток мовних та мовленнєвих компетенцій студентів-філологів у контексті іншомовної освіти. Зокрема аналізується ефективність розробки та поетапної імплементації цифрової розповіді та відео-читання з використанням інноваційних технологій на заняттях з іноземної мови, а також виокремлюються основні переваги та недоліки імплементації педагогічних технік сторітелінг і сторірідінг.
  • Item
    Комплексний підхід до формування мовленнєвої компетенції
    (Сумський державний університет, 2020) Орьол, В.А.
    Актуальність проблеми зводиться до потреби запровадження нових стратегій освоєння інформації, пошуку різноманітних шляхів і засобів навчання з метою покращення іноземної мовленнєвої компетенції учнів. Мета: розглянути особливості розвитку мовленнєвої компетенції учнів у всіх видах мовленнєвої діяльності, і на всіх рівнях володіння англійською мовою. Методами дослідження є критичний аналіз літературних джерел, вивчення та узагальнення позитивного досвіду роботи вчителів, пробне навчання. Теоретичне значення: робота містить рекомендації, які можуть стати в пригоді вчителям при підготовці до проведення уроків іноземної мови.
  • Item
    Team teaching
    (Sumy State University, 2019) Курочкіна, Вікторія Семенівна; Курочкина, Виктория Семеновна; Kurochkina, Viktoriia Semenivna; Гладченко, Оксана Робертівна; Гладченко, Оксана Робертовна; Hladchenko, Oksana Robertivna
    Nowadays, when students have access to any information via the Internet, ‘live’ communication in the classroom, the opportunity to observe the other people’s behavior and emotions, to perform in public are those invaluable resources that attract students with their content and emotional coloring. We have decided to highlight the issue of team teaching as we have our own teaching experience together with the Peace Corps volunteer who came to Sumy State University to work on the project “Teaching English as a Foreign Language”. The experiment lasted for two years. In the course of our collaboration we were able to observe the progress in students’ knowledge, increase in their linguistic competence, motivation and interest. Many students started attending weekly meetings of the English Club in order to improve their spoken English, broaden their worldview through intercultural communication and enrich vocabulary. Now, when after a two-year stay at Foreign Languages Department our volunteer has gone home, we want not to forget the acquired experience, to save and share the achievements obtained over that period of time.
  • Item
    Естетичне виховання на заняттях з іноземної мови
    (Сумський державний університет, 2019) Гордієнко, К.; Кобякова, Ірина Карпівна; Кобякова, Ирина Карповна; Kobiakova, Iryna Karpivna
    Загальновідомо, що у сучасному суспільстві відбулася велика кількість змін, які не могли не вплинути та на викладання мови. Так званий «мовний бум», помічений на всіх верствах населення, визначає новий соціальний статус іноземної мови. Пертурбація статусу іноземної мови в системі шкільної освіти вплинула на зміну пріоритетів в роботі вчителів іноземної мови, перегляді методик викладання іноземної мови на сучасному етапі розвитку суспільства. Естетичне виховання, як складова частина виховання в цілому, відіграє важливу роль у формуванні та розвитку свідомості, здатності повноцінного сприйняття і правильному розумінні прекрасного у мистецтві та дійсності. Воно формує у людини систему художніх уявлень, поглядів і переконань, які допомагають виховати справжні принципи естетичних цінностей.