Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 18
  • Item
    Проєкт рекламної кампанії музичного магазину на локальному ринку
    (Сумський державний університет, 2025) Колесников, О.В.
    У роботі представлено проєкт рекламної компанії просування музичного магазину «MuzLab» на локальному ринку: створено фірмовий стиль (логотип, девіз, слоган, фірмові кольори та шрифти); мультимедійний проєкт складається з розроблених білбордів, сітілайтів, мерчдизайнингу, текстових дописів із візуалізацією, відеоролика та аудіоролика. У сучасних умовах висококонкурентного ринкового середовища локальні підприємства, зокрема спеціалізовані музичні магазини, стикаються з низкою викликів, серед яких особливо актуальними є необхідність забезпечення стійкої присутності на ринку, ефективного залучення та утримання цільової аудиторії, а також формування впізнаваності бренду. Актуальність обраної теми обумовлюється потребою у створенні комплексної рекламної кампанії, яка б інтегрувала сучасні цифрові інструменти (соціальні мережі, контент-маркетинг, таргетовану рекламу) з традиційними методами просування, забезпечуючи синергетичний ефект. Такий підхід дозволяє досягти основних цілей: підвищення впізнаваності бренду «MuzLab», залучення нових клієнтів, стимулювання продажів та формування стабільного іміджу інноваційного й клієнтоорієнтованого музичного простору. Обсяг кваліфікаційної роботи становить 44 сторінки: вступ, 2 розділи, інформаційний продукт, висновки та додаток. До списку використаних джерел входить 19 посилань.
  • Item
    Рекламна кампанія для салону «NovaKrasa»: створення концепції
    (Сумський державний університет, 2025) Кондратюк, Д.Д.
    У роботі простежено роль соціальних мереж у просуванні бьюті-брендів на сучасному ринку послуг. Проаналізувавши контент салонів-потенційних конкурентів «Лотос», «Aurum» та «Nika Studio», автори висновують про необхідність забезпечення активної комунікації з майбутніми клієнтами для успішної рекламної кампанії нового бренду. З’ясовано, що не всі представники бьюті-бізнесу мають системний підхід для просування послуг. Для забезпечення конкурентоспроможності нового салону «NovaКраса» була запропонована стратегія, що передбачає чітко оформлену візуальну айдентику, збалансований контент-план, активну взаємодію з підписниками, інтеграція інструментів залучення та регулярний аналіз ефективності.
  • Item
    Проєкт рекламної кампанії магазину вітражних виробів
    (Сумський державний університет, 2025) Серобян, А.А.
    Актуальність теми кваліфікаційної роботи зумовлена тим, що мистецтво вітражу в Україні залишається маловідомою та недооціненою нішею. Попри високу художню цінність і стабільний інтерес з боку поціновувачів виробів ручної роботи, більшість майстерень функціонують без чіткої рекламної стратегії, що значно обмежує їхній потенціал і утримує сферу вітражного мистецтва на периферії суспільної уваги. Метою роботи є розробка стратегії рекламної кампанії для магазину вітражних виробів, яка дасть змогу привернути увагу цільової аудиторії за рахунок використання візуальних символів та інтегрування у міський простір реклами, що базується на соціокультурній тематиці. Реалізація такої рекламної кампанії уможливить не лише розпочати комерційну діяльність магазину, а й стати ефективним інструментом просування вітражного мистецтва в соціальних мережах. Очікується, що впровадження стратегії сприятиме підвищенню обізнаності про вітражне мистецтво серед цільової аудиторії завдяки освітньому контенту й інтерактивній взаємодії. Це також посилить лояльність клієнтів через створення унікального бренд-досвіду. Проєкт виходить за межі звичайної реклами, демонструючи, як мистецький продукт може успішно зайняти свою нішу на ринку завдяки якості, комунікації та культурній цінності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг становить 44 сторінки.
  • Item
    Концепція рекламної кампанії для мобільної гри «Shadows of Arcana»
    (Сумський державний університет, 2025) Сіренко, Д.С.
    У роботі здійснена спроба розробки стратегії рекламної кампанії для мобільної гри «Shadows of Arcana», яка охоплює всі ключові етапи: від аналізу ринку й конкурентів до формування креативного рішення, вибору каналів комунікації та оцінки ефективності кампанії. Визначено, що для ефективного просування необхідно здійснити аналіз прямих і непрямих конкурентів, якіми є мобільні ігри, що належать до жанру RPG із фентезійною тематикою, складною сюжетною лінією та розвиненою системою персонажів RAID: Shadow Legends (Plarium Games), AFK Arena (Lilith Games), Hero Wars (Nexters), Genshin Impact (HoYoverse) та Clash of Clans / Clash Royale (Supercell). Запропонована концепція рекламної кампанії охоплюєь: запуск і реліз гри на платформах iOS та Android, інфлюенсер-маркетинг і співпраця зі стрімерами, участь у галузевих ігрових виставках і конкурсах, соціальні мережі та спільноти гравців.
  • Item
    Проєкт рекламної кампанії косметичного магазину на локальному ринку
    (Сумський державний університет, 2025) Колесникова, В.В.
    У кваліфікаційній роботі представлено проєкт рекламної кампанії просування косметичного магазину «Kora Beauty» на локальному ринку. Обсяг кваліфікаційної роботи становить 47 сторінок, у неї входить: вступ, 2 розділи, інформаційний продукт, висновки та додаток. До списку використаних джерел входить 25 посилань. Актуальність: з огляду на те, що інтернет став невід’ємною частиною життя більшості українців і покоління зумерів все більше впливає на сучасний ринок, компаніям слід переглянути маркетингові підходи для більшого охоплення споживачів та відповідати їх вимогам. Соціальні мережі перетворюються на основні платформи взаємодії зі споживачами, формуючи новий тип споживання – візуальний, емоційний, швидкий та персоналізований. Метою кваліфікаційної роботи є розробка рекламної кампанії для косметичного магазину на локальному ринку, опираючись на потреби покоління Z, сучасні тенденції та на аналіз конкурентів. В результаті роботи було розроблено фірмовий стиль (логотип, слоган, девіз, фірмові кольори та шрифти), корпоративний герой. Мультимедійний проєкт складається з білбордів, сітілайтів, сувенірної продукції, оформлення персоналізованої упаковки, текстові дописи з візуалізацією, відеоролики та аудіролик.
  • Item
    Рекламна кампанія для магазину «Меблі Мрії» в Instagram: розроблення проєкту
    (Сумський державний університет, 2025) Гудков, Д.А.
    У роботі У роботі представлено стратегію рекламної кампанії магазину дизайнерських меблів «Меблі мрії» в Instagram, спрямованої на підвищення впізнаваності бренду, залучення нових клієнтів і стимулювання продажів. Проаналізовано конкурентне середовище, визначено потреби цільової аудиторії, розроблено фірмовий стиль бренду, креативну концепцію кампанії. Особливу увагу приділено впровадженню інноваційного AR-фільтра, що дозволяє «приміряти» меблі у власному просторі.
  • Item
    Сумський державний університет: створення рекламної концепції для абітурієнтів
    (Сумський державний університет, 2025) Божко, Д.В.
    Дослідження виконано у співпраці з Медіа-центром Сумського державного університету та включає реальні приклади мультимедійних матеріалів, які можуть бути використані в комунікаційних кампаніях університету. Представлений проєкт має на меті розробку рекламної кампанії для Сумського державного університету з акцентом на доступність і гнучкість онлайн-освіти для абітурієнтів та студентів в умовах сьогодення. Ідея кампанії об’єднана ключовим меседжем: «СумДУ. Навіть на відстані», який відображає реалії війни, вимушеної міграції, глобальної мобільності та цифрових трансформацій у вищій освіті. У роботі обґрунтовано актуальність створення людиноцентричної, візуально виразної та змістовно цілісної комунікації для освітніх закладів в умовах невизначеності. Описано особливості сучасного покоління Z як основної цільової аудиторії: їхню концентрацію уваги, уподобання щодо контенту та цифрову поведінку. Основними завданнями роботи були: – аналіз ринку вищої освіти та прямих конкурентів; – визначення цільової аудиторії (зокрема її поведінкових і географічних характеристик); – формування креативної стратегії та комунікаційної ідеї; – розробка візуальних і текстових елементів кампанії (відео, білборди, аудіореклама, контент для соцмереж, інтерактивні активності); – пропозиція етапів реалізації та ключових показників ефективності (KPI); – організація інструментів залучення, таких як онлайн-зустріч зі студентами та розіграш ноутбука для підтримки дистанційного навчання. Кампанію створено із застосуванням сучасних мультимедійних інструментів і методів рекламної комунікації. Авторська концепція зосереджена на формуванні емоційного й підтримувального образу університету – як простору, що залишається 6 доступним для студента за будь-яких обставин завдяки цифровій інфраструктурі, зокрема платформі змішаного навчання MIX. Розроблені в межах проєкту матеріали можуть бути використані в реальних промо кампаніях СумДУ та адаптовані для подальшого використання його маркетинговими підрозділами. Кампанія посилює імідж університету як технологічно прогресивного, дружнього до студентів і відкритого до світу, а також зміцнює емоційний зв’язок із майбутніми вступниками.
  • Item
    Бренд чаю «Teamotion». Концепція рекламної кампанії в соціальній мережі Instagram
    (Сумський державний університет, 2025) Білошапка, С.Г.
    Метою роботи є розробка рекламної кампанії для бренду чаю «Teamotion» в Instagram, яка приверне увагу цільової аудиторії та завдяки оригінальній концепції підвищить інтерес до продукту. Тому, використання теоретичних джерел інформації про маркетинг, рекламу, психологію емоцій, проведення порівняльного аналізу головних конкурентів та аналізу цільової аудиторії, дало змогу комплексно підійти до створення оригінального рекламного продукту, що відповідає сучасним потребам споживачів. Основна ідея полягає у створенні емоційного бренду, де кожен вид чаю асоціюється з конкретним настроєм: радістю, бадьорістю, закоханістю, спокоєм чи ностальгією, що відображається у візуальному стилі, текстах та упаковці продукту. У результаті роботи було створено назву бренду, логотип, фірмовий знак, слоган, відео- та фотомакети, текстові матеріали для профілю в Instagram. Визначення цільової аудиторії бренду: жінок та чоловіків 18-30 років, які навчаються, працюють вдома та проводять багато часу в соцмережах, дало розуміння, що актуальним каналом поширення продукту стане Instagram. У майбутньому для залучення більшої кількості аудиторії, проводитимуться співпраці з блогерами та налаштування таргетованої реклами.
  • Item
    Рекламна кампанія дитячого футбольного клубу: створення концепції
    (Сумський державний університет, 2024) Мелтон, Е.Н.; Сурган, М.В.
    У роботі представлено проєкт рекламної кампанії, спрямованої на медіапросування, підвищення іміджу та залучення нових учасників до футбольного клубу «Барса». Під час розробки проєкту було визначено цільову аудиторію, канали поширення інформації, підготовлено рекламні продукти різних форматів: зовнішня друкована реклама, аудіореклама, текстова реклама, сувенірна продукція, медіапросування. Обсяг роботи складає 51 сторінку, у ній використано текстові та ілюстративні матеріали. Актуальність теми полягає в тому, що в медіапросторі, де інформаційний тиск і конкуренція за увагу аудиторії потребують все нових і ефективних підходів до реклами. В умовах всебічно розвинених технологій важливо вміти знаходити такі методи поширення і залучення, які допоможуть охопити якомога більшу аудиторію. Метою цієї кваліфікаційної роботи є розробка ефективної концепції рекламної кампанії для дитячого футбольного клубу. Це сприятиме підвищенню зацікавленості як серед батьків і їх дітей, так і спонсорів та навіть закордонних інвесторів. Основним результатом буде розробка рекламних матеріалів та стратегій, які будуть сприяти підвищенню інтересу до футбольного клубу, збільшенню кількості заявок на вступ, а також підвищенню впізнаваності бренду серед цільової аудиторії та конкурентів.
  • Item
    Рекламна кампанія спортивного клубу: створення концепції
    (Сумський державний університет, 2024) Смирнова, А.П.
    Робота демонструє здатність аналізувати цільову аудиторію та створювати рекламну кампанію, яка зможе привернути увагу. Вона відображає навички, набуті під час навчання в університеті, та здатність ефективно аналізувати та створювати різні типи рекламних продуктів для досягнення результатів.